7 کاری که باید در kemra، ترکیه انجام دهیم: یکی از جذاب‌ترین نقاط دیدنی و توریست پذیر ترکیه شهر  Kemra است که در استان آنتالیا قرار دارد. در تور ترکیه معمولاً مردم به خاطر سواحل به این شهر می‌آیند اما باید به شما بگوییم که چیزهایی فراتر در آن وجود دارد. در ادامه فهرستی از کارهای که شما می‌توانید در سفر به Kemra در تور آنتالیا انجام دهید را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازدید از منطقه باستانی Phaselis

در نزدیکی شهر تکیروا در منطقه Kemra یک شهر باستانی یونانی-رومی وجود دارد که توسط Rhodians بنیان نهاده شده و تاریخ آن به 700 سال قبل از میلاد بازمی‌گردد. در گذشته اینجا یک شهر بندری بسیار مهم بوده که در میان انبوهی از جنگل‌ها و درختان احاطه شده است و علاقه‌مندان به تاریخ می‌توانند از باقی‌مانده‌های آن بازدید کنند.

شهر باستانی یونانی-رومی

غواصی در کشتی شکسته پاریس

حدود نیم کیلومتر دورتر از Kemer Marina، یک کشتی غرق شده فرانسوی وجود دارد که تقریباً 25 متر زیر آب است. امروزه این کشتی به یک مکان عالی برای غواصی ماجراجویانه در زیر آب تبدیل شده است. اعتقاد بر این است که این کشتی ساخت 1896 است و پس از جنگ جهانی دوم در این مکان غرق شده است. هنوز خرابه‌های از کشتی باقی مانده است و غواصی درون آن به یک تفریح ثابت برای گردشگرانی که به این نقطه می‌آیند تبدیل شده است.

پیاده روی در پارک ملی Beydağları

به آن دسته از توریست‌های که می‌خواهند فعالیت بیشتری داشته باشند توصیه می‌شود که برای پیاده روی به پارک ملی Beydağları بروند. این پارک حدود 132.29 مایل مربع مساحت دارد و مکانی مناسب برای پیاده روی، کوه‌نوردی، کمپ زدن و پراگلایدر است.

پیاده روی در پارک ملی Beydağları

گشت گذار در غارها

اگر از بودن بیش از حد در ساحل خسته شدید و می‌خواهید کمی به ماجراجویی به پردازید پیشنهاد می‌کنیم که به تماشای غارهای این منطقه بروید معروف‌ترین این غارها Beldibi است که همچنین یک سایت پالئولیت / Mesolithic به دلیل حکاکی‌های سنگی در داخل آن است. همچنین در سایت Paleolithic/Mesolithic می‌توانید حکاکی‌های باستانی را روی دیواره‌های این غارها مشاهده کنید که اتفاقی تکرار نشدنی و شگفت‌انگیز است.

قایق‌سواری

قایق‌سواری در امتداد خط ساحلی kemra یک تجربه فوق‌العاده شگفت‌انگیز و ضروری است. دیدن برجی سخره‌ها، سواحل و موجودات دریای در این سفر دریایی می‌تواند لحظات شاد و جذابی را برایتان رقم بزند. البته توقف در دریا برای شنا کردن و دیدن غروب خورشید را نیز فراموش نکنید.

قایق سواری در تور آنتالیا

باشگاه‌های شبانه

در این شهر خیابان‌های معروفی وجود دارد که بخصوص در فصل تابستان پراست از مردمی که در آن‌ها در حال شادی و تفریح کردن هستند. شما در این باشگاه‌ها می‌توانید یک شب را تا صبح بگذرانید و دوستان جدید در آن پیدا کنید.

خوردن ماهی تازه

تعطیلات شما بدون خوردن ماهی تازه و خوشمزه ترکی که از دریای مدیترانه گرفته شده باشد کامل نمی‌شود. بهترین ماهی‌های این شهر شامل کوپرا (سیم)،  levrek (بأس دریا) و alabalık (قزل آلا) که همه آن‌ها به وفور یافت می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم این ماهی‌ها را به ثورت کبابی با یک برش از لیمو تازه و ظرف سالاد میل کنید تا ضیافت‌تان کامل شود.

خوردن ماهی در تور آنتالیا