7 مکان برای گذراندن یک شب بی نظیر در استانبول : با اینکه تقسیم قلب تپنده زندگی شبانه استانبول بوده اما شهر قبلی خود را از دست داده و هم اکنون دیگر مناطق شهر هستند که زندگی در استانبول را ادامه میدهند. از شب های پرهیجان گرفته تا شامگاه های آرامش بخش با یک نوشیدنی خوشمزه، همه را میتوانید در استانبول پیدا کنید. برای راحت تر کردن کار شما 7 مکان برای گذراندن یک شب بی نظیر در استانبول را برای شما معرفی کردیم تا تجربه بسیار خوبی از سفرتان به این شهر داشته باشید. این اطلاعات برای توریست ها و گردشگران تور استانبول که به شب زنده داری و زندگی شبانه علاقه مند هستند، مفید است. 

محله کوم کاپی استانبول

محله کوم کاپی در سواحل دریای مرمره قرار داشته و به عنوان محلی مملو از کافه های شبانه که در آن ها موسیقی زنده توسط نوازندگان اجرا می شود، شناخته شده است. گذراندن یک شب در این محله به شما کمک می کند تا با فرهنگ تاریخی این کافه های استانبول آشنا شوید. یکی از بهترین رستوران های این محله، رستوران کور آگوپ بوده که سال 1938 تاسیس شده است. شب های کوم کاپی مملو از چراغانی های زیبا، موسیقی با صدای بلند و میز و صندلی هایی در گوشه و کنار خیابان هاست. 

محله کوم کاپی استانبول

محله آرناووت کوی استانبول 

بعد از سقوط تقسیم، محله آرناووت کوی استانبول به یکی از محبوب ترین مقاصد زندگی شبانه در استانبول تبدیل شده است. محله مجلل بسفر به خاطر داشتن عمارت های دوران عثمانی، و بسیاری از رستوران های ماهی در کنار دریا، بین توریست ها و گردشگران تور استانبول شناخته شده است. در این محله شاهد رونق بارها در فضای باز خواهید بود که جمعیتی از جوانان را به دور خود جمع کرده اند. بعضی از بهترین مکان های تفریحی در آناووت کوی شامل الکساندرا، لوزیا و ... می باشد. 

محله آرناووت کوی استانبول

محله بومونتی آدا استانبول

بومونتی آدا همه چیز را در یک منطقه جای داده مثل رستوران ها، کافه ها و مکان های برگزاری کنسرت های زنده! پیشنهاد می کنیم یک عصرانه و یا شام را در رستوران های کیلیمانجارو باشید و غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنید.

محله بومونتی آدا استانبول

محله کادایف استانبول

نمیتوان تعداد زیادی از توریست ها و گردشگران تور استانبول را در قسمت آسیایی شهر دید. اما محله کادیکوی یکی از مشهورترین خیابان های استانبول بوده که به خاطر بازار کادیفه همیشه آخر هفته ها شلوغ از افرادی است که داخل کافه ها هستند و یک میان وعده در اواخر شب را در این خیابان همراه با بهترین موسیقی زنده شهر داشته باشند. معروف ترین کافه های این خیابان آرکودا و کارگا بار هستند.  

محله کادایف استانبول

کلاب جاز ناردیس استانبول

مطمئنا یکی از بهترین کلوپ های جاز استانبول، کلوپ جا ناردیس هست. این کلوپ یک تجربه فوق العاده در استانبول بوده که میتوانید داشته باشید. در این کلوپ میتوانید بهترین هنرمندان از موسیقی جاز محلی و بین المللی را از نزدیک ببینید. تنها کافیست یک بلیت برای خود خریداری کنید و جای درست را برای نشستن انتخاب کنید. 

کلاب جاز ناردیس استانبول

سالن IKSV

سالن IKSV یکی دیگر از مکان های عالی برای لذت بردن از بهترین اجرای زنده شهر است. در این سالن هم اجراهای زنده محلی و هم بین المللی اجرا می شوند. این سالن با مدیریت IKSV (بنیاد فرهنگ و هنر استانبول) که میزبان جشنواره های معروف فیلم، تئاتر، موسیقی، جاز و طراحی در شهر است در ساختمان زیبای نئوکلاسیک IKSV در شیشانه قرار دارد. 

سالن IKSV

منبع : theculturetrip.com