آنتالیا لیماک لارا : هتل پنج ستاره لیماک لارا، در منطقه ساحلی لارا قرار داشته و سال 2005 با چهل هزار متر مربع مساحت و ساحل اختصاصی افتتاح شده است. ای هتل فوق لوکس و مجهز، اقامت رویایی و مدرنی را برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا رقم میزند. از امکانات و خدمات بسیار خوبی که این هتل پنج ستاره برای میهمانان خود ارائه میدهد، میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی رایگان، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات و صرافی، خشکشویی و اتوشویی و ... اشاره کرد.

آنتالیا لیماک لارا

اتاق های هتل لیماک لارا آنتالیا

هتل لیماک لارا آنتالیا، به طور کلی دارای 441 اتاق می باشد. این 441 اتاق راحت و مدرن به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 319 اتاق استاندارد
  • 4 اتاق مخصوص معلولین
  • 92 سوئیت خانوادگی
  • 11 جونیور سوئیت با جکوزی
  • 15 سوئیت با جکوزی

طراحی دکوراسیون تمام اتاق ها  سوئیت های این هتل پنج ستاره طلایی در آنتالیا، برگرفته از فرهنگ و سنت ترکیه است. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا که در این هتل اقامت داشته اند، کاملا از اتاق و سرویس دهی آنها راضی بوده اند. فضای نشیمن هر اتاق و سوئیت بسیار بزرگ و جدا بوده و از امکانات یکسانی که داخل هر اتاق و سوئیت میتوان پیدا کرد، میتوان سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز مطالعه، مبلمان و ... را نام برد.

اتاق های هتل لیماک لارا آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیماک لارا آنتالیا

این هتل شیک و مدرن هشت رستوران داشته که هرکدام از آن ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، مکزیکی، ترکی ژاپنی، ایتالیایی، هندی، تایلندی و ... را برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا سرو می کند. رستوران اصلی هتل، تا هزار نفر گنجایش داشته و هر سه وعده غذایی را سرو می کند. رستوران روان، صبحانه ها را دیروقت سرو می کند، بنابراین شما میتوانید با خیال راحت و آسوده به خوابتان ادامه دهید. رستورانهای دیگری نیز در کنار ساحل و استخر قرار دارد. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد هتل، در کافه سرو می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیاری در این هتل بوجود آمده اند که این هتل را علاوه بر یک اقامتگاه، به یک مجموعه تفریحی نیز تبدیل کرده است. این امکانات تفریحی شامل استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، حمام بخار، آبگرم، ماساژ استخر برای کودکان، سرسره های آبی برای بزرگسالان و کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، صندلی های حمام آفتاب، کلبه های چوبی، غواصی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیماک لارا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل لیماک لارا آنتالیا

این هتل پنج ستاره در آنتالیا، با مرکز شهر، تنها ده دقیقه فاصله داشته و جاذبه های گردشگری بسیار خوبی نظیر پارک دودن و زمنی گلف بلک را اطراف خود دارد. از مراکز خرید و بازارهای نزدیک نیز، میتوان به مرکز خرید آنتالیوم اشاره کرد. فرودگاه بین المللی نیز، تنها چهارده کیلومتر از هتل لیماک لارا فاصله دارد.