همانطور که همه ما می دانیم، صنعت پزشکی به شدت تحت نظارت است. دلایل بسیار خوبی برای آن وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که بازاریابی موثر از بین رفته است. بازی بر اساس قوانین (یا مقررات FDA) نباید به این معنی باشد که نمی توانید کمپین های بازاریابی شگفت انگیزی را با برخی چاپ دیجیتال بروشور جدید پزشکی ایجاد کنید. با یک بروشور پزشکی عالی از چاپ دیجیتال آرمانی و ارسال مستقیم، می‌توانید در مورد جدیدترین و بهترین پیشرفت‌ها در زمینه یا امکانات خود به مخاطبان بیشتری اطلاع دهید.

اطلاعات زیادی در مورد روش جدیدی که ارائه می دهید دارید؟ بروشورهای پزشکی برای ارسال پیام به شما عالی هستند. اما هرگز در طراحی بروشور پزشکی خود کیفیت را فدای کمیت نکنید. توجه را با چیزی جالب، الهام بخش یا فقط چشم نواز جلب کنید. حاشیه های آبی آرامش بخش و تصویری استوک از یک پزشک خندان انجام شد! هزاران نمونه چاپ کتاب عالی وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد است.

1. تصویر مناسب

با انتخاب تصویر مناسب شروع کنید و می توانید بروشور خود را از حالت متوسط ​​به عالی تبدیل کنید! اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، تاثیر پیام خود را به حداکثر برسانید. با این تصویر که مستقیم به صورت شما خیره شده است، نمی توان تمرکز این بروشور را از دست داد. هایلایت آبی روشن و چشمان تیره پر رنگ مسحورکننده هستند. و بر خلاف برخی از طرح های عمومی جزوه، این جلد مستقیماً به نقطه برش می خورد. برای تصویری به این قدرتمندی، فونت تمیز اما واقعی را انتخاب کنید که کمرنگ نشود. این طرح برای تبلیغ جدیدترین محصول یا روش شما عالی است. جسورانه رفتار کنید یا به خانه بروید و مشتریان خود را گالوانیزه کنید.

2. قابل دسترس کردن

قابل دسترس کردن نام تجاری خود در زمینه صورتحساب پزشکی و مراقبت های بهداشتی کار آسانی نیست. هر چیزی که مربوط به مراقبت های بهداشتی یا صورتحساب است را به کار بیندازید و کار خود را برایتان تمام کنید. تلاش برای رمزگشایی پوشش پزشکی فشار خون اکثر افراد را افزایش می دهد، اما این بروشور آن را سرگرم کننده می کند. این بروشور با یک عنوان جذاب و یک عبارت جالب، استرس را از بین می برد و مشتریان را راحت می کند. اگر هدف شما ارائه راه حلی قابل دسترس است، از نشانه های بصری، مانند نمادهای زیبا و رنگارنگ، برای ایجاد زمینه برای پیام خود استفاده کنید. پرداختن به یک مشکل دشوار و تبدیل آن به یک راه حل قابل دسترسی، آگاهی از برند را ایجاد می کند و مشتریان شاد (و منظم) ایجاد می کند.

3. غرفه

یک کودک دوست داشتنی همیشه صفحه اول آسان برای فروش است. اما در دنیای مراقبت های بهداشتی و پزشکی نیز این تصویر بسیار رایج است. بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغات آزمایش‌های قبل از زایمان، بخش زایمان، یا برنامه‌های حمایتی پس از زایمان شما از سایر برنامه‌های حمایتی بهتر باشد، باید سطح را بالا ببرید.

زمانی که می‌خواهید پیامتان بچسبد، یک تصویر جامد می‌تواند این کار را انجام دهد. رنگ های خنثی جنسیتی و چهره شاد اما مبهم والدین جذابیت بازار را افزایش می دهد. اما گوهر واقعی در اینجا شعار است. انواع «هرگز یک… را از دست نده» در هر صفحه در سراسر بروشور ادامه دارد و نه تنها بر ارزشمند بودن این نوزادان، بلکه بر ماهیت زودگذر آنها تأکید دارد. نوزادان خیلی سریع رشد می کنند، بنابراین از دست دادن هر زمانی با آنها با خدمات ارائه شده قابل اجتناب است.

4. صفحه دوربین

پروفایل DNA نسبتاً پیچیده به نظر می رسد، اما این طراحی تبلیغات آن را به طرز فریبنده ای ساده می کند. رنگ‌های تیره و جدی به خوبی در برابر رشته‌های DNA درخشان و بازیگوش تعادل برقرار می‌کنند و حس حرفه‌ای بودن اما قابل دسترس بودن را ایجاد می‌کنند. این جلد یک موضوع داغ را در بازی کودکان ایجاد می کند و نمونه ای عالی از پیشرفت های فناوری و پزشکی پیشرفته تبلیغاتی است.

5. وکتور 1

درمان پزشکی را فراموش کنید؛ آنچه ما واقعاً به آن نیاز داریم این تبلیغ روی یک تی شرت گروه است. این جلد بسیار جالب است، اما با وجود سرنخ به ظاهر واضح، هنوز این سوال وجود دارد که این بروشور چه نوع خدمات پزشکی را تبلیغ می کند. آیا مطب رادیولوژی، کلینیک فیزیوتراپی، کایروپراکتیک، روماتولوژی یا استئوپاتی است؟ آیا این یک تسهیلات واحد است که همه آنها را ارائه می دهد؟ جذاب! این کاور به تنهایی یک فریب است که ما را وادار می کند بیشتر بدانیم، اما چیزی که واقعاً می خواهیم بدانیم این است که Vector 1 چیست؟ باید بدانیم ! برای ایجاد تعلیق بیشتر، پوششی مانند این را در نزدیکی هالووین باز کنید. با نزدیک شدن به فصل ورزش های زمستانی، می توانید در حالی که رقبا را شکست دهید، از فصل شبح آور استفاده کنید.

6. زبان

حتی اگر به زبان فرانسه مسلط نیستید، به راحتی می توانید متوجه شوید که این بروشور برای کودکان طراحی شده است. از رنگ‌های شاد، فونت بازیگوش، و ستاره‌های طلایی گرفته تا کودکانی که به طرز ستایش‌آمیزی مصور شده‌اند، همه نت‌های مناسب را به نمایش می‌گذارند. هنگامی که به دنبال ایده های اصلی برای کودکان هستید، کتاب های تصویری محبوب یا برنده جایزه را برای پیشنهادات در مورد طرح های رنگی، فونت ها یا سبک های تصویر بررسی کنید. لازم نیست فرانسوی باشید تا از یک رویداد استرس زا در دوران کودکی مانند شب ادراری، یک جزوه ارزشمند برای جایزه Caldecott ایجاد کنید (اما مطمئناً نمی تواند آسیبی به شما وارد کند).8 بروشور طراحی پزشکی که کار می کنند7. آنالیزا

سبزیجات ترد، گل های تازه، و پس زمینه های زیبای یوگا؛ این کاور همه چیز مورد نیاز شما را دارد. این بروشور مستقیم اما به زیبایی تصویر شده است، تصاویر و مقالات را متحیر نمی کند. همه چیز در مورد دریافت اطلاعات است و آنها خودداری نمی کنند. اغلب اوقات، منتقدان پیشنهاد می کنند که تصاویر بیش از حد در یک صفحه می تواند بیننده را تحت تأثیر قرار دهد. شما می خواهید مخاطبان شما روی مطالب سرمایه گذاری کنند، نه اینکه با محرک های بصری زیاد حواسشان پرت شود. اما در این مورد، منتقدان اشتباه می کنند. هیچ حس درهم ریختگی وجود ندارد، در عوض این ارائه کلاژ مانند به زیبایی موفق می شود. با انتخاب تصاویر موضوعی که رنگ های یکسان یا مشابه دارند، مجموعه ای از تصاویر می توانند به عنوان یک عکس بزرگتر عمل کنند. این می‌تواند یک رویکرد دشوار باشد، اما زمانی که عکس‌های بیشتری نسبت به آنچه که می‌توان به طور معقول در سراسر صفحه مرتب کرد دارید، واقعا نتیجه می‌دهد. فقط از این تکنیک قدرتمند کم استفاده کنید. به عنوان یک روش بیانیه یا ویترین، در معرفی مقاله، با افزایش علاقه به بقیه مقاله، بهترین کار را دارد.

این طرح توسط گروه پزشکی وان، آینده ای کاملاً جدید را در برابر چشمان ما می سازد. رنگ‌های متضاد ملایم با هم ترکیب می‌شوند تا شهری فردا را بسازند و مفاهیمی مانند «نوآوری» و «پیش‌روز» را فرا می‌گیرند. این پوشش که یادآور آن صحنه‌های تصویر پنهان است، نشان می‌دهد که از طریق One Medical Group، می‌توانیم پتانسیل امکانات پزشکی جدیدی را ببینیم که در آن پیشگامان در زمینه مراقبت‌های بهداشتی گام‌های بزرگی را در پیشرفت نوع بشر برمی‌دارند. یا شاید آنها فقط آن ماشین های فروش بسیار جالب را داشته باشند. چه کسی می داند؟ چیزی که واقعا شگفت انگیز است این است که همه اینها با نقطه انجام شد ! این تکنیک آنقدر همه کاره است که می توان آن را برای هر نوع کمپین مارک دار اعمال کرد. آینده در دستان  شماست.