ارتفاعات گنتینگ مالزی : قسمت شمالی شهر دیدنی و شگفت انگیز کوالالامپور، بر بلندای 1800 متری کوه های مرتفع ‏ تیتی وانگ سا ‏از دریا، مجموعه ای فوق العاده ارتفاعات گنتینگ مالزی قرار گرفته. این مجموعه تفریحی که بلندی های گنتینگ هایلند مالزی نیز نامیده میشود، بزرگ ترین هتل و بهترین بازی ها و تفریحات در دنیا را دارد. علاوه بر هتل بسیار بزرگ و شیک، رستوران ها و کافی شاپ های بسیار خوبی در کنار مراکز خرید خود داشته که توانایی نگهداری توریست ها و گردشگران زیادی از سرتاسر دمیت را دارد تا از مجموعه ارتفاعات گنتینگ مالزی دیدن کنند و روز شگفت انگیزی را در این منطقه بگذرانند. ارتفاعات گنتینگ مالزی علاوه بر فضای باز، سرگرمی هایی در فضای بسته نیز ترتیب داده تا به بهترین ماندن این مجموعه اضافه کند.

پیدایش ارتفاعات گنتینگ مالزی

این مجموعه ابتدا بوسیله تن سری لیم گوه تونگ که توانست تشخیص دهد این مکان مناسب برای راه اندازی مجموعه ای تفریحی است  کشف شد. تن سری لیم گوه تونگ ‏تمام اموال خود را به کمک دولت مالزی روی این پروژه گذاشت تا اکنون این مکان یکی از بهترین جاذبه های توریستی برای گردشگران تور مالزی باشد. تمامی تدابیر لازم برای آُسیب ندیدن منابع طبیعی انجام شده و اکنون ارتفاعات گنتینگ مالزی ‏ دارای هتل های بسیار معروفی از جمله جنتینگ، هتل هایلندز، هتل ریسورت و هتل فرست وورد میباشد. سپس در سال 2010 دومین مجموعه از ارتفاعات گنتینگ مالزی ساخته شد و گفته شده که ساخت دومین مجموعه به تنهایی چهارده میلارد رینگیت هزینه برده است.

پیدایش ارتفاعات گنتینگ مالزی

نحوه دسترسی به ارتفاعات گنتینگ مالزی

هرچقدر که این مکان جذاب و هیجان انگیز به نظر میرسد، اما رسیدن به آن سخت و کمی دشوار بوده. چرا که میبایست ابتدا باید در صف انتظار برای سوار شدن به اتوبوس و تله کابین باشید. همینطور در زمان برگشتن به هتل، تاکسی های این قسمت مبلغ بیشتری گرفته و هتل های ارتفاعات گنتینگ مالزی نیز اتاق های خود را گران تر به میهمانان ارائه میدهد. کوه تیتی وانگ سا بین شهر پاهان و سیلانگور قرار داشته که با استفاده از خودرو میتوانید یک ساعاته از شهر کوالالامپور مالزی به ارتفاعات گنتینگ مالزی برسید و یا از تله کابین مالزی برای رسیدن به آن استفاده کنید.

امکانات تفریحی ارتفاعات گنتینگ مالزی

میتوانید گفت ارتفاعات گنتینگ مالزی بیشترین تعداد پارک های جنگلی در مالزی را دارا بوده و همینطور پارک های آبی سربسته و روباز به همراه آب گرم یا سرد متناسب برای همه فصل ها. پارک های جنگلی ارتفاعات گنتینگ مالزی نیز حدود بیست نوع ترن هوایی هیجان انگیز و مناسب برای خوانواده ها دارد که معروف ترین آنها کرک اسکرا، فلایینگ دراگون و سایکلون میباشد. البته ترن های دیگری هم هستند که متناسب برای کودکان و افرادی میباشد که از ارتفاع یا سرعت زیاد ترس دارند میباشد. یکی از زیباترین و البته متفاوت از ارتفاعات گنتینگ مالزی پارک زیبای سرسبته فرست ورلد پلازا میباشد که حدود شش تفریحگاه برای شش کشور اروپایی فرانسه، انگلستان، ایتالیا، آمریکا، سوئیس و مالزی دارد. همینطور این پارک دارای تله کابینی رایگیان است.

امکانات تفریحی ارتفاعات گنتینگ مالزی

هتل های ارتفاعات گنتینگ مالزی

اگر قصدتان خرید کردن و خوردن غذا در این مجموعه تفریحی است، میتوانید هتل فرست ورلد پلازا را انتخاب کنید که بسیار مناسب برای خرید و صرف غذاست. هتل های پنج ستاره دیگری نیز در ارتفاعات گنتینگ مالزی هستند که قیمت مناسبی داشته اما آنچنان چیزی که از یک هتل انتظار دارید را برای شما برآورده نمیکند. هتل پنج ستاره گنتینگ و هایلندز،هتل ریسورت چهار ستاره و هتل های سه ستاره First World و Theme Park از جمله هتل های ارزان ارتفاعات گنتینگ مالزی هستند که البته اکثرا سیستم گرمایشی و سرمایشی ندارند. این مجموعه تفریحی ساعات کاری برا روزهای هفته خود دارد. شما متویان هر روز از ده صبح تا شش بعد از ظهر و همینطور اواخر هفته از هشت صبح تا هشت شب. ترن های پارک های جنگلی این مجموعه هر روز از هشت صبح تا دوازده نیمه شب باز هستند.

هتل first world plaza گنتینگ مالزی

هتل first world plaza گنتینگ مالزی

هتل Resort گنتینگ مالزی

هتل Resort گنتینگ مالزی