4 دلیل شگفت انگیز برای سفر به ترکیه در زمستان : اگر به طور مداوم به به کشورهای مختلف سفر می کنید، حتما میدانید که بهترین زمان برای سفر به خارج از کشور فصل زمستان است. سفر، گشت و گذار و بازدید از جاذبه ها در این فصل بیشتر از فصول دیگر مزایا داشته و مهم تر اینکه از نعمت آرامش و سکوت بهره مند خواهید بود. این موضوع در مورد ترکیه نیز صدق می کند. اکثر توریست ها و گردشگران تور استانبول یا آنتالیا در فصل تابستان به این کشور سفر کرده و همیشه با جمعیت کثیری از دیگر توریست ها مواجه می شوند. اما اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به ترکیه هستید تا در کمال آرامش به بازدید از جاذبه های گردشگری آن بپردازید و یا خریدی ارزان تر از همیشه در این کشور داشته باشید، فصل زمستان را انتخاب کنید. در این فصل ترکیه زیباتر از همیشه بوده و مزایای خودش را دارد. در ادامه چهار دلیل برای اینکه چرا در فصل زمستان مقصد خود را ترکیه انتخاب کنید، معرفی می کنیم :

ترکیه در زمستان کمتر شلوغ است

تورهای زمستانی ترکیه یکی از بهترین تورهایی خواهد بود که برای خود در نظر گرفته اید. در طول زمستان مناظر و بناهای تاریخی شهرهایی مثل استانبول، کاپادوکیا، و ازمیر در زیباترین حالت ممکن خود هستند. علاوه بر اینها، در این فصل برای بازدید از جاذبه های توریستی و گردشگری این شهرها دیگر نیاز نیست مدت زمان های طولانی را در صف باشید، به خاطر جمعیت کم توریست ها و گردشگران میتوان بدون معطلی از جاذبه های فوق العاده این کشور دیدن کرد و همزمان با مردم محلی نیز بیشتر آشنا شد. 

ترکیه در زمستان کمتر شلوغ است

تخفیفات زیادی گیرتان می آید

تخفیفات و قیمت های باورنکردنی ترکیه در فصل زمستان را از دست ندهید! در این فصل توریست ها و گردشگران تور ترکیه برای گرفتن تخفیفات باور نکردنی و محصولات مورد نیاز زیر قیمت، ترکیه را زیر و رو می کنند. این تخفیفات به خاطر این بوده که ترکیه در این فصل با کمبود توریست و گردشگر مواجه شده و با پایین آوردن نرخ ها به طور باورنکردنی، سعی در جذب توریست ها در این فصل دارد. علاوه بر مراکز خرید، هتل ها نیز آف میخورند، رستوران ها ارزان تر شده و به طور کلی میتوان همه چیز را با نصف قیمت خریداری کرد. 

تخفیفات زیادی گیرتان می آید

تفریحات فوق العاده ای میتوان در فصل زمستان در ترکیه داشت

ترکیه در زمستان برای بازدیدکنندگان خود جذابیت های خاصی دارد. در این فصل توریست ها و گردشگران میتوانند تفریحات بسیاری از جمله برف بازی، استراحت در سایبان بالن زمستانی در کاپادوکیا، اسکی روی دریاچه یخ زده سیلدیر و آبانت و ... داشته باشند. همینطور بازدید از صومعه سوملا را نیز فراموش نکنید. این صومعه جاذبه های بسیار زیبایی دارد.

تفریحات فوق العاده ای میتوان در فصل زمستان در ترکیه داشت

پیست اسکی ترکیه در زمستان تمام توریست ها را به سمت خود می کشد

طرفداران اسکی عاشق پیست های اسکی گرجستان و ترکیه در فصل زمستان هستند. کوه های ترکیه نیز استراحتگاه های زمستانی باشکوه و بسیار راحتی داشته و توریست ها میتوانند با پرداخت هزینه بسیار کم، در این مجموعه اقامت داشته و اسکی کنند. این پیست روی بلندترین قله ترکیه، اولوداق در بورسا قرار دارد.

پیست اسکی ترکیه در زمستان تمام توریست ها را به سمت خود می کشد