1. تست نکردن دانش صنعت داوطلب

2. در نظر نگرفتن قرارداد برای استخدام نقش سئو

3. تجزیه و تحلیل نکردن دانش فنی سئوی داوطلب

4. استخدام کارشناسان اختصاصی لینک سازی

5. استخدام افراد بدون مهارت نوشتن و داده

6. استخدام سئوکارانی که فاقد مهارت های اجتماعی هستند

بازار بهینه سازی موتورهای جستجو | سئو در حال رشد است که با دیجیتالی شدن کسب و کارها تقویت می شود. شرکت های کوچک و متوسط ​​به طور فزاینده ای با خدمات سئو سازگار می شوند تا پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند و رقابتی باقی بمانند.پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های سالانه خدمات بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) از 41.97 میلیارد دلار در سال 2021 به 51.25 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش یابد و با نرخ سالانه 22.1 درصد رشد کند. بازار در سال 2026 با نرخ رشد مرکب سالانه 20.7 درصد به 108.89 میلیارد دلار خواهد رسید .

اگر قصد دارید در سئو سایت یک آژانس آموزش سئو راه اندازی کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که متخصصان سئو را استخدام کنید. پیدا کردن کاندیدای مناسب کار آسانی نیست، اما اگر هنگام مصاحبه با نامزدها چند مرحله را با دقت دنبال کنید و عوامل خاصی را در نظر بگیرید، می توانید از اشتباهاتی که اکثر آژانس ها هنگام استخدام کارشناسان اختصاصی سئو مرتکب می شوند، جلوگیری کنید.

بیایید به اشتباهات متداولی که آژانس‌های سئو هنگام استخدام یک متخصص سئو مرتکب می‌شوند نگاهی بیاندازیم و به شما کمک کنیم تا یاد بگیرید چگونه از آنها اجتناب کنید.

1. تست نکردن دانش صنعت داوطلب

اگر افرادی را برای آژانس سئو خود استخدام می کنید، مطمئن شوید که متقاضیان را بررسی می کنید. از آنجایی که به آنها پول می دهید تا برای شما کار کنند، باید انتظار داشته باشید که آنها به اندازه کافی با تجربه و واجد شرایط باشند تا کار را به درستی انجام دهند.

هنگام استخدام یک شرکت سئو به دنبال چه چیزی باشید

اگر فرآیند غربالگری دقیقی نداشته باشید، فریب متقاضیان جعلی آسان است. هنگام استخدام یک متخصص سئو، تجربیات نامزد را به دقت بررسی کنید، مگر اینکه فارغ التحصیل جدیدی را استخدام کنید.

یک متخصص سئو نباید به عنوان یک استخدام یکباره در نظر گرفته شود، بلکه فردی است که به طور مداوم به کسب و کار شما ارزش می بخشد. همانطور که الگوریتم های موتورهای جستجو به تکامل خود ادامه می دهند، استخدام یک متخصص سئو که از پیشرفت صنعت آگاه است به این معنی است که آنها می توانند نیازهای کسب و کار شما برای سئو را بهتر درک کنند.

شما باید از کاندیدای سئوی خود در مورد انواع پروژه های سئو که در گذشته انجام داده اند بپرسید تا بگویید آیا تجربه کار با مشاغلی مانند شما را دارند یا خیر. اگر آنها با شرکت های دیگری در صنعت شما کار کرده اند، سعی کنید بفهمید که از چه ابزارهای SEO استفاده می کنند و چه استراتژی هایی را برای به ارمغان آوردن نتایج برای مشتریان پیاده سازی کرده اند.

همچنین باید مخاطبین مرجعی را که ارائه کرده‌اند پیدا کنید و از آنها بخواهید مهارت‌های سئو و رفتار حرفه‌ای متقاضی را توضیح دهند.

2. در نظر نگرفتن قرارداد برای استخدام نقش سئو

در بخش قبل، در مورد شناخت نامزدهای با تجربه سئو برای آژانس شما بحث کردیم. اکنون بیایید در مورد استخدام افراد تازه کار یا نامزدهایی با تجربه کمی در نقش سئو صحبت کنیم.

اشتباهات استخدام کارشناسان سئو اختصاصی

اگر در حال راه اندازی یک شرکت سئو هستید، کارمندانی با سطوح مختلف تجربه استخدام کنید. بسیاری از مردم منتظرند تا به طور همزمان شغلی پیدا کنند و مهارت های خود را بهبود بخشند. اگر چنین افرادی را استخدام کنید، نه تنها ممکن است شما را با پتانسیل خود غافلگیر کنند، بلکه از نظر حقوق و دستمزد نیز بسیار راحت تر استخدام خواهند شد.

به جای استخدام کارمندان تمام وقت، ابتدا قرارداد استخدام افراد را بدهید. این افراد جدید فرصتی برای اثبات خود قبل از استخدام دائم خواهند داشت. فارغ التحصیلان تازه وارد و افرادی که به تازگی سفر سئوی خود را آغاز کرده اند می توانند به کارشناسان ارشد سئو شما در آژانس کمک کنند و دانش خود را در این کار گسترش دهند.

3. تجزیه و تحلیل نکردن دانش فنی سئوی داوطلب

سئو را می توان به سه دسته تقسیم کرد: بهینه سازی درون صفحه، بهینه سازی خارج از صفحه و سئو فنی. بسیاری از آژانس‌های سئو کارشناسان سئو را بر اساس مهارت‌های درون صفحه و خارج از صفحه خود استخدام می‌کنند و به مهارت‌های فنی آنها اهمیت چندانی نمی‌دهند. این یک اشتباه بزرگ است که می تواند در آینده به قیمت اعتبار شما تمام شود.

تجزیه و تحلیل دانش فنی سئوی داوطلب

سئو فنی تضمین می کند که گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند ببینند که وب سایت شما برای کاربران مفید است. یک عامل حیاتی در تضمین این امر، بهبود تجربه صفحه است. به طور معمول، یک متخصص سئو یک ممیزی کامل وب سایت انجام می دهد تا ببیند چه چیزی می تواند بهبود یابد.

وقتی یک متخصص سئو از نظر فنی خوب باشد، می تواند بینش های ارزشمندی را به توسعه دهندگانی که روی یک وب سایت کار می کنند ارائه دهد. آنها می توانند توصیه های مهمی در مورد سرعت صفحه، رندر، بارگذاری تنبل، تگ های HTML و سایر جنبه های فنی یک وب سایت ارائه دهند.

4. استخدام کارشناسان اختصاصی لینک سازی

اگر قصد دارید کارشناسان لینک سازی را برای آژانس سئو خود استخدام کنید، لطفا متوقف شوید! متخصصان لینک‌سازی ممکن است دانش گسترده سئو و درک درستی از اینکه محتوای ضعیف یا کیفیت بک لینک می‌تواند بر رتبه‌بندی یک وب‌سایت تأثیر بگذارد، نداشته باشند. آنها می توانند در عوض روی تعداد پیوندهایی که می توانند ایجاد کنند متمرکز شوند.

علاوه بر این، هزینه استخدام کارشناسان لینک‌سازی در ایالات متحده بالا است، که تحمل آن برای یک آژانس سئو کوچک که تازه شروع به کار کرده است، می‌تواند دشوار باشد. علاوه بر این، ایجاد پیوندها با دسترسی دستی وبلاگ نویسان به یک متخصص لینک‌سازی زمان طولانی نیاز دارد.

5. استخدام افراد بدون مهارت نوشتن و داده

غیر معمول نیست که آژانس های سئو فقط به دنبال کارمندانی با مهارت های سئو می گردند. با این حال، اگر به دنبال یک متخصص سئو هستید، فرد باید مهارت های لازم دیگری مانند تخصص در تولید محتوا و تجزیه و تحلیل داده ها را داشته باشد. هر آژانس سئوی کوچکی از داشتن کارکنانی که این مهارت‌های اضافی را دارند، خوشبخت خواهد بود.

یک متخصص سئو که ارزش محتوای خوب را درک می‌کند و می‌داند چگونه آن را ایجاد کند، می‌تواند سود زیادی برای آژانس شما داشته باشد. زمانی که فرد ارزش محتوای خوب در رتبه بندی یک صفحه را درک کند، می تواند توصیه های مناسب محتوایی را برای بهبود کیفیت صفحه ارائه دهد.

علاوه بر این، آنها می توانند پست ها و مقالات وبلاگ را برای مشتریان بنویسند، مطالعات موردی را آماده کنند، ارائه دهند و ایده های پیچیده محتوایی را به مفاهیم ساده تری تقسیم کنند که سایر اعضای تیم به راحتی آن را درک کنند.

برای رشد کسب و کار مشتری خود، مهم است که در مورد آنچه شرکت های دیگر در صنعت خود انجام می دهند یاد بگیرید. درک وضعیت فعلی و نقاط قوت و ضعف رقبا برای برنامه ریزی استراتژیک سئو ضروری است. هنگامی که متخصص سئو شما می داند چگونه تجزیه و تحلیل داده ها را انجام دهد، می تواند به پروفایل های بک لینک رقبای شما نگاه کند، کلمات کلیدی را هدف قرار دهد و مزایا و معایب را بسنجید تا یک استراتژی رتبه بندی بهتر برای مشتری شما ایجاد کند.

6. استخدام سئوکارانی که فاقد مهارت های اجتماعی هستند

اگر فکر می کنید تعامل با مشتریان وظیفه تیم فروش است، اشتباه می کنید. بهترین متخصصان سئو نیز در تعامل با مشتریان خوب هستند. مهم است که قبل از استخدام یک کارمند سئو بالقوه به مهارت های اجتماعی نگاه کنید، زیرا آنها باید هر از گاهی با مشتریان صحبت کنند تا در مورد نیازها و پیشرفت صحبت کنند.

علاوه بر این، سئوکاران همچنین باید در کنفرانس ها و رویدادهایی شرکت کنند تا بتوانند با افراد در صنعت خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، شبکه سازی با سایر متخصصان سئو می تواند در یادگیری و بهبود مهارت های سئو مفید باشد.

از آنجایی که این رشته دائماً در حال تغییر است، ابزارها و تاکتیک‌های زیادی بین متخصصان به اشتراک گذاشته می‌شود. این شبکه همچنین می تواند منجر به ارتباط با مشتریان بالقوه شود. بنابراین، یک فرد SEO برای ایجاد ارتباطات صنعتی به مهارت های اجتماعی خوب نیاز دارد.

بنابراین، شما آن را دارید: برخی از بزرگترین اشتباهات آژانس های سئو هنگام استخدام کارشناسان سئو. اگر صاحب آژانس سئو هستید، احتمالاً تجربه دست اولی در این زمینه دارید. پیدا کردن متخصصان سئو خوب با تعهد و اخلاق کاری مشابه آژانس شما می تواند دشوار باشد. علاوه بر این، همیشه مشکلاتی برای یافتن نامزد مناسب و مذاکره در مورد حقوق مناسب وجود دارد.

بنابراین، برای حل این مشکل چه کاری می توانید انجام دهید؟

خوب، ایده خوبی است که با یک ارائه دهنده خدمات سئوی دارای برچسب سفید مانند seowors در تماس باشید. یک ارائه دهنده خدمات لیبل سفید تمام کارهای سنگین را از طرف شما انجام می دهد در حالی که شما می توانید تلاش های آنها را به عنوان تلاش های شما تغییر دهید و همان را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.سئو ورد بیش از یک دهه تجربه در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، از جمله سئوی کاملاً مدیریت شده، ساخت بک لینک قدرتمند و خدمات فروشنده سئو به مشتریان در بخش های مختلف دارد.

هنگامی که آژانس ها برای خدمات ثبت نام می کنند، از آنها خواسته می شود برای محافظت از تمام اطلاعات محرمانه، یک قرارداد عدم افشا (NDA) امضا کنند. هرگز افشای اطلاعات محرمانه به دیگران را تشویق نمی کند و در چنین اقدامات غیرحرفه ای زیاده روی نمی کند. NDA بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند ورود مشتری آنهاست.

پس از تکمیل ورود، تا زمان تحویل نهایی با یک مدیر حساب اختصاصی کار خواهید کرد. علاوه بر این، تیمی از متخصصان سئو، متخصصان محتوا و کارشناسان لینک‌سازی در مورد نیازهای پروژه شما همکاری می‌کنند و گزارش‌ها و به‌روزرسانی‌های به موقع را به اشتراک می‌گذارند.

سئو ورد یکی از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات سئوی است. خدمات سئوی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا این امکان را برای آژانس های کوچک فراهم می کند تا مسئولیت های سئوی خود را برون سپاری کنند. الگوهایی را برای پیشنهادات سئو، گزارش های ممیزی و اوراق سفید ارائه می دهد تا آژانس شما همه چیزهایی را که برای جلب اعتماد مشتری نیاز دارد، داشته باشد. می‌توانید از گزارش‌های بدون برند آنها استفاده کنید یا از آنها بخواهید گزارش‌هایی ایجاد کنند که مطابق با الزامات برندسازی آژانس شما باشد.

خدمات فروشنده سئو به طور ویژه برای کمک به آژانس های سئو کوچکتر در سفارشات مشتری ساخته شده است. برون سپاری الزامات سئوی خود به یک آژانس سئو معتبر مانند می تواند از راه های مختلفی به شما کمک کند. ابتدا استن بسته ها و قیمت های ویژه ای را برای آژانس ها ارائه می دهد. اگر یک آژانس جدید با بودجه محدود و بدون تجربه قبلی در کار بر روی پروژه های مختلف هستید، این می تواند بهترین گزینه برای انجام کار با حداقل سرمایه گذاری و بدون دردسر باشد.

علاوه بر این، همچنین به دلیل زمان برگشت سریع شهرت دارد، چیزی که بسیاری از آژانس های سئو دیگر در ارائه آن ناکام هستند. استن می‌داند که چگونه آژانس‌ها هر دقیقه برای رسیدگی به تحویل‌های مشتریان مختلف تلاش می‌کنند، به همین دلیل است که آنها تیمی با استعداد دارند تا به شما در انجام این الزامات در مهلت‌های موعود کمک کنند.

فقط از تاکتیک‌های سئو کلاه سفید و فرآیندهای ایجاد لینک دستی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که وب‌سایت مشتریان شما از موفقیت طولانی‌مدت برخوردار هستند. آنها از ابزارهای ممتاز برای ممیزی وب سایت مشتریان، انجام تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک و ردیابی رقبای خود استفاده می کنند. بنابراین، می توانید مطمئن باشید که گزارش های داده ای که آنها به اشتراک می گذارند 100٪ دقیق هستند.

وقتی با شریک می‌شوید، مشتریان شما خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت سرتاسری را دریافت می‌کنند. کارشناسان سئو می توانند به نیازهای سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی مشتریان شما رسیدگی کنند و ترافیک ارگانیک را به سایت آنها هدایت کنند. استن به یک رویکرد یکسان برای همه اعتقاد ندارد. به همین دلیل است که سفارشی سازی استراتژی در هسته خدمات سئو و لینک سازی آنها قرار دارد. آنها نیازهای مشتری شما را با ایجاد استراتژی های سفارشی که متناسب با اهداف و مقاصد آنهاست و 100% در مورد آن استراتژی ها شفاف هستند، در اولویت قرار می دهند.

استخدام نویسندگان برای پروژه های فردی یا تیم داخلی شما می تواند گران باشد. با این حال، با ، نیازی به مصالحه در کیفیت وجود ندارد زیرا مجموعه بزرگ و با استعداد نویسندگان آنها می توانند الزامات محتوا را به صورت عمده و بدون افزایش قیمت برآورده کنند. آن‌ها تیمی از نویسندگان و ویراستاران بومی واجد شرایط دارند که می‌توانند محتوای بی‌عیب و نقص و سازگار با موتور جستجو را تحقیق و بنویسند و از تحویل به موقع اطمینان حاصل کنند.

خدمات حرفه ای بک لینک سازی را ارائه می دهد که 100٪ به صورت دستی انجام می شود و فقط از بک لینک های با کیفیت بالا از سایت های مربوطه استفاده می کند. با بیش از یک دهه تجربه و پایگاه داده غبطه‌انگیز از وب‌سایت‌های با کیفیت بالا در جایگاه‌های مختلف، می‌تواند بک لینک‌های مرتبط و باکیفیت ایجاد کند که می‌تواند اعتبار وب‌سایت مشتری را افزایش دهد.

فقط بک لینک های مرتبط ایجاد می کند که نتایج عالی را تضمین می کند. آنها دامنه هایی را برای بک لینک ها بر اساس بیش از 20 پارامتر، از جمله سن وب سایت و تاریخچه پیوند، انتخاب می کنند، که تضمین می کند که این بک لینک ها ارزش مثبتی را به وب سایت مشتریان در طول زمان اضافه می کنند.

استن روابطی با وبلاگ نویسان خاص ایجاد کرده است و شبکه ای را توسعه داده است که خدمات پست مهمان را برای مشتریان امکان پذیر می کند. استن برای لینک ها پولی نمی پردازد، اما با نویسندگان بومی که بک لینک های با کیفیتی را در ازای پست های مهمان ارائه می کنند، رابطه برقرار می کند. تیم تضمین می کند که بک لینک به طور طبیعی در محتوا و در یک زمینه مثبت قرار می گیرد. علاوه بر این، هزینه ای که برای دریافت این سرویس بک لینک سازی ممتاز می پردازید بسیار مقرون به صرفه است.

از آنجایی که سئو وقت گیر است، نیاز به زمان و تعهد زیادی دارد. اما اگر صاحب آژانس کوچکی هستید، ممکن است مجبور شوید چندین کار را به طور همزمان انجام دهید و زمانی برای سرمایه گذاری در سئو برای شما باقی نمی ماند. در چنین سناریویی، استخدام یک آژانس سئو برای انجام این کار از طرف شما می تواند یک تصمیم عالی باشد.

با استخدام یک آژانس باتجربه سئو برای کمک به شما در ارائه خدمات مشتری در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید. هنگام استخدام یک شرکت سئو ، بدون سرمایه‌گذاری بر روی ابزار، نرم‌افزار و آموزش کارکنان، به منابع و استعداد تیمی از متخصصان دسترسی پیدا می‌کنید.

در ، ما یک فرآیند موثر را توسعه دادیم که نحوه هماهنگ‌سازی و مدیریت پروژه‌های پیچیده را ساده‌تر کرد. من روند، اهداف و نتایج آن را به همراه نحوه سازگاری و استفاده از آن توسط سایر آژانس ها شرح خواهم داد.

مرحله 1: رئیس کسب و کار خود باشید

من به هر کارآفرین دیجیتال مارکتینگ جدید پیشنهاد می کنم تا مطمئن شود که از خدمات ارائه شده به مشتریان آگاه است.

این کار باعث می‌شود که فرد نسبت به کاری که انجام می‌دهد احساس اطمینان بیشتری کند و همچنین هنگامی که یک مکالمه انتقادی با مشتریان انجام می‌شود، بنیانگذار می‌تواند وارد عمل شود و ارزش بیشتری بیافزاید.

همچنین، دانستن مهارت های بازاریابی کمک زیادی به استراتژی تیم و همچنین هدایت تلاش های آنها به سمت فعالیت هایی می کند که واقعاً برای کسب و کار و همچنین برای مشتریان حرکت می کند.

این بدان معنا نیست که موسس باید یک جک از همه مشاغل باشد، اما تخصص در یک جنبه اصلی بازاریابی، به عنوان مثال، سئو، و داشتن دانش PPC، طراحی وب بازاریابی ایمیلی و غیره، کمک زیادی به گسترش کسب و کار خواهد کرد. در دراز مدت

مرحله 2: فورته شما باید خدمت شما باشد

همانطور که در بالا ذکر شد، شما باید یک حوزه تخصصی را شناسایی کنید و هنگامی که در مورد آن اطمینان پیدا کردید، اضافه کردن آن را به عنوان اولین خدمات کسب و کار خود در نظر بگیرید.

اگر راه دیگری را با استخدام چند مدیر ارشد که در زمینه‌هایی که نقطه قوت شما نیستند، خوب انتخاب کنید، وارد آب‌های تیره‌ای می‌شوید، زیرا در مرحمت این مدیران هستید و واقعاً نمی‌دانید چقدر طولانی هستند. قرار است با شما بماند

بنابراین، مطمئن شوید که کنترل کاملی بر رشته‌های حداقل دو سرویس اول ارائه شده توسط آژانس دارید و با افزایش مقیاس، می‌توانید در هر زمینه متخصصان را بیابید و از آنجا رشد کنید.

مرحله 3: یک حضور برند ایجاد کنید

یکی از آزاردهنده ترین چیزهایی که اکثر صاحبان آژانس از مشتریان احتمالی خود می شنوند این است که "ما در مورد شما نشنیده ایم." در واقع، اکثر کسب و کارهایی که بر پایه مشتری آنلاین تمرکز می کنند، در ماه های اولیه به طور ارگانیک در گوگل رتبه بندی نمی شوند.

اما این نباید اولویت شما باشد، حداقل برای سال اول کسب و کارتان. شما باید راه‌هایی غیر از جستجوی ارگانیک گوگل، که شامل PPC، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و غیره می‌شود را بررسی کنید تا کلمه‌ای را در مورد کسب‌وکار خود به اطلاع برسانید.

در عین حال، می توانید به انجام هر کاری از تولید محتوا تا ساخت بک لینک های با کیفیت ادامه دهید تا حضور جستجوی ارگانیک وب سایت خود را افزایش دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که سئو یک استراتژی بلند مدت است و نیاز به تغییر و اصلاح مکرر دارد. بنابراین، هرگز آن را رها نکنید، حتی اگر آژانس شما از طریق دیگر ابزارهای بازاریابی موفق شود.

مرحله 4: ایجاد مطالعات موردی

این احتمالاً مهمترین دارایی است که شما باید از اتمام اولین پروژه خود ایجاد کنید.

بهترین راه برای متقاعد کردن مخاطبان خود در مورد شایستگی آژانس، نمایش چند داستان الهام بخش از مشاغلی است که با استفاده از خدمات بازاریابی شما به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

با این حال، مطمئن شوید که نام مشتری را ذکر می‌کنید زیرا این صنعت با مطالعات موردی جعلی و گواهی‌نامه‌ها بیداد می‌کند. در واقع، لحظه ای که مشتری متوجه وجود نقدهای جعلی می شود، اعتماد برای همیشه از بین می رود.

مرحله 5: تیم خود را رشد دهید

برخی از آژانس‌ها به محض راه‌اندازی تصمیم می‌گیرند که استخدام را شروع کنند. در واقع، این می‌تواند مضحک‌ترین اشتباه باشد، زیرا استخدام‌های جدید عمدتاً در ماه‌های اولیه پس از راه‌اندازی کسب‌وکار روی نیمکت منتظر کار می‌مانند.

با گذشت زمان، این استخدام‌های جدید برای اکثر آژانس‌ها به جای یک دارایی به یک بدهی تبدیل می‌شوند. با توجه به اینکه جهان اکنون به کار در خانه و پروژه های آزاد عادت کرده است، به صاحبان آژانس های جدید پیشنهاد می کنیم نیروی کاری بیابند که آماده است خود را به عنوان فریلنسر ثابت کند و سپس به عنوان کارمند تمام وقت وارد کار شود.

مرحله 6: رهبران و یک تیم برای آنها پیدا کنید

اکنون شما یک تیم دارید و باید افرادی را در تیم شناسایی کنید که پتانسیل رشد به عنوان رهبر را دارند. مهارت های آنها را پرورش دهید و فرصتی برای آنها فراهم کنید تا پروژه های چالش برانگیز را انجام دهند.

هنگامی که به چنین اعضای تیمی اعتماد کردید، آنها را به مدیران ارتقا دهید. مطمئن شوید که یک تیم اصلی دارید که فرآیند آژانس شما را به خوبی می شناسد. اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی از مدیران و مدیران سطح بالا را از خارج استخدام نکنید زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا فرآیند شرکت را درک کنند و این می تواند باعث ایجاد اصطکاک غیر ضروری بین تیم شود.

مرحله 6: هرگز از خود راضی نباشید

یک چیز وجود دارد که آژانس های بازاریابی هرگز نمی توانند به آن دست یابند - موفقیت. عرصه بازاریابی همیشه در حال گسترش است، و هر روز احتمالات جدیدی علیه ما وجود دارد، که به این معنی است که پتانسیل گسترش تجارت شما غیرقابل پیش بینی است.

بنابراین، اگر می‌خواهید با نیازهای رو به رشد مخاطبانی که می‌خواهند با استفاده از همه کانال‌ها و ابزارهای بازاریابی به هدف خود برسند، باید تجارت بازاریابی خود را با ویژگی‌ها و خدمات مکرر زنده نگه دارید.

اگر راکد بمانید، رقبایی هستند که منتظر فرصت مناسب برای سرقت مشتریان شما هستند.

سال ها با آژانس های مختلف در صنایع مختلف کار کرده است. ما بسیاری از استراتژی‌های مختلف را آزمایش کرده‌ایم و یاد گرفته‌ایم که چه چیزی بهتر عمل می‌کند. بنابراین ما در مورد آنچه که منجر به نتایج خواهد شد، جلوتر از منحنی هستیم. امروز با ما تماس بگیرید تا بهترین پیشنهاد را در مورد بسته های خدمات سئو که مطابق با نیازهای شما هستند را دریافت کنید.

منبع: https://seoword.org