Mayfair Hotel
این هتل ۳ ستاره  در دبی دارای ۱۳۲ اتاق است که حمام، مبلمان، میز کار، تلویزیون، تهویه مطبوع و سرویس اتاق از امکانات اتاق ها هستند. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته، آرایشگاه، سونا، سرویس اتاق، وای‌فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی، استخر روباز و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات هتل است.


Nihal Palace Hotel
هتل نیهال پالاس یکی دیگر از هتل های ۳ ستاره دبی است که در منطقه دیره قرار دارد و تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۴ کیلومتر فاصله دارد همچنین فاصله هتل تا ایستگاه مترو نیز 500 متر می باشد.هتل دارای ۷۰ اتاق است که حمام ، مبلمان، تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون از امکانات اتاق ها هستند. وای‌فای رایگان، ماهواره، ماساژ، بار، بوفه، سیستم گرمایشی و خدمات تبدیل ارز نیز از دیگر امکاناتی است که هتل ارائه می دهد.


Phoenix Hotel
هتل فونیکس یک هتل ۳ ستاره میان ‌رده در دبی واقع شده و فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه است، همچنین مرکز خرید الغریر در فاصله 20 دقیقه ای هتل قرار دارد. هتل ۸۰ اتاق دارد که حمام ، میز کار، مبلمان، تلویزیون و تهویه مطبوع از جمله امکانات اتاق ها هستند. فروشگاه، تراس، اسپا، وای‌فای رایگان، جکوزی و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات هتل است.


Delmon Palace Hotel
هتل  یک هتل ۳ ستاره میان‌رده در دبی که فاصله آن تا فرودگاه 5/7 کیلومتر است و تا مرکز شهر دیره با ماشین 5 دقیقه راه است. هتل دارای ۱۳۲ اتاق است که حمام تهویه مطبوع مبلمان و تلویزیون از جمله امکانات اتاق ها هستند. رستوران هتل صبحانه را بصورت بوفه سرو می کند و وای فای رایگان در تمام هتل، آرایشگاه، فروشگاه، اسپا، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکاناتی است که هتل ارائه می دهد.


Claridge Hotel 
هتل کلریج هتلی ۳ ستاره در دبی با 92 اتاق که تمامی اتاق‌های هتل کفپوش شده و دارای تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره و رادیو هستند. برخی از اتاق‌ها دید شهر را دارند.
رستوران های مختلفی در هتل وجود دارد از جمله رستوران هندی که موسیقی زنده پخش می کند، رستوران لبنانی هم وجود دارد، خدمات هتل 24 ساعته است و خدمات گرفتن بلیط و کرایه خودرو نیز به میهمانان ارائه می شود. فاصله هتل تا فرودگاه نیز 7 کیلومتر است. همچنین از امکانات ویژه هتل ترنسفر رایگان به مراکز خرید و ساحل به صورت روزانه است.

 

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@

a