آکواریوم اقیانوس شناسی در والنسیا : پارک آکواریومی که در شهر والنسیای اسپانیا قرار دارد، یک آکواریوم معمولی نیست! این آکواریوم بزرگترین آکواریوم در سراسر قاره اروپا بوده و بزرگترین اکوسیستم های دریایی مثل دریای مدیترانه، دریای سرخ، و دریاهای گرمسیری و دلفین های بزرگ را در خود جای داده است! آکواریوم اقیانوس شناسی والنسیا همینطور دارای اکوسیستم قطب شمال بوده و مساحتی به اندازه 110000 مترمربع داشته که توانسته 24 میلیون لیتر آب را نگه دارد! توریست ها و گردشگران تور اروپا میتوانند این آکواریوم را در محوطه دانشگاه مجتمع شهر علوم و هنر اسپانیا پیدا کنند. 

آکواریوم اقیانوس شناسی در والنسیا

قسمت های مختلف پارک اقیانوس شناسی والنسیا

این پارک دارای سالن های مختلفی بوده و محیط را به گونه ای طراحی کرده که بتوان چشم اندازی پانوراما به سمت آکواریوم ها داشت. بعضی از راهروها، تالارها و تونل های زیر آب همراه با اکوسیستم قطب شمال ایجاد شده اند تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا بتوانند سرمای واقعی قطب را احساس کنند. به طور کلی آکواریوم اقیانوس شناسی در والنسیا دارای ده قسمت اصلی بوده که در هرکدام از آن ها میتوان انواع جانوران و موجودات دریایی را از نزدیک دید. در کنار اینها، این پارک نه برج در دو طبقه زیر آب دارد. توریست های تور لحظه آخری اسپانیا برای رسیدن به آن ها باید از پله های مارپیچ شیشه ای و تونل های پایین بروند. 

قسمت های مختلف پارک اقیانوس شناسی والنسیا

موجودات آبزی و ماهیان این آکواریوم

آکواریوم اقیانوس شناسی که در والنسیای اسپانیا قرار دارد، بزرگترین مرکز دریانوردی تمام قاره اروپا بوده و یک آکواریوم بسیار بزرگی می باشد که در آن 45000 ماهی و آبزی از پانصد پونه مختلف و متنوع جانوران دریایی نگهداری می شوند. از محبوب ترین جانوران دریایی این اکواریوم میتوان به دلفین ها، لاک پشت های دریایی، نهنگ بلوگا، شیر دریایی، پنگوئن، خرچنگ عنکبوتی و ... اشاره کرد. 

موجودات آبزی و ماهیان این آکواریوم

رستوران ها و دیگر امکانات رفاهی در آکواریوم اقیانوس شناسی در والنسیا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا میتوانند جدا از بازدید از آکواریوم و موجودات آبزی، از فروشگاه ها و مغازه های هدایا و سوغاتی، سالن های آرایشی، قسمت عکس های یادگاری و ... نیز دیدن کنند. همینطور قسمتی از این آکواریوم بزرگ اختصاص داده شده به رستوران ها و کافه ها. این رستوران ها و کافه ها بهترین مکان برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا برای استراحت و سرو غذایی خوشمزه بعد از گشت و گذار حسابی در آکواریوم اقیانوس شناسی در والنسیا می باشد. 

رستوران ها و دیگر امکانات رفاهی در آکواریوم اقیانوس شناسی در والنسیا