آکواریوم لاست چمبرز دبی : شهر باستانی آتلانتیس را می شناسید؟ شهری هزاران سال پیش زیر آب غرق شده بود، بعد از سال ها پیدا شد. ویرانه این شهر که اکنون محل زندگی بیشتر از شصت هزار گونه دریایی بوده، اکنون در شهر پیشرفته و لوکس دبی به آکواریوم آتلانتیس تبدیل شده است. این آکواریوم درباره فرهنگ، آثار باستانی باقی مانده، تاریخ و تکنولوژی شهر آتلانتیس اطلاعات مفیدی جمع آوری کرده و به تازگی دو تمساح کوچک نیز به مجموعه خود اضافه کرده است. آکواریوم لاست چمبرز دبی این امکان را به شما میدهند تا زیر آب در کنار خرابه های آتلانتیس شنا کرده و با این شهر و گونه های دریایی اش آشنا شوید. بازدید از شهری که هزاران سال پیش غرق شده هیجان انگیز نیست؟ آکواریوم لاست چمبرز دبی قسمت های مختلف با فعالیت های مهیج و جذاب دیگری هم داشته که اگر در ادامه با لست تورز همراه باشید، با آن ها آشنا خواهید شد و شاید بازدید از آن را هم در برنامه تور دبی خود اضافه کردید.

آکواریوم لاست چمبرز دبی

اتاق گمشده آکواریوم لاست چمبرز دبی

یکی از جذاب ترین قسمت های این آکواریوم برای توریست ها و گردشگران تور دبی، اتاق گمشده یا لاست روم است. این اتاق یک تونل پیچ در پیچ بوده که شما را با خود به عمق آب میبرد تا ماجراجویی متفاوتی را تجربه کنید. در این تونل کوسه ها، اسب های دریایی، پیرانا، مارماهی و انواع ماهی های رنگارنگ را میبینید که همراه با شما شنا کرده و تا انتهای تونل شما را همراهی می کنند. حدود بیست نمایشگاه در این آکواریوم هست که درباره نحوه زندگی دریایی به شما آموزش میدهند. همینطور یک مخزن لمسی نمایش تئاتر آبی نیز وجود دارد.

اتاق گمشده آکواریوم لاست چمبرز دبی

غذا دادن به موجودات دریایی آکواریوم لاست چمبرز دبی

قسمت دیگر این آکواریوم با نحوه نگهداری از هر 65000 گونه دریایی و غذا دادن به آن هاست. چقدر دوست دارید به این موجودات آبی دوست داشتنی نزدیک شوید ؟ آنقدر نزدیک می شوید که به آن ها غذا دهید؟ این قسمت از آکواریوم ترتیبی داده تا توریست ها و گردشگران تور دبی و بازدید کنندگان، علاوه بر شنا همراه با ماهی ها به آن ها غذا دهند! برای شروع این کار به شما آموزش های اولیه داده می شود. این تجربه هیجان انگیز را از دست ندهید.

غذا دادن به موجودات دریایی آکواریوم لاست چمبرز دبی

غواصی های مختلف در آکواریوم لاست چمبرز دبی

بعد از گشت و گذار در تونل پر پیچ و خم اتاق های گمشده و غذا دادن به موجودات دریایی این آکواریوم ها، نوبت به شنا همراه با آن هاست. برنامه غواصی با ماهی ها هر روز از 10:30 تا 15:30 انجام می شود. در این برنامه غواصی با نحوه شنا آشنا شده و اطلاعات بسیاری درباره گونه های دریایی دریافت می کنید. این برنامه آموزشی برای کودکان هشت ساله تا ده ساله نیز انجام شده و آن ها میتوانند همراه با حیوانات مختلف دریایی و دلفین ها شنا کنند.

غواصی های مختلف در آکواریوم لاست چمبرز دبی

هزینه بلیط آکواریوم لاست چمبرز دبی

هزینه بلیط ورودی و استفاده از امکانات این آکواریوم برای کودکان 245 درهم و برای بزرگسالان 300 درهم می باشد.

شما میتوانید با بازدید از صفحه تور دبی لست تورز آخرین تورهای دبی را مشاهده کنید.