5 جذابیت برتر ساحل مانیم ساموئی:

1.باشگاه فریزبی گلف ساموئی: باشگاه فریزبی گلف ساموئی در بین خانواده ها بسیار بسیار محبوب می باشد. ریشه ی دیسک کلف یا فریزبی گلف به اوایل قرن بیستم بر می گردد اما تا سال 2000 خیلی شناخته نشده بود. باشگاه فریزبی گلف ساموئی با نه سوراخ  واقع در یک باغ میوه مکان مناسبی برای بازی است. این بازی مفرح یک نصفه روز شاد برای بازی کنان محیا می کند. ورودی برای بزرگ سالان250 و برای کودکان100 بات می باشد. ساعت کاری 11.00 تا 18.00.

2.سانتیبوری ساموئی کانتری کلاب: این باشگاه گلف نو ساز ترین و تنها زمین گلف قهرمانی در جزیره ساموئی است. که شمل 18 سوراخ در زمینی واقع در تپه ای دنج و زیبا با مسیر های سنگی ، رود و آبشار است. کلوب سانتیبوری چشم اندازی شگفت انگیز از خلیج تایلند را داراست. باشگاه سانتیبوری تمامی امکانات را به صورت درجه یک ارائه می دهد، اطاق تعویض لباس، رستوران وفروشگاهها همگی لوکس و پنج ستاره هستند. بیشک این باشگاه از بهترین های تایلند است.

3.ماجراجویی در کانوپی ساموئی: با ماجراجویی در کانوپی ساموئی یک روز شاد را با کشف جنگل های استوایی مانیم برای خود بسازید. بعد از یک آموزش کامل از اقدامات امنیتی و استفاده از وسایل حرفه ای می توانید مانند تارزان با زیپلانهای هیجان انگیز به عمق جنگل سفر کنید زیپلاین با طول 500 متردر جنگلی اسرار امیز و بکر با امنیت بالا بین درختان صد ساله و آبشار باشکوهی کشیده شده است. بعد از سواری می توانید در حوضچه ی آبشار آبتنی کنید. کانوئی ساموئی حامی محیط زیست و دوستدار خانواده هاست. ساعت کاری 09.00 تا18.00.

4.کایت سورفینگ ساموئی: کایت سورفینگ ورزشی است که در آن با استفاده از یک کایت روی تخته موج سواری استاده و روی آب به حرکت در می ایید. این ورزش در جزیره ساموئی بسیار پر طرفدار است. این مجموعه با وزش کایت سورفینگ و پرواز با پاراگلایدر یکی از بهترین مجموعه های جزیره ساموئی است و طرفداران این ورزش ها ساحل مانیم را با وزش باد با سرعت 8 تا 20 گره دریایی در ماه های نوامبر تا مارچ، یکی از بهترین نقاط برای این کار می دانند. وسایل این ورزش اجاره داده می شود و مربی حرفه ای آموزش را بر عهده دارد.ساعت کاری 08.00 تا 18.00.

5. آموزشگاه آشپزی ارون در ساموئی: این آموزشگاه ممکن است از بیرون شکل دیگری به نظر برسد چون یکی از بهترین رستوران های مانیم نیز هست. سر آشپز موفق این رستوران خانم سو بعد از راه اندازی موفق رستوران تایلندی در سیدنی استرالیا  به ساموئی برگشته و تصمیم دارد عشقش به آشپزی را با دیگران تقسیم کند. کلاس ها سه شنبه ها و چهار شنبه ها با انتخاب یادگیری 3 یا 5 نوع غذا در هر جلسه با قیمت 1000 بات بر گذار شده و در آخر غذا ها در محیط صمیمی با همکلاسی ها تقسیم و میل می شود. ساعات کار:11.00 تا22.00.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@