آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی مالزی : یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی در لنکاوی، آبشارهای تلاگا توجو است. این منطقه که به هفت چشمه نیز شناخته می شود از جمله جاذبه های گردشگری پرطرفدار است. برای رسیدن به این آبشار های زیبا باید از حدود سیصد پله بالا بروید. این منطقه به خاطر آبشاری که به هفت برکه سرازیر می شود به اسم هفت چشمه نیز معروف می باشد. بسیاری از بومیان این منطقه در لنکاوی به افسانه ای اعتقاد دارند که در آن گفته شده پریان بسیاری در این هفت برکه زندگی می کنند. جدا از این افسانه، آبشار بسیار زیبای تلاگا توجو از جذاب ترین جاذبه های طبیعی بین توریست ها و گرشدگران تور مالزی بوده که سالانه بسیاری از آن ها را به سمت خود جذب می کند. در بازدید از این منطقه، لوازم مورد نیاز که شامل کفش مخصوص پیاده روی، یک دست لباس دیگر، خوراکی و ... می باشد را فراموش نکنید.

آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی مالزی

نام آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی مالزی

نام این مکان از آبشاری گرفته شده که به هفت برکه مختلف میریزد. البته برخی از بومیان منطقه نیز معتقدند که در افسانه ها گفته شده که در این هفت برکه زیبا بسیاری از پریان به بازی و گشت و گذار مشغول هستند. به همین خاطور این منطقه به آبشارهای تلاگا توجو معروف شده است.

نام آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی مالزی

تفریحات در آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی مالزی

از بهترین تفریحاتی که توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری مالزی در این مکان میتوانند استفاده کرده و لذت ببرند، سر خوردن از صخره ها و شنا در برکه های زیبای منطقه است.

تفریحات در آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی مالزی

دسترسی های نزدیک به آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی مالزی

توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی برای رسیدن به این آبشار که در قسمت شمال غربی لنکاوی قرار دارند، باید از سیصد پله بالا روند تا هفت حوض و یا آبشارهای تلاگا توجو لنکاوی برسند.