‏6 جواهر پنهان در پرتغال ‏ : یکی از کشورهای اروپایی که به تازگی به یک مقصد محبوب برای توریست ها و گردشگران تبدیل شده، کشور پرتغال است. پرتغال کشوری با جاذبه های مختلف و فوق العاده در شهرهای اصلی و مهمی از جمله لیسبون دارد. این کشور جواهراتی پنهان در گوشه کنار خود داشته که بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا از وجود آن ها بی اطلاع هستند. در ادامه لست تورز برای شما ‏6 جواهر پنهان در پرتغال ‏را معرفی کرده تا در سفر خود به اروپا از جاذبه های محبوب و جدید دیدن کنند. 

شهر کوچک روستایی موناسانتو پرتغال

موناسانتو، شهر کوچک روستایی بین کوه ها بوده که فضایی بسیار زیبا و جذاب دارد. توریست ها و گردشگران در بازدید از این شهر تخته سنگ های غول پیکری را خواهند دید که قسمت هایی از شهر را در برگرفته اند. در گوشه کنار خانه های سنگی و خیابان های باریک قرون وسطایی این شهر، میتوان تمام این سنگ های غول پیکر و بزرگ را دید. موناسانتو شهری تاریخی است. 

شهر کوچک روستایی موناسانتو پرتغال

جزیره ویلا فرانکا دو کامپو در آزورز

یکی از جزایر آزروز در پرتغال، جزیره ویلا فرانکا دو کامپو می باشد. این جزیره در واقع یک دهانه کوه آتشفشانی باستانی بوده که در طی زمان زیر دریا غرق شده است. اکنون توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا تنها چیزی که از این کوه آتشفشان میبینند، یک جزیره، دریاچه کروی، صخره ها و سنگریزه می باشد. آب های دریاچه ای که در این جزیره وجود دارند، بسیار زلال و تمیز بوده و کاملا مناسب شنا و و غواصی است. در این جزیره می توان پرندگان و گیاهان گوناگون و مختلف را دید. 

جزیره ویلا فرانکا دو کامپو در آزورز

شهر کوچک باتالها  در پرتغال

یکی از مهم ترین جاذبه های شهر لیسبون، شهر باتالها می باشد. این شهر از قسمت شمالی شهر لیسبون دو ساعت فاصله داشته و از مهم ترین جاذبه های لیسبون است. دلیل محبوبیت این شهر بین توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا، ساختار زیبا و غول پیکری است که داشته. شهر باتالهابا دیوارهای سنگی احاطه شده و دارای کلیسایی شاهکار گوتیک، ساخته شده در قرن چهاردهم می باشد. 

شهر کوچک باتالها  در پرتغال

شهر ویلا ویکوزا در پرتغال

یکی دیگر از ‏6 جواهر پنهان در پرتغال، شهر ویلا ویکوزا است. ویلا ویکوزا یکی از شهرهای غربی در کشور پرتغال بوده که به خاطر میدان اصلی و بزرگی که داشته بسیار معروف و شناخته شده است. این شهر نزدیک به مرز اسپانیا قرار داشته و اقتصاد آن بر پایه مرمرهای محلی است. شاید فکر کنید این شهر پرتغال هیچ جاذبه ای برای توریست ها و گردشگران اروپایی نداشته باشد اما به تازگی بسیاری از توریست ها و گردشگران برای بازدید از قلعه بالای تپه و خیابان های قدیمی و نوشیدن قهوه پرتغالی در کافه های این شهر، از آن بازدید می کنند. 

شهر ویلا ویکوزا در پرتغال

دهکده بالئال پرتغال

این دهکده پرتغال که بالئال نام داشته، با یک مسیر باریک شنی از خاک کشور پرتغال جدا شده است. دهکده بالئال درواقع یک جزیره بوده که دارای صخره ها و سنگ هایی به اشکال عجیب و غریبی بوده که از دل اقیانوس اطلس بیرون آمده اند. یکی از تفریحات مورد علاقه توریست ها و گردشگران، موج سواری در این دهکده است. 

بالئال

روستای فراگودو پرتغال

اگر در سفر خود به پرتغال به دنبال مکانی آرام هستید، روستای فراگودو را به شما پیشنهاد می کنیم. این روستای ماهیگیری در کنار رودخانه آراد قرار داشته و همچنان ماهیت قدیمی خود را حفظ کرده و سعی نکرده مثل دیگر سواحل کشور توسعه یابد. روستای فراگودو به خاطر غذاهای دریایی اش به خصوص ماهی های مختلف، رستوران های معروفی دارد. 

روستای فراگودو پرتغال