7 راه هیجان انگیز برای گذراندن کریسمس 2020 در دبی : در مورد این فصل پرشور سال، چیزی جادویی و خاص وجود دارد که دوستان و نزدیکان را برای جشن گرفتن پشت سر گذاشتن سال گذشته می کند تا از سال جدید استقبال کنند. اگرچه دبی شهری عمدتا بیابانی است اما دولت هر ساله تمام تلاش خود را برای برپا کردن هرچه باشکوه تر این رویداد در شهر انجام میدهد. در طول برگزاری این رویداد میتوان بیشتر مراکز خرید و اماکن عمومی در فضای باز را دید که برای برجسته کردن این فصل، درختان کریسمس به دکوراسیون خود اضافه کرده اند. بعضی از این درختان واقعا چشمگیر و درخشان همراه با توپ ها و زنگ های عجیب و غریب تزئین شده اند. هر ساله ساکنان دبی برای جشن گرفتن این رویداد خاص از سال، گزینه های مختلفی را انتخاب می کنند. اینکه شام را در کجا سپری کنند، از کجا آتش بازی را تماشا کنند و ... . ساکنان دبی به خوبی اینها را میدانند. به همین خاطر ما امروز برای توریست ها و گردشگران تور دبی که قصد گذراندن تعطیلات کریسمس 2020 در این شهر را دارند، چند راهنمایی ویژه ارائه کرده ایم. گذراندن تعطیلات کریسمس 2020 در دبی میتواند یکی از بهترین تعطیلاتی باشد که تابحال داشته اید، پس چرا همین حالا برای این رویداد بزرگ برنامه ریزی نکنیم؟  ما پیشنهادات جالبی برای سرگرمی و همینطور 7 راه هیجان انگیز برای گذراندن کریسمس 2020 در دبی آورده ایم که به کیفیت سفر شما می افزایند. 

7 راه هیجان انگیز برای گذراندن کریسمس 2020 در دبی

1. آتش بازی های شگفت انگیز را تماشا کنید

هر ساله دبی آسمان خود را با سه طرح شگفت انگیز از آتش بازی در سه مکان نمادین خود در کریسمس تزئین می کند. این سه مکان نخل جمیرا ، برج خلیفه و برج العرب هستند.

تماشای این آتش بازی ها سرگرمی بسیار عالی است که بیشتر ساکنان امارات دارند، بنابراین نیازی به گفتن نیست که هر سال این سالن ها از ساعت چهار بعد از ظهر به بعد مملو از ساکنان شهر و توریست های خوش ذوق تور دبی می شود. 

اگر میخواهید لحظه تحویل سال نوی میلادی در یکی از این سالن ها باشد، حتما برنامه ریزی کنید چرا که جمعیت بسیار زیاد خواهد بود و ممکن است جا به شما نرسد! با اینحال ما برای شما مکان های جایگزینی هم داریم تا بتوانید این آتش بازی ها را از قسمت بهتر دیگری تماشا کنید و از سفر خود لذت ببرید مثل داون تاون دبی، ساحل ورزشی دبی با بزرگ ترین ویو، روی کشتی های کروز نخل جمیرا، پشت بام رستوران ها و ... . 

آتش بازی های شگفت انگیز را تماشا کنید

2. به یکی از مهمانی های خیره کننده سال نو بپیوندید

هر سال ، این مهمانی ها با توجه بسیار زیاد به جزئیات برگزار می شوند و تضمین میدهند که بازدیدکنندگان هرگز این تجربه را فراموش نخواهند کرد. جشن هایی که در دبی برگزار می شود از نظر وسعت و عظمت و جشن هایی که با آتش بازی های گیج کننده و نمایش های سوپر استار برگزار می شوند، از لحاظ میزبانی با سایر نقاط جهان کاملا فرق دارند و شبی فراموش نشدنی و فوق العاده برای شما رقم خواهند زد. 
از مکانهای محبوب مهمانی ها می توان به بار پارتی در Le Meridien ، مینا سیاهی ، ساحل Nasimi در امتداد Atlantis on Palm که یکی از قدیمی ترین مکان های برگزار کننده جشن سال نو در دبی است، Sandance Beach در آتلانتیس با میزبان دی جی و نوازندگان درجه یک و جشنواره آتلیه Meydan Racecourse Atelier که در آن نیز برخی از نوازندگان برتر از سراسر جهان حضور دارند.

به یکی از مهمانی های خیره کننده سال نو بپیوندید

3. شام کریسمس در کشتی کروز دبی

یکی از کارهایی که پیشنهاد می کنیم حتما آن را انجام دهید، صرف شام کریسمس در یکی از کشتی های کروز است. صرف شام در این کشتی ها نه تنها اوقات خوشی را برای شما خواهد داشت بلکه بهترین منظره های افقی دبی در هنگام گردش در کنار نهر را در پی خواهد داشت. همینطور شما میتوانید نمایش آتش بازی های دیدنی را از روی این کشتی ها تماشا کنید. این سرگرمی همراه با نمایش های زنده، کیک نیمه شب، شامپاین و بوفه بین المللی سه ساعت به طول خواهند انجامید. 

شام کریسمس در کشتی کروز دبی

4. خود را به یک شام باشکوه و گران در رستوران دعوت کنید

مطمئنا برای جشن گرفتن سال نو میلادی کمبود رستوران در دبی را احساس نخواهید کرد. در رستوران های دبی نه تنها میتوانید غذا میل کنید، بلکه میتوانید آتش بازی های عجیب و غریب و تماشایی حاصل از سال نوی میلادی را هم تماشا کنید. بنابراین اگر میخواهید در هنگام جشن گرفتن کریسمس 2020 در دبی در یکی از بهترین رستوران های شهر باشید، حتما از قبل برنامه ریزی کرده و رستوران محبوب و مورد نظر خود را از ماه ها قبل برای این شب به یاد ماندنی رزرو کنید. در ادامه رستوران هایی برای شما پیشنهاد کرده ایم.

  • رستوران و بار 360 درجه دبی

مشرف به آبهای آرام دریای خلیج فارس همراه با منظره خیره کننده و نفس گیر 360 درجه ای از آسمان دبی، آتش بازی فوق العاده زیبای برج العرب را از صندلی شخصی خود در رستوران و بار 360 درجه دبی تماشا کنید. این رستوران غذاهای مجلل که توسط سرآشپزهای متخصص تهیه می شوند را همراه با موسیقی زنده برای شما سرو می کنند. این رستوران میتواند تجربه شام عید کریسمس را برای شب شگفت انگیز کامل می کند.

  • رستوران هتل آتلانتیس دبی

یکی از مکان های شایع که برای شب کریسمس جشنی برگزار می کند، بدون تردید نخل جمیرا است. هتل آتلانتیس که در این نخل قرار گرفته برای کریسمس برنامه های فوق العاده ای آماده می کند. توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند از رستوران های این هتل که انواع و اقسام غذاهای عالی را همراه با موسیقی زنده سرو می کنند درخشان ترین آتش بازی های این شب را تماشا کنند.

  • رستوران های مدینه جمیرا

رستوران های مدینه جمیرا در همسایگی برج العرب غذاهای شگفت انگیزی از جمله غذاهای آسیایی، تایلندی و آمریکایی سرو می کنند. 

خود را به یک شام باشکوه و گران در رستوران دعوت کنید

5. عصر خود را در مدینه جمیرا سپری کنید

مدینه جمیرا به جز رستوران ها کافه های خوبی که داشته میتواند توریست ها را به خاطر نمایش رقصندگان آتش، نوازندگان، سرگرمی های زنده و ... در شب سال نو میلادی به سمت بکشد. خوشبختانه این مکان آخر هفته ها پارکینگ های خوبی داشته تا اگر با ماشین آمدید جای پارک داشته باشید. 

عصر خود را در مدینه جمیرا سپری کنید

6. لذت بردن از یک سافاری بیابانی دبی در تعطیلات کریسمس

سافاری بیابانی دبی یکی از بهترین گزینه های برای ماجراجویی هیجان انگیز و ورود به سال جدید است. با این سافاری بیابانی هرگز تعطیلات خود در دبی را فراموش نخواهید کرد. بعد از ظهرهای ماشین های سافاری بیابانی در نقاط مشخص شده ای شما را سوار می کنند تا تجربه سواری بر جیپ های بیابانی و بالا رفتن از تپه های شنی را داشته باشید. در این سافاری موسیقی زنده، نقاشی با حنا، آتش بازی، بوفه غذا، رقص عربی و ... وجود دارد. 

لذت بردن از یک سافاری بیابانی دبی در تعطیلات کریسمس

7. یک پیک نیک در ساحل دبی

برای کسانی که همراه با خانواده و دوستان خود به دبی سفر کرده اند و در این تعطیلات ویژه به دنبال محلی برای برپا کردن پیک نیک هستند، سواحل عمومی دبی در جمیرا را پیشنهاد می کنیم. در این تعطیلات هزاران نفر در سواحل جمیرا جمع می شوند تا نمایش آتش بازی را تماشا کرده و سرگرم شوند. اگر بودجه تان محدود است، میتوانید یک روز پیک نیک در ساحل جمیرا دبی را به برنامه خود اضافه کنید. 

یک پیک نیک در ساحل دبی

منبع : livingindubai.org