با شنیدن کلمه دبی چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ من مطمئن هستم که به طور خودکار در مورد هتل لوکس 5 ستاره، جشنواره های خرید و اتومبیل های اسپورت فکر می کنید. اما آیا اردوگاه کویری در دبی را امتحان کرده اید؟ خوب، ما لیستی را پر کرده ایم که بی نظیرترین و منحصر به فرد ترینمکان های کمپینگ کویری در دبی را معرفی کرده، تا شما بتوانید در سفر بعدی خود با تور  دبی از آن ها دیدن کنید.

5 مکان شگفت انگیز برای لذت بردن از کمپ های صحرایی در دبی

بهترین زمان برای کمپینگ صحرا در دبی

بهترین ماه ها برای بازدید از دبی و کمپینگ صحرا در اواسط نوامبر تا اوایل دسامبر است. همچنین می توانید در نیمه اول ماه مارس به دبی بروید.

بهترین زمان برای کمپینگ صحرا در دبی

در کمپ کویری دبی چه چیزهایی به همراه داشته باشیم؟

هنگام کمپینگ صحرا در دبی حتما مواد غذایی، آب، مشعل، شارژرهای باتری، داروها، کمک های اولیه، چادر، پتو، لباس گر ، یک جفت اضافی لباس و وسایل پیاده روی را با خود به همراه داشته باشید.

در کمپ کویری دبی چه چیزهایی به همراه داشته باشیم؟

5 مکان شگفت انگیز برای لذت بردن از کمپ های صحرایی در دبی

در اینجا لیستی از چند سایت کمپینگ کویری در دبی وجود دارد که می توانید در طول سفر خود از آنها دیدن کنید :

ساحل الظفره دبی

ساحل الظفره واقع در حومه ابوظبی، یکی از درخشان ترین مکان های کمپینگ کویری در این شهر است. با خیالی آسوده می توانید در نزدیکی دریا اردو بزنید، جایی که می توانید چند لاک پشت و زندگی دریایی را در نزدیکی ساحل مشاهده کنید. این ساحل مکان بسیار خوبی برای تفریح و ورزش های آبی مثل غواصی و قایقرانی است. شما همچنین می توانید ماهیگیری را از اینجا امتحان کنید و شام یک ماهی کبابی خوشمزه داشته باشید. محیط این ساحل برای عکاسی از مناظر بسیار زیبا و ایده آل است. 

ساحل الظفره دبی

اردوگاه بدوئین دبی

اردوگاه بدوئین به خاطر گروه ساکن کویری خود که در مسافرت و زندگی در سراسر شبه جزیره عرب شناخته می شوند، مشهور است. در اردوگاه بادیه نشین در دبی کارهای زیادی وجود دارد ، از جمله: لذت بردن از اجرای رقص شکم، یادگیری آداب و رسوم و رسوم بدوین، خوردن یک شام کبابی، شتر سواری و همچنین سوار شدن بر روی ماسه ها. این یکی از زیباترین مکان های کمپینگ کویری در دبی به حساب می آید تا از بودن در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

اردوگاه بدوئین دبی

فسیل راک در شارجه دبی

فسیل راک در منطقه شارجه دبی قرار داشته و یکی از بهترین مکان های کمپینگ کویری و یک مکان محبوب برای علاقه مندان به کمپینگ است. این شهر با تپه های شنی احاطه شده و مناسب برای گروه های بزرگ توریست های تور دبی است. این مکان برای ماجراجویی بسیار عالی است. 

فسیل راک در شارجه دبی

منطقه فجیره دبی

فجیره مکان ایده آل برای یک کمپینگ خصوصی شبانه در بیابان دبی است. برای هر کسی بسیار راحت است که بتواند اردو را در اینجا برگزار کند. فجیره مکان مناسبی برای اسنكورلینگ و گشت و گذار در زندگی دریایی است. بنابراین، هنگامی که به کمپینگ شبانه دبی فکر می کنید، فجیره را در ذهن خود فراموش نکنید. سفر شما به دبی قطعاً به عنوان یک خاطره شیرین باقی خواهد ماند.

منطقه فجیره دبی

کوه های هاجر دبی

کوه های هاجر بین عمان و امارات به طور مساوی قرار گرفته است. کوه های هاجر یکی از بهترین مکان های توریستی در دبی برای یک سفر کمپینگ است. این مکان دارای دیدنی ترین منظره های برای تحسین شماست. سفر به این منطقه معمولا توسط توریست های با تجربه تور دبی و کسانی که قبلا در این مناطق کوهستانی بودند انجام می شود. 

کوه های هاجر دبی

منبع : traveltriangle.com