آشنایی با هتل Vault Karakoy استانبول :

هزينه اقامت در هتل Vault Karakoy استانبول

قيمت اتاق‌هاي اين هتل براي هر شب حضور در يک اتاق 2 نفرِ در فصل کم بازديد از 169 يورو آغاز مي‌شود و در فصل‌هاي شلوغ از 239 يورو به بالا خواهد بود.

ساختمان هتل Vault Karakoy استانبول

اين هتل در Bankalar Caddesi خياباني باريک و طولاني مملو از ساختمان‌هاي سنگي قرار گرفته است و به عنوان يکي از مراکز مهم اقتصادي اين شهر شناخته مي‌شود؛ سرمايه داران در اين منطقه کم کم شروع به ساخت ساختمان‌هاي مهمي به همين سبک کردند. از همين رو سه سال پيش هتل gradiva و سال گذشته Vault Karakoy در اينجا ساخته شده است.

اين هتل در يک بانک عثماني متعلق به قرن 19 که 63 اتاق آن را براي تبديل شدن به هتل بازسازي کردند ساخته شده استوHan Tumertekin با هزينه بيش از 40 ميليون دلار براي اين بازسازي توانست جايزه Aga Khan Award را براي طراحي هتل دريافت کند؛ و با طراحي‌هاي داخلي بسيار ظريف که توسط سينا کافادار انجام شده، توانسته‌اند اين هتل را به يکي از بهترين هتل‌هاي ترکيه تبديل کنند.

موقعيت قرارگيري هتل Vault Karakoy استانبول

هتل در محله Sultanahmet، جايي که ساختمان‌هاي تاريخي شهر استانبول از جمله توپکاکي و مسجد آبي در بخش شاخ طلايي قرارگرفته‌اند و فقط از طريق آبراهه و تراموآ قابل دسترسي است. بخش امروزي استابول از اينجا کمي دور است اما امکانات زيادي از جمله گالري هنري، بوتيک، کافه‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي تنها در فاصله 10 دقيقه‌اي اين هتل قرارگرفته‌اند.

اتاق‌های هتل Vault Karakoy استانبول

طبقه چهارم داراي يک سبک سلطنتي است پنجره‌هاي بلند مشرف به منطقه سلطان احمد است. از نکات مهم ساخت اتاق‌هاي هتل، استفاده از متريال هاي طبيعي مانند ديوارهاي خاکستري، روميزي‌هاي سبز، چوب‌هاي رنگي گردو و همچنين وجود امکاناتي از جمله تلويزيون صفحه تخت، آي پد، واي فاي رايگان و سيستم کنترل نورهاي اتاق به وسيله کنترل از راه دور و يک دستگاه اسپرسو و ميني بار است که درون آن خوراکي و نوشيدني‌هاي مختلف قراردارد.

هتل Vault Karakoy استانبول

سرويس بهداشتي هتل Vault Karakoy استانبول

استفاده از سنگ مرمر براي کف و بدنه باعث شده تا حس کلاسيکي از حضور در حمام اتاق هتل داشته باشيد. همچنين وجود يک ديوار شيشه‌اي که هنگام حمام کردن در آب گرم ديدي وسيع از مناظر شهري را به شما ارائه مي‌دهد. وجود يک سکوي سنگي و  يک تلفن در نزديکي وان شماست که در صورت نياز مي‌توانيد از آن استفاده کنيد.

امکانات هتل Vault Karakoy استانبول

جزييات تاريخي موجود در هتل بيشتر بخش‌ها را پوشش مي‌دهد. از درب‌هاي آسانسور گرفته تا ستون‌هاي سنگي داخل هتل و شومينه زيباي درون لابي، همچنين وجود يک زيرزمين بزرگ و مملو از نوشيدني‌ها و همچنين 4 اتاق کنفرانس، اتاق ماساژ، اسپا، سونا، استخر، سالن بدنسازي نيز بخشي از امکانات هتل Vault Karakoy استانبول است.

غذاخوري هتل Vault Karakoy استانبول

رستوران Kasa Lokanta در اين هتل وجود دارد که انواع غذاهاي بين‌المللي، غذاي فوري، انواع سالاد و بهترین غذاهای استانبول را براي شما تهيه مي‌کنند.

در جمع‌بندي نهايي بايد گفت که اين هتل به علت قرارگيري‌اش در بخش تاريخي و پر رفت و آمد استانبول، مي‌تواند بهترين انتخاب براي يک اقامت لوکس در تور استانبول شما باشد، اما اين نکته را نيز بايد بدانيد که هزينه حضور در اين هتل بسيار بالاست و اصلاً مقرون به صرفه نيست.