5 تفریح عجیب و غریب در دبی را تجربه کنید : دبی یکی از محبوب ترین شهرهای خاورمیانه بوده و هر سال موجی از میلیون ها میلیون توریست و گردشگر تور دبی دریافت می کند. این شهر به خاطر تنوع بسیار زیاد و گسترش جاذبه های تفریحی و انسانی به مقصدی همیشگی برای توریست ها و گردشگران تبدیل شده. در این شهر میتوانید تفریحات تازه و هیجان انگیزی را تجربه کنید. دبی مملو از هتل های لوکس و چند ستاره، مراکز خرید مدرن و پرطرفدار، امکانات تفریحی فوق العاده و جدید و ... بوده است.

سوار بر بالن هوای گرم در صحرا

یکی از محبوب ترین تفریحات توریست ها و گردشگران در دبی، سواری بر بالن هوای داغ در صحرای زیبای این شهر است. بالن سواری یکی از جذاب ترین تفریحات و سرگرمی های این شهر بوده که همه قشری را به خود جذب می کند. به همین خاطر شرکت های بسیاری در این زمینه ایجاد شده اند. سوار بر این بالن ها بر فراز آسمان دبی میتوان کوه های حجار، حوضچه های سبز زمرد، حیات وحش مثل شتر و ... را دید. میتوان این تجربه بالن سواری را با رزرو یک صبحانه خوشمزه نیز کامل تر کرد. طلوع آفتاب و غروب آفتاب از روی این بالن بسیار زیبا و دل انگیز است.

سوار بر بالن هوای گرم در صحرا

روی ارتفاعات برج خلیفه بایستید

یکی از شگفت انگیزترین برج های ساخته شده به دست انسان، برج خلیفه دبی است. این برج در سال 2010 افتتاح شده و از آن زمان تاکنون یکی از بناهای معروف و برجسته دبی در تمام دنیاست. برج خلیفه 2717 پا ارتفاع داشته و از روی عرشه های آن در طبقات 124 و 148 میتوان تمام شهر دبی را زیر پای خود دید. همینطور اگر نمیخواهید پا روی این عرشه ها بگذارید، میتوان از پشت شیشه های آن نیز شهر را تماشا کرد.

روی ارتفاعات برج خلیفه بایستید

در پارک آبی وایلد وادی دبی خنک شوید

یکی دیگر از مقاصد محبوب توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی، پارک وایلد وادی است. این پارک در منطقه جمیرا و در کنار برج العرب قرار دارد. قطعا یکی از بهترین پارک آبی هایی است که تاکنون دیده اید. وایلد وادی، بزرگ ترین پارک آبی با سی سرسره در خاورمیانه است. این پارک از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده کرده و سرگرمی های بسیار خوبی دارد. در وایلد وادی علاوه بر امکانات رفاهی مثل سرسره های آبی، استخرهای مختلف و ... دارای رستوران ها و فروشگاه ها نیز می باشد.

در پارک آبی وایلد وادی دبی خنک شوید

اسکی کردن در صحرای گرم دبی

کی فکرش را می کرد که دبی وسط بیابان گرم و خشک اش، یک پارک اسکی راه بیاندازد و این پارک هم به عنوان اولین پارک اسکی در خاورمیانه در سال 2005 به ثبت برسد! توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی میتوانند در این مجموعه در قسمت هتل اقامت داشته باشند. در این پارک میتوان تجربیاتی مثل اسکی، اسنوبرد سواری و ... داشت. همینطور این مجموعه یک تله کابین نیز داشته که تمام چشم اندازها را به شما نشان خواهد داد. در این پارک چند رستوران نیز فعالیت می کنند.

اسکی کردن در صحرای گرم دبی

اسکای دایو دبی

هیجان و ترس واقعی را در اسکای دایو دبی تجربه کنید. این تفریح، پرش از هواپیما با ارتفاع 13123 فوت است. در این سقوط یک دقیقه ای، مربی همراه شما خواهد بود و با استفاده از چتر نجات، تمام مناظر جزیره پالم جمیرا و تپه های ماسه ای را به شما نشان خواهند داد.

اسکای دایو دبی