اگر به دنبال کاهش هزینه‌های خود در تور گرجستان هستید، و یا قصد دارید تا با گروهی از دوستان و یا خانواده خود به این کشور زیبا مسافرت کنید، باید بدانید که هزینه‌های هتل به‌خصوص اگر تعدادتان زیاد باشد، گران تمام خواهد شد. پیشنهاد لست‌تورز به شما اجاره هتل آپارتمان‌ است. در تفلیس و اکثر شهرهای گرجستان، آپارتمان‌هایی مبله هستند که روزانه اجاره داده می‌شوند. در یک آپارتمان شما احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. در تمامی هتل آپارتمان‌ها، ماشین لباسشویی موجود است و شما امکان شست‌وشو و مرتب‌کردن و اتوکردن لباس‌های خود را خواهید داشت. این امکانات در تمامی هتل‌های گرجستان فراهم نمی‌باشد. بعلاوه، فکر خشک‌شویی را از سر خود بیرون کنید، به‌ویژه در سراسر تفلیس تنها تعداد اندکی خشک‌شویی وجود دارد! در اینجا سعی داریم تا با معرفی نمونه‌ای از این هتل‌آپارتمان‌ها- هتل‌آپارتمان‌های مرکز تفلیس- موجبات فراهم‌آوردن اقامتی بسی خوش در تور گرجستان، تفلیس را برای شما رقم بزنیم.

هتل‌آپارتمان‌های مرکز تفلیس

نگاهی به امکانات و فضای هتل‌آپارتمان‌های مرکز تفلیس

دارای تهویه مطبوع، واقع در مرکز شهر و با فاصله 2.3 کیلومتر از سالن اپرای و باله تفلیس و 2.6 کیلومتر فاصله از تئاتر راستوالی (Rustveli)، میدان آزادی تفلیس تنها در فاصله 3.4 کیلومتری آپارتمان‌ها واقع شده و نزدیک‌ترین فرودگاه (فرودگاه الکسی‌وکا) در 16.1 کیلومتری است.آپارتمان‌ها، مجهز به وان آب داغ، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره هستند.  برخی از آنان دارای بالکن‌هایی با میز و صندلی‌ رو به خیابان‌اند که لذت یک فنجان چای یا قهوه در غروب آفتاب تفلیس را به شما هدیه می‌دهند. همچنین در آشپزخانه، میز ناهارخوری و مایکرو، اجاق‌گاز فِر دار و انواع لوازم ضروری آشپزخانه وجود دارد.

دیگر امکانات هتل‌آپارتمان‌های مرکز تفلیس 

اینترنت رایگان، شاتل فرودگاه،پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، سرویس شاتل، سیستم گرمایشی مناسب، آسانسور، حمام‌های اختصاصی به همراه حوله، سشوار، وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، وان و دوش آب.

در اتاق‌خواب‌ها، جارختی و کمد لباس موجود است. آپارتمان‌ها مجهز به مبل راحتی، اتو، آب داغ، پنکه، مینی باراند.

زبان‌هایی که بدان‌ها صحبت می‌کنیم: روسی، آلمانی و انگلیسی

نکاتی در مورد هتل‌آپارتمان‌های مرکز تفلیس 

  • امکان کنسل و یا پیش‌پرداخت با توجه به نوع آپارتمان است.
  • هر کودک و یا بزرگ‌سال اضافی به ازای هر شب هر تخت موظف به پرداخت 10 لاری (حدود 17000 تومان) است.
  • ماکزیمم تخت اضافی در هر اتاق 1 عدد است.
  • هرگونه تخت اضافه یا گهواره و تخت کودک باید با هماهنگی مدیریت صورت پذیرد.
  • تنها پول نقد مورد قبول است.
  • امکان نگهداری حیوانات مقدور نمی‌باشد. 

آدرس: خیابان اصلانی 17.21، سابورتالو 0171، تفلیس، گرجستان