اقامت سرمایه گذاری گرجستان : از راه های بسیاری میتوان اقامت گرجستان را بدست آورد، یکی از راه های دریافت اقامت کشور گرجستان، سرمایه گذاری است. درواقع در گرجستان سرمایه گذار به کسی گفته می شود مبلغ سیصد هزار لاری را به صورت مستقیم در این کشور سرمایه گذاری کند. اگر فردی بتواند تمام سیصد هزار لاری را به صورت مستقیم در گرجستان سرمایه گذاری کند، براساس قانون جاری، خود و خانواده اش میتوانند اقامت دائم در گرجستان داشته باشند. منظور از خانواده، همسر و فرزندان هستند. گرجستان اول به شخص سرمایه گذار اقامت دائم میدهد و همینطور به وی این اطمینان را میدهد که سرمایه گذاری اش تماما تضمین شده و مطمئن بوده و میتواند برای همیشه در این کشور اقامت داشته باشد و روی سرمایه گذاری که کرده نظارت کند. با اقامت دائم فرد میتوان برای همیشه در گرجستان زندگی کرده و برای خود زندگی و کاری دست و پا کند. به افرادی که کمتر از 300000 لاری داشته و میخواهند در این کشور از روش ثبت شرکت اقامت داشته باشند، کارآفرین گفته می شود. توجه داشته باشید که سرمایه گذاری با مبلغ سیصد هزار لاری، باید به طور کامل و مستقیم در تجارت مورد نظر سرمایه گذاری شده باشد. نمیتوان از روش خرید ملک و ... اقامت گرجستان را دریافت کرد.

اقامت سرمایه گذاری گرجستان

اصلا سرمایه گذاری به چه معناست ؟

سرمایه گذاری میتواند در زمینه های مختلف باشد، مثل ثبت یک شرکت در گرجستان و سرمایه گذاری مستقیم روی آن، سرمایه گذاری برای خرید مقدار و یا کل سهام شرکت معتبر که سوددهی خوبی دارد، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و ... .

اصلا سرمایه گذاری به چه معناست ؟

فرق اقامت دائم با شهروندی گرجستان

با داشتن اقامت دائم، فرد میتوان برای همیشه در گرجستان اقامت داشته و از تمام حقوقی که یک شهروند عادی دارد (به جز حق رای) برخوردار باشد. دیگر تفاوت بین این دو، پاسپورت گرجستان است. در شهروندی، پاسپورت اصلی گرجستان ارائه شده اما در اقامت دائم، کارتی به عنوان اقامت دائم.

فرق اقامت دائم با شهروندی گرجستان

امکاناتی که بعد از سرمایه گذاری به فرد سرمایه گذار تعلق میگیرد

گرجستان برای کسانی که سرمایه گذاری می کنند، ارزش بسیار قائل بوده و برای آنها امکاناتی مناسب و خوبی فراهم کرده است، مثل امکان استفاده کردن از اطلاعات و داده های اتاق بازرگانی، وزارت اقتصاد این کشور برای شناخت فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان، امکان بررسی کردن مشارکت بعضی از بانگ های این کشور در پروژه سرمایه گذار، ارائه کارت اقامت پنج ساله و یا اقامت داوم به سرمایه گذار، اگر که سابقه مدیریتی و سرمایه گذاری در جاهای دیگری را داشته باشد و ... .

برای رزرو تور گرجستان، از صفحه تور لحظه آخری گرجستان لست تورز بازدید کنید.