افتتاحیه هایی که در سال 2019 برگزار خواهد شد : با شروع سال جدید میلادی، یعنی سال 2019 بهتر است که اطلاعات گردشگری خود را بروز کرده و از تازه ترین اخبار توریستی اطلاع داشته باشید. لست تورز اینبار برای شما افتتاحیه هایی که در سال 2019 شاهد آن ها خواهید بود را معرفی خواهد کرد تا با جدیدترین و بروز ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی در سال 2019 آشنا شوید. این افتتاحیه ها در آسیا، اروپا، آمریکا و ... بوده و تنها به آسیا خلاصه نمی شود. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با افتتاحیه‌ هایی که در سال 2019 برگزار خواهند شد آشنا باشید.

برج 459 متری در بانکوک

در شهر بانکوک تاینلد نیز قرار است یک برج غیر تجاری با ارتفاع 459 متر در سال 2019 افتتاح شود. این برج اطراف مجتمع های تجاری نزدیک به رود چائو فرایا ساخته خواهد شد. همچنین این برج غیر تجاری از نظر ارتفاع، ششمین برج بلند دنیا و همینطور بلندترین در منطقه خواهد شد. هدف از ساخت این برج جذب بیشتر توریست ها و گردشگران تور تایلند می باشد.

برج 459 متری در بانکوک

دیزنی لند جنگ ستارگان در کالیفرنیا

افتتاح دیزنی لند به اسم داستان اسباب بازی ها در سال 2018 مورد استقبال بسیار زیاد توریست ها و گردشگران قرار گرفت. با توجه به استقبال بسیار خوب توریست ها و گردشگران از این دیزنی لند در سال 2019 در ایالت کالیفرنیا نیز قرار است دیزنی لند جنگ ستارگان تاسیس بشود. اسم این تم پارک جدید Star Wars: Galaxy’s Edge خواهد بود و قرار است که یکی از مهیج ترین و شگفت انگیز ترین قسمت های این تک پارک، فضاپیمای میلینیوم فالکون و ... باشد. توریست ها و گردشگران نیز حتی میتوانند وارد کابین خلبانی و کنترل بشوند.

دیزنی لند جنگ ستارگان در کالیفرنیا

تبدیل قلعه هیروشیما به گالری هنر دیجیتال

یکی از قلعه های ژاپن در شهر هیروشیما که در حمله هسته ای کشور آمریکا تخریب شده بود، در دهه 1950 مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون برای توریست ها و گردشگران تور ژاپن به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری و مرکز فرهنگی و تفریحی تبدیل شده است. در این قلعه قرار است در سال 2019 یک گروه به اسم تیم لب کارهای هنری معروفی که در سنگاپور، پاریس و توکیو اجرا کرده اند را اجرا کنند و قلعه را با تخم مرغ های رنگی و نورانی تزئین کنند. قسمت هیجان انگیز تزئین این قلعه با تخم مرغ ها این بوده که توریست ها با دست زدن به آن ها، رنگ تخم مرغ ها را عوض می کنند.

تبدیل قلعه هیروشیما به گالری هنر دیجیتال

موزه ملی قطر

از آنچایی که قرا است جام جهانی سال 2022 در کشور قطر برگزار شود، چند پروژه بزرگ و شگفت انگیز دارد که در حال ساخت و ساز می باشند. یکی از این پروژه های بزرگ موزه ملی جدید قطر بوده که البته به زودی تکمیل شده و افتتاح می شود. این موزه قرار است در کنار کاخ شیخ عبدالله بن جاسم ساخته شود. این کاخ در زمان قدیم محل زندگی خانواده سلطنتی قطر بوده و دارای معماری بسیار زیبا و فوق العاده ای می باشد. این موزه قرار است برای توریست ها و گردشگران تاریخچه قطر را نشان داده و از نحوه توسعه یافتن آن اطلاع دهد. فرش مروارید بارودا نیز با پنج میلیون مروارید از گران قیمت ترین آثار این موزه می باشد.

موزه ملی قطر

پارک جنگلی در شهر کوالالامپور

این پارک در شهر کوالالامپور مالزی به وسعت 27 هکتار به عنوان یک پارک جنگلی در سال 2019 تاسیس خواهد شد. این پارک جنگلی قرار است بیشتر از پنج هزار اصله درخت و هزار گونه گیاهی و جانوری داشته باشد. البته قسمتی از این پارک جنگلی در سال های گذشته برای مردم افتتاح شده است اما در چند ماه آینده به صورت کامل افتتاح خواهد شد.

پارک جنگلی در شهر کوالالامپور