شانگهای، شهری است که کمترین ایرانی پیدا می‌شود که با نام آن آشنا نباشد، مکان مورد علاقه اکثر تاجران و واردکنندگان تور چین و تورهای نمایشگاهی چین میباشد.از بهترین مکان‌ها در شانگهای منطقه جینگ آن است که مراکز عالی خرید، آسمان‌‌خراش‌ها، هتل‌ها قرار گرفته است همان‌طور که‌ اکثر تاجرانی که به این شهر سفر کرده‌اند، می‌دانند جینگ آن بزرگ‌ترین منطقه تجاری در شانگهای است که شامل شرکت‌های بین‌المللی، انواع بهترین رستوران‌ها و بارها را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید جینگ آن نام باستانی‌ترین معبد بوداست. در تور شانگهای، چین قصد داریم تا شما را بیشتر با این قسمت از شانگهای آشنا کنیم.

معبد جینگ آن شانگهای چین:

معبد جینگ آن با قدمت 780 ساله، واقع در غرب جاده نانگ‌جینگ و وان‌هانگ‌دو و در میان آسمان‌خراش‌های خیره‌کننده و مراکز عالی خرید، در لیست آثار بین‌المللی فرهنگی و محافظت‌شده  سازمان ملل متحده قرار دارد. گنبد طلایی معبد، همچون چراغ دریایی که نور خورشید را در طول روز انعکاس می‌دهد، شهر را در طول شب با انوار طلایی خود نورباران می‌کند.

آدرس: 1686، غرب جاده نانگ‌جینگ

ساعت بازدید: 17:00-7:30

ورودی: 30 یوان

پارک مجسمه جینگ آن شانگهای چین:

یک پارک خانوادگی است که در شمال جینگ آن واقع شده، مملو از مجسمه و جت آبی. محال است که شما بدانجا روید و خیس نشوید! مکان مورد علاقه کودکان کنجکاو که از شدت هیجان جیغ می‌زنند درحالی‌که که پدر و مادر خود را به ستوه آورده‌اند! بازدیدکنندگان امکان پیاده‌روی بر روی چمن‌ها را دارند، چیزی که در هیچ جای شانگهای معمول نیست! در مرکز پارک، موزه تاریخ طبیعی واقع شده، تماشای موزه خالی از لطف نیست، در آنجا می‌توانید حیوانات منقرض‌شده، و حیات‌وحش و طبیعتی که دیگر وجود خارجی ندارد، ببینید.

آدرس: 128 شایمن،  جاده ار.

ساعت بازدید: 20:00-6:30

پذیرش: بازدید پارک رایگان است، اما ورودی هتل 300 یوان است.

 مرکز کری (Kerry) شانگهای چین:

مرکز کری شامل رستوران‌های بی‌شمار سنتی، بین‌المللی، منوهای مدیترانه‌ای و ...، انواع برندهای مطرح در زمینه پوشاک، الکترونیک و ..، خوابگاه‌های خصوصی، سوپرمارکت‌های غربی، هتل‌ها، مرکز تجاری است، همچنین مرکز کری به مرکز  هنر و دنیای مد و فشن شانگهای معروف است که انواع گالری‌های هنر معاصر را در آنجا می‌توان یافت.

پارک جینگ آن شانگهای چین:

پارک جینگ آن تا قبل سال 1898 یک گورستان بود. اما بعد ار آن سال، به عنوان مکان اختصاصی برای مقبره انگلیسی‌ها و دیگر غربی‌هایی که در شانگهای فوت می‌کردند، تبدیل شد. بعد از سال 1949 و با شکست کمونیسم، این گورستان به پارک تبدیل شد. خانه‌های غاری شکل، درختان برگ‌دار متنوع، تالاب، مرغزار و کشتزار از جذابیت‌های پارک به شمار می‌رود. در میان شلوغی و هیاهو منطقه جینگ آن، پارک، یک کشتزار و مرغزار کوچکی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

رستوران بالی لاکوآنا (Bali Laguna)

رستوران اندونزی مشرف به تالاب اصلی پارک جینگ آن، که شامل غذاهای پر ادویه و منوی واقعاً گسترده و متنوع است. گرچه در این رستوران از منوهای غربی خبری نیست اما فضای آرامش‌بخش رستوران این کمبود را به‌خوبی پوشانده است. مکان، غذا، کوکتل، رستوران را به بهترین مکان برای گذراندن شام دلپذیر با خانواده یا دوستان تبدیل کرده است.

آدرس: (در پارک جینگ آن) ورودی 189 جاده هوآشان (Huashan)

ساعت کاری روزانه: 22:30-18:00