اسکله بالی های پاتایا : در انتهای خیابان واکینگ و در جنوبی ترین قسمت خلیج پاتایا، اسکله ای معروف قرار داشته که آن را با نام های اسکله بالی های و اسکله پاتایا نیز می شناسند. این اسکله در طول سال مملو از توریست و گردشگران تور تایلند بوده که برای غواصی، ماهیگیری، قایق سواری و یا سفر به جزیره مرجانی کو لارن به پاتایا آمده اند. در این اسکله قایق هایی را خواهید دید که به صورت ردیف کنار هم قرار گرفته اند و میتوان آن ها را کرایه کرد. همینطور رستوران های شناوری هم به سمت قایق های اسکله هستند که انواع و اقسام غذاها را برای بازدیدکنندگان سرو می کنند.

اسکله بالی های پاتایا

جزیره مرجانی در در مسیر اسکله بالی های پاتایا

بسیاری از توریست ها و گردشگران به خاطر جزیره مرجانی، در این اسکله تردد کرده و از آن دیدن می کنند. قایق های مسافربری پشت سر هم توریست ها را جابجا کرده و به جزیره مرجانی میرساند. از اسکله بالی های پاتایا تا جزیره مرجانی ده کیلومتر فاصله بوده که نهایتا 45 دقیقه طول خواهد کشید. بلیت فروش های مقصد جزیره مرجانی، نزدیک به قایق ها قرار داشته و هزینه اش سی بات برای سفر یک طرفه به اسکله نابان یا تاوئان می شود. از آنجایی که این قایق ها بسیار محبوب هستند، همیشه و در تمام ساعات شلوغ می باشند. شروع حرکت قایق ها از ساعت هفت صبح شروع شده و تا ساعت شش بعد از ظهر ادامه دارد. برای رسیدن به قایق ها باید سیصد متر پیاده روی کرد. 

جزیره مرجانی در در مسیر اسکله بالی های پاتایا

کرایه قایق در اسکله بالی های پاتایا

یکی از بهترین راه های برای تفریح در اسکله بالی های، کرایه کردن قایق های مسافربری و یا قایق های تندرو است. این قایق ها در سال بزرگی که در اول اسکه قرار داشته به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند ارائه می شوند. هزینه کرایه یک قایق مسافربری و یا قایق تندرو در این اسکله بین 1500 تا 3000 بات می باشد. اگر به صورت گروهی این قایق ها را کرایه کنید، هزینه اش برایتان مقرون به صرفه تر و ارزان تر خواهد شد. 

کرایه قایق در اسکله بالی های پاتایا

خدماتی که اطراف این اسکله ارائه شده اند

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند در گشت و گذار خود در این اسکله به رستوران ها و کافه های بسیاری برخواهند خورد. سواری هیجان انگیز اسکای پاتایا2 نیز در اسکله بالی های پاتایا قرار دارد. توریست ها و گردشگرانی که با موتورسیکلت به این اسکله آمده میتوانند با پرداخت تنها سی بات از پارکینگ اسکله استفاده کرده و با خیال راحت موتور خود را در آن پارک کنند.  

خدماتی که اطراف این اسکله ارائه شده اند