اجاره ماشین در دبی : دبی یک شبه جزیره افسانه ای بوده شاید به همین دلیل است که سالانه گردشگران و توریست های زیادی به این شهر سفر میکنند. کسانی که با تور دبی سفر میکنند برای دسترسی داشتن و رفت و آمد به مراکز تفریحی و تجاری نمیتوانند از متروها و ایستگاه های اتوبوس استفاده کنند و ممکن است گم شوند به همین دلیل ترجیح میدهند خود راننده خود باشند و در نتیجه یک ماشین برای خود اجاره میکنند. اجاره ماشین در دبی برای ایرانیان با مشکلاتی همراه است. چرا که قوانین رانندگی دبی در مقایسه با کشور ایران سختگیرتر است. هکه راننده های باید در یک لاین حرکت کنند و برای هر عابرپیاده ای متوقف شوند.

اجاره ماشین در دبی

شرایط اجاره ماشین در دبی :

توجه داشته باشید که اگر میخواهید در دبی ماشین اجاره کرده و سفری خود و بی خطر داشته باشید باید چند مورد را رعایت کنید. اولین مورد داشتن گواهینامه بین المللی این که شما میتوانید برای دریافت آن از آژانس های مسافراتی در کشور خودتان اقدام کنید. همینطور میتوانید به جای آژانس های مسافرتی از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران کمک بگیرید. گواهینامه های بین المللی که دریافت میکنید یک و یا سه ساله هستند ولی شما در اماراتفقط یک سال میتوانید از آن استفاده کنید. مورد دوم و سوم داشتن گواهینامه موقت شهری و همینطور یک گواهینامه از کشورهای آلمان، یونان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، هلند,استرالیا، اطریش، بلژیک، کانادا، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه,نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسلوواکی، آفریقای جنوبی، سوئد، سوئیس، ترکیه، انگلستان و آمریکا,کره جنوبی، اسپانیا و کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس داشته باشید

شرایط اجاره ماشین در دبی

هزینه اجاره ماشین در دبی :

هزینه ای که برای ماشین ها باید بپردازید بستگی به انتخاب شما و کلاس های خودرو دارد. هزینه کرایه هر اتومبیل بین 70 تا هزار درهم میباشد. شما متیوانید ماشین مورد نظر خود را با مراجعه به سایت  ها مربوطه تعیین کنید علاوه بر آن زمان تحویل را مشخص کنید خودروهایی باکلاس مینی ، اکونومی ، بزرگ ، شاسی بلند و لاکچری. شرکت هایی در دبی نمایندگی دارند : عبارتند ازAvis , Budget , daimondlease , Dollar , Europcar , Firefly,Hertz,Thrifty ,National  و Six.