‏5 مقصد اروپایی مناسب برای بانوانی که علاقه مند به تنها سفر کردن هستند : اگر قصدتان سفر به اروپا باشد، مقاصد مختلفی برای سفر به ذهنتان خواهد رسید چرا که اروپا دارای زیباترین و بهترین مناطقه دنیا می باشد. به همین خاطر است که سالانه اروپا تعداد بازدیدکنندگان بیشتری از سراسر جهان دارد. همچنین کشورهای اروپایی دارای امنیت و امکانات بسیار خوب برای توریست ها و گردشگران می باشد. این کشورهای جاذبه های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و همینطور تفریحات متنوع و بسیاری داشته که همین ها عامل جذب توریست ها و گردشگران به تور اروپا هستند. آمارها نشان داده که بسیاری از این توریست ها و گردشگران را زنان تشکیل داده اند. براساس تحقیقات، زنان بسیاری علاقه مند به تنها سفر کردن به یکی از کشورهای اروپایی هستند. چرا که همانطور که گفته شد، کشورهای اروپایی امنیت بالاتری دارند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید در ادامه برای شما ‏5 مقصد اروپایی مناسب برای تنها سفر کردن را معرفی کرده ایم. 

کشور ایسلند

اگر نمیدانید، باید بگوییم که کشور ایسلند یکی از زیباترین و جذاب ترین کشورهای دنیا بوده که سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا را به سمت خود جذب کرده است. در این کشور زیباترین جاذبه، پدیده باورنکردنی و فوق العاده شفق قطبی و کوه های یخ زده می باشد. علاوه بر اینها بانوان میتوانند مطمئن باشند که سفری امن خواهند داشت چرا که کشور ایسلند یکی از کشورهای اروپایی بوده که نرخ جرم و جنایت آن بسیار پایین بوده و رتبه بیشترین امنیت در تمام کشورهای جهان را دارد. به همین خاطر بانوان بسیاری قصد سفر به این کشور را دارند. از جمله تفریحات خوب در این کشور شامل غواصی، شنا، صخره نوردی، یخ پیمایی و ... می باشند. 

کشور ایسلند

کشور سوئد

در سوئد نیز امنیت به خاطر پایین بودن آمار جرم و جنایت در سطح بسیار بالایی قرار دارد. مردم استکلهم و گوتنبرگ بسیار خونگرم و میهمان نواز بوده و از شهرهای جذب کننده توریست و گردشگر هستند. بسیاری از بانوان برای داشتن سفری امن به اروپا این کشور را انتخاب می کنند و سوئد یکی از کشورهای مورد علاقه زنان می باشد. این کشور مناظر فوق العاده و بسیار زیبایی از جمله شفق قطبی، جزیره تاریخی اسلواکی و ... دارد.  

کشور سوئد

کشور پرتغال

یکی دیگر از ‏5 مقصد اروپایی مناسب برای بانوانی که علاقه مند به تنها سفر کردن هستند، کشور پرتغال می باشد. این کشور دارای جاذبه های تاریخی شگفت انگیز، سواحل بکر و تمیز، غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و لذیذ و ... می باشد. شهر پورتو این کشور بهترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی را داشته که به توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا به شدت پیشنهاد می کنیم. بانوانی که علاقه مند به خرید هستند، حتما سری به بهترین شهر آن یعنی پرتغال بزنند. این شهر مرکز و مد و فشن در پرتغال بوده و خانه طراحی مد بسیاری در آن وجود دارد.

کشور پرتغال

کشور ایتالیا

یکی از محبوب ترین کشورهای اروپایی، کشور ایتالیا می باشد. این کشور خوشمزه ترین غذاها را داشته و مردم آن بسیار خونگرم و مهربان هستند. ایتالیا فرهنگ غنی داشته و با وجود امنیت فوق العاده و سطح بالایی که داشته برای گردشگران بانوان بسیار مناسب می باشد. جدا از امنیت عوامل دیگری مثل جاذبه های تاریخی، غذاهای خوشمزه و همینطور هزینه بسیار کم برای سفر به این کشور بسیاری از توریست ها و گردشگران زن علاقه مند به بازدید از آن هستند. 

کشور ایتالیا

کشور سوئیس

سوئیس زیباترین و محبوب ترین کشور اروپا بوده که درست در مرکز این قاره قرار دارد. سوئیس یکی از مناسب ترین مقاصد امن برای سفر بانوان می باشد. از ژنو تا شهر برن همه جاذبه های فوق العاده ای داشته که باید حتما از آن ها دیدن کنید. سوئیس پایتخت شکلات دنیا بوده و این هم یکی دیگر از دلایل علاقه بانوان به آن می باشد. 

کشور سوئیس