از بازارهای دبی ارزان خرید کنید : دبی همیشه مسافران و توریست های زیادی از سراسر دنیا دارد. بیشتر توریست ها و گردشگران این شهر را برای خرید از بازارها و مراکز بزرگ و معروف اش انتخاب می کنند. دبی بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید سراسر دنیا را داشته که بسیاری از آن ها از جمله دبی مال، یعنی بزرگترین مرکز خرید دنیا، زبانزد تمام مردم دنیاست. اما اینبار میخواهیم کمی از دنیای مدرن در دبی فاصله گرفته و سری به تمام بازارهای محلی و باصفای این شهر بزنیم. دبی بازارهای بسیار معروفی داشته و توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند خرید ارزان تری از آن ها نسبت به مراکز خرید داشته باشند. در ادامه همراه لست تورز باشید تا با بهترین بازارهای شهر دبی آشنا شوید. 

بازار مرشد دبی

بهترین بازار دبی، بازار مرشد بوده که علاوه بر یک منطقه تجاری، جاذبه توریستی این شهر نیز محسوب می شود. ممکن است در بازدید از این بازار در سفرتان به دبی، با ایرانیان بسیاری برخورد کرده باشید. این بازار در منطقه تجاری دیره دبی قرار داشته و بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های آن متعلق به ایرانیان ساکن دبی می باشند. در این بازار چند بازارچه کوچک به همراه چند مرکز خرید کوچک نیز فعالیت می کنند. در بازار مرشد میتوان هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی خرید کرد. توریست ها و گردشگران معمولا این بازار را برای خرید سوغاتی انتخاب می کنند. 

بازار مرشد دبی

بازار نایف دبی

این بازار سنتی، کمی نزدیک به بازار مرشد در منطقه تجاری شهر دبی، یعنی دیره قرار دارد. بازار نایف از قدیمی ترین بازارهای شهر دبی بوده اما نسبت به دیگر بازار های اطراف بزرگ تر است. از ویژگی های بسیار خوب این بازار میتوان به قیمت ارزان و مناسب و برخورد صمیمی بیشتر فروشندگان اشاره کرد. توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی در این بازار میتوانند خریدی ارزان تر داشته باشند. بازار نایف معماری فوق العاده و زیبایی نیز دارد. 

بازار نایف دبی

بازار ابن بطوطه دبی

یکی دیگر از بازارهای معروف و البته بزرگ در دبی، بازار ابن بطوطه است. این بازار بیشتر به خاطر معماری و نقش و نگارهایی که داشته، نه تنها مورد توجه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی، بلکه مورد توجه و استقبال تمام مردم جهان شده است. سالانه توریست های بسیاری برای دیدن این بازار به دبی می آیند. برای رسیدن به این بازار باید از هتل ابن بطوطه عبور کنید. هتل ابن بطوطه نیز مثل این بازار معماری جالب و منحصربفردی دارد. این بازار نام خود را از یک جهانگرد عرب مشهور به نام ابن بطوطه گرفته است. به این بازار که نگاه کنید، معماری الهام گرفته از مصر، هند، تونس، پاریس، اندلس و چین را خواهید دید. این معماری ها هرکدام برگرفته از مکان هایی بوده که این جهانگرد معروف به آن سفر کرده و از تمام آداب و رسوم و فرهنگ آن ها الهام گرفته است. در بازار ابن بطوطه رستوران هایی با انواع و اقسام غذاهای هندی، چینی، کباب ها، فست فودها و .. وجود دارند. 

بازار ابن بطوطه دبی