5 مقصد اروپایی ارزان برای سفر : اروپا به خاطر داشتن مهم ترین و جذاب ترین شهرهای دنیا، از مقاصد معروف و پرطرفدار توریستی در کل دنیاست. بسیاری از توریست ها و گردشگران فکر می کنند که سفر به شهرهای این قاره نیاز به هزینه و بودجه زیاد می باشد. اما بسیاری از کشورهای این قاره اروپایی هستند که هزینه بسیار کمی برای بازدید دارند. شاید این شهرهای اروپایی برای شما محبوب و زیاد شناخته شده نباشند اما مقصدی بسیار ارزان و جذاب برای سفر خواهند بود. در ادامه برای شما این 5 مقصد اروپایی ارزان برای سفر را معرفی می کنیم. 

بلغارستان

بلغارستان کشوری با تاریخ غنی، معماری فوق العاده، مردمی خونگرم و میهمان نواز و غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی دار. به همین خاطر یکی از بهترین مقاصد گردشگری قسمت شرقی اروپا می باشد. این کشور اروپایی چند ملیتی، از فرهنگی الهام گرفته از کشورهایی مثل ایران، یونان و اسلوواکی دارد. در کشور بلغارستان میتوان شاهد تنوع غذایی و فرهنگی مختلف بود. توریست ها و گردشگران تور اروپا چه برای سفر سفری و چه تحصیلی، بلغارستان را به عنوان مقصد اروپایی ارزان خود انتخاب می کنند. 

بلغارستان

لهستان

لهستان به خاطر ارزان بودن نسبت به کشورهایی مثل فرانسه و اسپانیا طرفداران بسیار زیادی دارد. همینطور لهستان جاذبه های زیبای بیشتری هم دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا این کشور را به خاطر هزینه پایین تفریح انتخاب می کنند. در کشور لهستان جاذبه های معروفی مثل کوه های تاترا، پراک لازینکی، پارک ملی اسلووینسکی و قلعه واول وجود دارند که با دیدن آن ها کاملا شگفت زده خواهید شد. 

لهستان

مجارستان

مجارستان نیز جزو یکی از 5 مقصد اروپایی برای سفری ارزان به این قاره می باشد. برای سفر به این کشور میتوان بودجه ای بسیار کم در نظر گرفت. هزینه غذا، رفت و آمد و همینطور اقامت در مجارستان بسیار مناسب و کم هزینه خواهد بود. مجارستان دارای جاذبه های فوق العاده ای مثل قلعه بوداپست، دریاچه بالتون، ساختمان های پارلمان مجارستان و رود معروف دانوب می باشد. 

مجارستان

جمهوری چک

جمهوری چک محل قلعه های قرون وسطایی، ساختمان هایی مربوط به قرن چهاردهم، کلیساهای گوتیک و سازه های دفاعی قدیمی می باشد. جمهوری چک دارای سبک خاص و منحصربفردی می باشد. در این کشور شاهد طبیعت بکر و فوق العاده و جاذبه های دیدن می باشد. جمهوری چک برای معماران بهشتی باور نکردنی است. توریست هایی که به معماری و طراحی علاقه خاصی دارند، جمهوری چک قطعا برایشان جذاب خواهد بود. 

جمهوری چک

پرتغال

آخرین کشوری که قصد داریم برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا معرفی کنیم، کشور پرتغال است. این کشور به خاطر داشتن اقامتگاه های ارزان بسیار معروف و شناخته شده است. شهر لیسبون در این کشور، دومین پایتخت قدیمی اروپایی می باشد که دارای فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت زیبا و غذاهای خوشمزه می باشد. 

پرتغال