اجاره خودرو اقتصادی یکی از مواردی است که اغلب افراد برای طبیعت گردی و ایرانگردی از آن استفاده می نمایند. افراد از این خودروها برای اهدافی همانند مصارف توریستی و گردشگری بهره می برند. این ماشین ها می توانند نیاز بسیاری از گردشگران و توریست ها را برطرف نمایند. با این خودرو ها می توانید به راحتی و بدون نگرانی از خرابی ماشین شخصی خود اقدام به طبیعت گردی یا کویر گردی کنید و از مشاهده جاذبه های تاریخی ایران لذت ببرید. هر چند که اجاره خودرو اقتصادی امروزه بسیار رایج است اما باز هم افراد زیادی از وجود اینگونه ماشین ها بی خبر می باشند.

چرا باید اقدام به اجاره خودرو اقتصادی بدون راننده نمود؟

شرکت اجاره خودرو راسا رنت  یکی از بهترین شرکت های ایرانی در زمینه ی اجاره ماشین می باشد که درباره مهمترین ویژگی ها و اصلی ترین موارد اجاره خودرو اقتصادی در ادامه صحبت می کنیم

بخش مهمی از سفر وسیله ای است که با آن میخواهیم به ایرانگردی برویم. قطعا وقتی می خواهید به یک مکان مسافرت نمایید، مایل نیستید تا در یک جا ساکن باشید. مشاهده جاذبه های تاریخی و گردشگری، تفریح و استراحت از جمله مواردی می باشند که توریست ها به دنبال آن هستند.از همین رو برای دستیابی به این اهداف لازم است تا از خودروی مناسب نیز استفاده نمود.

با اجاره خودرو اقتصادی شما می توانید با صرف هزینه بسیار کمی، به صورت شخصی برنامه ریزی نموده و پلن سفر خود را بچینید. از همین رو لازم است تا ابتدا برنامه سفر مشخص شده و سپس با شرکت ارائه دهنده خودرو تماس بگیرید. برای کرایه خودرو مهم است تا افراد مکان، تعداد نفرات و نوع ماشین را انتخاب نمایند. امروزه خودروهایی که بیشترین علاقه مندان را به سمت خود جلب می نمایند عبارتند از پژو پارس، 206، سمند و سراتو.

در زمان اجاره خودرو اقتصادی چه مواردی را باید در نظر داشته باشید؟

در زمان اجاره خودرو اقتصادی لازم است تا موارد متعددی را در نظر داشته باشید. برخی از این موارد در زیر لیست شده اند:

  • برخی از شرکت ها برای بیمه یا آپشن های دیگر هزینه جداگانه دریافت می نمایند لذا می بایست این موارد را قبل از اخذ قرارداد مشخص نمایید.
  • حتما مفاد قرارداد را بابت اجاره خودرو و شرایط آن به دقت مطالعه نمایید.
  • در اجاره خودرو اقتصادی بدون راننده  بسیار مهم است که قبل از تحویل خودرو ، مواردی چون میزان کارکرد، ظاهر و ... را بررسی نمایید.
  • لازم است تا شرایط را در صورت بروز تصادف با شرکت ارائه دهنده بررسی نمایید. از همین رو نحوه پرداخت خسارت و ... باید عنوان شوند.
  • شرایط خراب شدن و تعمیر خودرو حین سفر می بایست با شرکت اجاره دهنده خودرو حتما قبل از عقد قرارداد چک شود.

هزینه اجاره خودرو اقتصادی به چه صورت محاسبه می شود؟

برای ارزیابی نرخ اجاره خودرو اقتصادی، باید در نظر داشته باشید که موارد زیادی دخیل می باشند. نوع خودرو، مدل ماشین، تعداد نفراتی که در آن می نشینند، بیمه و ... تنها بخشی از فاکتورهای مهم برای قیمت گذاری هستند. طبیعتا اگر یک خودرو را برای مدت زمان بیشتری کرایه نمایید، هزینه آن نیز به همان اندازه بیشتر خواهد شد. باید در نظر داشته باشید که هزینه کرایه ماشین های لوکس به مراتب بیشتر از سایر ماشین ها می باشد.

چرا باید برای سفرهای خود اقدام به اجاره خودرو نمود؟

در نظر داشته باشید که امروزه اجاره خودرو اقتصادی، طرفداران بسیاری دارد. در زیر برخی از مزایای این کار ذکر شده است:

می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید:

زمانی که شما از خودروی شخصی خود استفاده می نمایید، بابت سفر باید هزینه های جانبی زیادی همچون بیمه نامه شخص ثالث و بدنه پرداخت نمایید. در کنار این مورد، بحث استهلاک ماشین نیز وجود دارد که خود جای صحبت دارد. از همین رو بیان می شود که با اجاره خودروی مقرون به صرفه می توانید از بسیاری هزینه های جانبی ماشین جلوگیری نمایید.

با اجاره خودرو اقتصادی شما می توانید از امکان تحویل آسان بهره ببرید:

در نظر داشته باشید که امکان اجاره خودرو اقتصادی بدون راننده در هر مکان و هر کجا برای شما وجود دارد. برخی از شرکت ها خودروی مد نظرتان را در کمتر از 1 ساعت به شما تحویل می دهند. همین مورد در زمان بسیار صرفه جویی می کند. تصور کنید که مایلید تا یک بخش از مسیر خود را با ماشین و بخش دیگر را با هواپیما سفر نمایید. از همین رو می توانید ماشین را در شهر مبدا به آسانی تحویل گرفته و آن را در شهر مقصد تحویل دهید. با این کار سفر بسیار لذت بخش تر خواهد بود. اجاره خودرو اقتصادی می تواند با راننده یا بدون راننده انجام شود.

از خودروی خوب و مطمئنی استفاده خواهید کرد:

یکی دیگر از مزیت های اجاره خودرو اقتصادی، برخورداری از یک ماشین مطمئن می باشد. در این شرایط شما می توانید مطمئن باشید، از ماشینی استفاده می نمایید که مشکل یا نقص فنی ندارد. البته اگر خودروی اجاره ای شما در طول مسیر دچار مشکل شد، توسط امداد جاده ای می توانید سریعا آن را برطرف نمایید. بسیاری از افراد برای سفر های خود از خودروهای لوکس جهت اجاره استفاده می نمایند. در این صورت احتمال خرابی ماشین نیز کمتر می باشد.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا در زمان سفر خود اقدام به اجاره خودرو اقتصادی نمایند. در این صورت لازم است تا حتما نسبت به تعهدات شرکت اجاره دهنده آگاه باشید. خودروی مد نظر شما می بایست دارای بیمه نامه معتبر باشد. از سوی دیگر شما نیز لازم است مدارکی همانند چک ضمانت، سند ملک، گواهینامه و ... را ارائه دهید تا شرایط دریافت ماشین را داشته باشید.

WWW.Rasarent.com