7 تا از بهترین بازارهای دبی در سال 2020 : دبی، بلند پروازانه ترین و پر سرعت ترین شهری بوده که در سال های اخیر بدنیا به خود دیده است. این شهر میتواند در تمام زمینه ها توجه شما را جلب کند. از هیچ شروع کرد و امروز به پیشرفت های بسیار رسیده که نمیتوانیم حتی تصور کنیم. این شهر حرفه ای مردمانی داشته که ایده های بی نظیری در زمینه تجاری و ... دارند و برای جذب بازدیدکنندگان و توریست های تور دبی تلاش می کنند. این شهر دارای حرفه ای هایی از سراسر جهان بوده و در فرهنگ خود متنوع است. دبی همه چیز را از زیر ساخت های مدرن گرفته تا ساختمان های سنتی به شما ارائه میدهد. شهر سلطنتی امارات متحده عربی چیزهای بیشتری از جمله غذاهای متنوع تا بهترین تجربه های خرید برای شما ارائه میدهد. بنابراین اگر به آنجا سفر می کنید، بعد از بازدید از بازارهای دبی خود را با تعداد زیادی از کیسه های خرید در دست خود پیدا می کنید. در ادامه این مطلب امروز لست تورز برای شما 7 تا از بهترین بازارهای دبی در سال 2020 را معرفی می کند تا با بهترین آنها آشنا شده و تصمیم بگیرید که در چه ساعاتی برای بازدید از آن ها بروید. 

7 تا از بهترین بازارهای دبی در سال 2020

بهترین بازارهای دبی برای بازدید در سال 2020

با بهترین راهنمای خرید، از فروشگاه های محبوب در سرزمین خیره کننده دبی دیدن کنید.

بازار محلی دبی

اگر تمایل دارید بازارهای محلی دبی را کشف کنید، بازار Flea بهترین مکان برای شماست. بهترین و بزرگترین بازار دست دوم که به شما امکان خرید و فروش را می دهد و تنوع بسیار زیادی دارد. اگر به خرید کتاب به صورت فله ای و همچنین لوازم برقی با قیمت بسیار ارزان علاقه دارید، این بازار برای شما مناسب است. این بازار شبانه در دبی آثار هنری و عتیقه های دست ساز را هم به شما ارائه میدهد. 
چه کسی نمیخواهد این اشیا زیبا را با قیمتی ارزان تر از قسمت واقعی اش بخرد؟ به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بازار محلی دبی دیدن کنید. 

ساعات بازدید از بازار محلی دبی : از 8 صبح تا 10 شب

بازار محلی دبی

بازار طلای دبی

بازارهای سنتی دبی همه چیز برای عرضه و فروش در خود دارند. مهم ترین قسمت این ماجرا برای عاشقان طلا بوده که برای خریداری ارزان تر طلا به آنجا سفر می کنند. بازار طلای دبی خیابان های باریکی داشته که در مغازه های آن از طلا پوشانده شده است. توریست ها و گردشگران تور دبی در این بازار با انواع مختلفی از طلا، چه از نظر سنتی، مدرن، پر زرق و برق و ... روبرو خواهند شد.  چیزی که توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده، رنگ های مختلف طلا مثل صورتی، سبز، سفید و ... است. عاشقان جواهرات در این بازار میتوانند با قیمت ارزان ترین طلا بخرند. 

ساعات بازدید از بازار طلای دبی : از ساعت 9:30 صبح تا 9:30 بعد از ظهر (روزهای جمعه از ساعت 4 تا 9:30 بعد از ظهر)

بازار طلای دبی

بازار نساجی دبی

بازار نساجی دبی که به عنوان بازار بور دبی هم شناخته می شود، در زمینه پارچه فعالیت می کند. بهترین پارچه با رنگ هایی که قبلا هرگز ندیده اید در این بازار پیدا می شود. این بازار دبی بهترین پارچه از پشم گرفته تا ابریشم را در بهترین رنگ ها به شما ارائه میدهد.
اگر قصد گ خرید لباس یا سوغات سفارشی دارید، در این بازار فروشگاه های خیاطی و بسیاری از مغازه های سوغات برای ارائه کفش های و تی شرت ها وجود دارند. خیاط ها در این بازار آنقدر مهارت دارند که شما هرگز با آن لباس سفارشی مشکلی نخواهید داشت.

ساعات بازدید از بازار نساجی دبی : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، روزهای جمعه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 10 شب

بازار نساجی دبی

بازار ریپ دبی

از پایدارترین بازارهای دبی میتوان به بازار ریپ اشاره کرد. این با ارائه محصولات صنایع دستی بسیار، غرفه های مواد غذایی و محصولات تازه که مستقیما از مزرعه ریپ وارد می شوند، بهترین مکان برای پیدا کردن محصولات ارگانیک، صبحانه و بسیاری از خوراکی های دیگر می باشد. آنقدر تنوع در این بازار زیاد بوده که همه آن ها را هوس می کنید. با اینکه در بازار کارما دبی محصولات تازه و ماهی های تازه پیدا خواهید کرد اما کیفیتی که در بازار ریپ پیدا می کنید به مراتب بهتر خواهد بود. این مکان متناسب با نیازهای خانواده شماست و محیطی بسیار عالی باری خرید دارد.

ساعات بازدید از بازار ریپ دبی : از ساعت 9 صبح تا 3 عصر

بازار ریپ دبی

بازار عطر دبی

این بازار که نام عطر به آن داده شده در نزدیکی بازار طلا قرار داشته و طیف گسترده از عطرها را از عطاری گرفته تا عطرهای مدرن ارائه میدهد. عطرهای این بازار کاملا شما را گیج می کنند که کدام را بخرید. نگران نباشید با وجود مغازه داران این بازار و قیمت های بسیار خوبی که داشته میتوانید عطرهای بسیاری برای خود و نزدیکان بخرید. بخور دادن عطرها به شکلهای مختلف چوبهای مختلف ، کریستال و غیره مطمئناً شما را تحریک می کند و شما را به خرید این همه عطرهای شگفت انگیز با قیمت های مناسب از بازار عطر دبی می رساند.

بازار عطر دبی

دبی مال

دبی مال بزرگ ترین مرکز خرید جهان بوده که دارای 1200 بازار و 22 سینما است. همینطور تجربه خرید فوق العاده ای برای شما رقم می زند. مناطقی که در این مرکز خرید وجود دارند به شکل خوشه ای تقسیم شده اند. این مکان نه تنها تجربه خرید به شما میبخشد، بلکه سرگرمی های مختلفی برای شما و خانواده تان با آکواریوم دبی و کیدزانیا به همراه خواهد داشت. همینطور با داشتن یک سوپرمارکت در داخل ساختمان، این مرکز خرید به طور قطع یک مقصد یک طرفه برای تمام نیازهای شما خواهد بود.

ساعات بازدید از دبی مال : از ساعت 10 صبح تا 12 شب 

دبی مال

دهکده جهانی

اگر مایل به بازدید از برخی بازارهای شبانه در دبی باشید، مطمئنا دهکده جهانی دبی شما را تحت تاثیر قرار میدهد. این مکان مجموعه ای از محصولات مختلف از کشورهای مختلف را دارد، زیرا غرفه داران مختلف با محصولات ویژه کشورشان همراه هستند و آنها را در اینجا به نمایش می گذارند. همینطور یک رویداد برگزار می کند و یک جزیره فانتزی برای سرگرمی های شما دارد. توریست ها و گردشگران تور دبی در این بازار با ارائه خدمات بسیار زیاد میتوانند خرید عالی داشته باشند. بی شک دهکده جهانی یکی از بهترین بازارهای دبی برای بازدید می باشد.

ساعات بازدید از دهکده جهانی دبی : روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 بعد از ظهر، و روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات عمومی از ساعت 4 بعد از ظهر تا یک نیمه شب

دهکده جهانی

منبع : traveltriangle