5 جاذبه فوق العاده در خیابان شانزلیزه پاریس : دومین مقصد گردشگری معروف در اروپا بی شک بعد از شهر لندن، شهر پاریس است. پاریس جاذبه های بسیار برای بازدید داشته که در سفر تور یک هفته یا چند روزه خود وقت بازدید از تمام آن ها را نخواهید داشت. یکی از معروف ترین این جاذبه ها، خیابان شانزلیزه می باشد. این خیابان با کافه ها، تئاترها و فروشگاه های لاکچری پر شده و در جهان یکی از معروف ترین خیابان هاست. خیابان شانزلیزه در پاریس دارای کافی شاپ های شیک، فروشگاه های معروف طراحان معروف دنیا و همینطور دو بنای معروف در پاریس می باشد. این دو بنای معروف کاخ بزرگ و طاق پیروزی می باشند. پیشنهاد ما به توریست ها و گردشگران تور اروپا این است که حتما در سفر خود به شهر پاریس فرانسه، سری به این خیابان معروف و مدرن دنیا بزنند. 

اقامت در هتل لا رزرو پاریس اند اسپا پاریس

هتل لا رزرو پاریس اند اسپا، هتلی در مرکز شهر پاریس، یعنی خیابان شانزلیزه بوده و برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا که علاقه مند به اقامت در مرکز شهر هستند، می باشد. انگار این هتل بین درختان پنهان شده و کوچک ترین هتل پاریس است. این هتل کوچک در پاریس را با لقب کاخ می شناسند. همینطور فاصله بسیار کوتاهی تا خیابان شانزلیزه داشته و دارای چهل اتاق زیبا و بسیار شیک می باشد. 

اقامت در هتل لا رزرو پاریس اند اسپا پاریس

بازدید از کاخ بزرگ La Grand Palais و آثار هنری آن

اگ به خیابان شانزلیزه از سمت بالا نگاه کرده باشید، یک ساختمان بسیار بزرگ که سقف شیشه ای هم داشته میبینید. این ساختمان معروف ترین کاخ بزرگ در پاریس است. این کاخ بزرگ که La Grand Palais نیز نام داشته، متشکل از یک کاخ کوچک و بزرگ می باشد. کاخ کوچک آن موزه هنرهای زیبا بوده و کاخ بزرگ به موزه علمی اختصاص داده شده که بیشتر میزبان رویدادها و نمایشگاه های گوناگون می باشد. 

بازدید از کاخ بزرگ La Grand Palais و آثار هنری آن

صرف غذا در یکی از معروف ترین رستوران های پاریس در خیابان شانزلیزه

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا حتی اگر نتوانستند در هتل لا رزرو پاریس اقامت کنند، حداقل خود را در رستوران لا گابریل این هتل میهمان کنند. رستوران لا گابریل در این هتل یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های شهر قرار دارد که انواع و اقسام غذاهای فرانسوی و غذاهای مخصوص فصل را برای مشتریان خود سرو می کند.  

صرف غذا در یکی از معروف ترین رستوران های پاریس در خیابان شانزلیزه

تماشای نمایش های تئاتر شانزلیزه

این تئاتر در خیابان شانزلیزه پاریس بسیار معروف بوده و در سال 1913 افتتاح شده است. بین تمام برگزارکنندگان نمایش ها و کنسرت ها، این تئاتر بسیار زود محبوب و شناخته شده شد. توریست ها و گردشگران میتوانند شب هنگام شاهد اجرای برنامه ها، نمایش ها، موسیقی و کنسرت های بسیار در این سالن باشند. 

تماشای نمایش های تئاتر شانزلیزه

بازدید از بنای معروف پاریس، طاق پیروزی

اگر به دنبال معروفترین بناهای شهر پاریس هستید، یکراست به سراغ خیابان شانزلیزه بروید. در این خیابان بنای معروف طاق پیروزی قرار دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تنها از نمای بیرونی این قلعه دیدن می کنند. طاق پیروزی یکی از زیباترین و خارق العاده ترین چشم اندازهای شهر را دارد. اگر میخواهید از این بنای تاریخی دیدن کنید، باید از 284 پله بالا بروید. 

بازدید از بنای معروف پاریس، طاق پیروزی