8 تجربه هیجان انگیز فقط در دبی : دبی مدام در حال پیشرفت و گسترش بوده و سرعت بیش از حد معمول در کسب بهترین های جهان دارد. این شهر اکنون یکی از معروف ترین شهرهای جهان بوده که توریست ها و گردشگران سراسر دنیا را به خود جذب می کند. دبی بلندترین و بزرگ ترین سازه های دنیا را داشته و سرگرمی های آن نیز منحصربفرد و فوق العاده اند. اگر به دنبال هیجان و چیزهای جدید هستید، دبی را برای مسافرت خود انتخاب کنید. از پارک های آبی، باغ وحش ها، شهربازی ها گرفته تا سرگرمی های متفاوت که تنها در دبی میتوان پیدا کرد. با لست تورز همراه باشید تا با هیجان انگیزترین تفریحاتی که تنها در دبی میتوان پیدا کرد آشنا شوید :

تماشای غروب خورشید از برج العرب

شاید تابحال در منظره های مختفلی غروب خورشید را تماشا کرده باشید، اما زمانی که به دبی سفر می کنید، تمام آن ها را کنار گذاشته و غروب خورشید را از بلندترین ساحتمان جهان یعنی برج العرب تماشا کنید. این برج بلند 122 طبقه ای، چشم اندازی 360 درجه ای داشته و مطمئنا زیباترین صحنه از غروب خورشید را که تاکنون دیده اید به شما میدهد. در بازدید از این برج دوربین را فراموش نکنید!

تماشای غروب خورشید از برج العرب

اسکای دایو در جزیره پالم جمیرا

جزیره پالم جمیرا یک جزیره مصنوعی در دبی بوده که امکانات رفاهی بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است. یکی از محبوب ترین امکانات تفریحی این جزیره برای توریست ها و گردشگران تور دبی، اسکای دایو است. با پرداخت 550 دلار، یکی از بهترین تفریحات این جزیره را امتحان کنید. در اسکلای دایو جمیرا، سقوط از سیزده هزار فوت ارتفاع را تجربه خواهید کرد. برای استفاده از اسکای دایور جمیرا، تمام آموزش ها و راهنمایی های لازم گفته می شوند.

اسکای دایو در جزیره پالم جمیرا

زیپ لاین از روی آبنمای دبی

تجربه ای هیجان انگیز که آدرنالین شما را بالا میبرد! زیپ لاین دبی که به آن X Line می گویند، یکی از مهیج ترین تفریحات دبی روی آبنمای دبی است. در زیپ لاین دبی کمربند ایمنی محکمی شما را بین آبنمای و آسمان نگه داشته و با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت شما را به پایین میرساند.

زیپ لاین از روی آبنمای دبی

پیست اسکی در دبی

شاید دبی را یک شهر بسیار گرم و مرطوب فرض کنید اما یکی از بهترین زمین های اسکی در دنیا را دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی که گاهی نمیتوانند گرمای طاقت فرسای این شهر را تحمل کنند، از پیست اسکی دبی دیدن می کنند. بهترین راه برای خنک بودن در دبی به خصوص در روزهای تابستانی، همین مکان است. در این پیست انواع تفریحات از جمله اسکی کردن، سواری بر اسنوبرد، ارودگاه های یک شبه و همینطور امکاناتی برای کودکان فراهم شده.

پیست اسکی در دبی

گذراندن روزی هیجان انگیز در بزرگترین پارک تفریحی دنیا در دبی

IMG یا Worlds of Adventure بزرگ ترین پارک سرگرمی و ماجراجوی در کل جهان است. بازدید از این پارک به همراه خانواده میتواند خاطره ای به یاد ماندنی و فوق العاده از سفر خود به دبی برای شما بسازد. این پارک بزرگ، مملو از شخصیت های معروف و محبوب مارول، شبکه کارتون، دایناسورها و ... می باشد. پارک بزرگ آی ام جی، مساحتی معادل 28 میدان فوتبال داشته و چهار منطقه جدا با مسیرهای مختلف جنگلی و خیابان های مارپیچ دارد. این پارک روزانه بیست هزار نفر بازدیدکننده داشته و انواع تفریحات را برای تمام سنین کودکان تا بزرگسالان ارائه داده از ترن هوایی گرفته تا غواصی، سوارکاری و ... در این پارک وجود دارند.

گذراندن روزی هیجان انگیز در بزرگترین پارک تفریحی دنیا در دبی

شنا همرا با کوسه ها در آکواریوم بزرگ دبی

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی، آکواریوم است. با اینکه امارا با مشکل کم آبی مواجه است، اما یکی از معروف ترین آکواریوم ها در سطح جهان را داراست که روزانه بازدیدکنندگان آن افزایش می یابند. این آکواریوم در بزرگ ترین مرکز خرید دبی، یعنی مرکز خرید دبی مال قرار دارد. در آکواریوم دبی بیشتر از 33 هزار گونه مختلف جاندار زندگی می کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند در تونل آکواریوم قدم زده، به ماهی ها غذا دهند و یا در کنار آبزیان مختلف شنا کنند!

شنا همرا با کوسه ها در آکواریوم بزرگ دبی

خرید از بزرگ ترین فروشگاه های جهان در دبی

تجربه خریدی منحصربفرد را فقط در فروشگاه های بزرگ دبی داشته باشید. دبی بزرگ ترین و کامل ترین مراکز خرید دنیا را داشته و اجناس بسیار باکیفیت و برند ارائه میدهند. در هرکدام از این مراکز خرید، رستورانها و کافه های معروف، شهربازی ها، سینما، امکانات و خدمات رفاهی مختلف وجود دارند. 

خرید از بزرگ ترین فروشگاه های جهان در دبی

تجربه بهترین تفریحات آبی در پارک بادی دبی

در کنار پارک های آبی فوق العاده دبی، یک پارک آبی متفاوت قرار داشته که به آن پارک بادی می گویند. این پارک در ساحل JBR قرار داشته و دریا ساخته شده است. انواع تفریحات آبی مهیج در این پارک آبی فراهم شده و بهترین زمان برای استفاده از آن تابستان می باشد.

تجربه بهترین تفریحات آبی در پارک بادی دبی