4 توصیه مهم برای کسانی که ترس از پرواز دارند : بسیاری از افراد هستند که ترس های غیر منطقی دارند. به این ترس های غیر منطقی در روانشناسی به اصطلاح فوبیا گفته می شود که بسیاری از افراد کنار ما و حتی خود ما با آن ها روبر هستیم. شاید تاکنون افراد بسیاری را دیده باشید که از پله برقی، آسانسور، هواپیما، شنا، سوسک، فضایهای بسته و یا حتی فضای های باز میترسند! اگر شما هم این مشکل را دارید، شاید بهتر باشد فکری برای این مشکل کرده و خود را ترستان روبرو کنید. در این مقاله سعی داریم تا به کمک افرادی که از ترس از پرواز و یا هواپیما دارند کمک کنیم. اگر مقصدتان تور مالزی است و باید حتما هواپیما سوار شوید، سفر برایتان تلخ شده و یا حتی ممکن است آن را لغو کنید. در ابتدا باید بگوییم که هواپیما در مقایسه با دیگر وسایل نقلیه کمترین مقدار ریسک خطر را دارد بنابراین نگران نباشید. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا با این چهار توصیه مهم آشنا شوید و سفری لذت بخش داشته باشید.

4 توصیه مهم برای کسانی که ترس از پرواز دارند

  • این نکته را به خاطر بسپارید که همه قطعات ضروری هواپیما، قطعات جایگزین داشته و اگر به نقص فنی بربخورید، فورا قطعات دیگری به کار افتاده و خطر رفع می شود. همینطور بعد از هر یک ساعت پرواز یک هواپیما، حدود دوازده ساعت برای تعمیر نگهداری، بازدید و به طور کلی چک کردن این وسیله صرف می شود.

4 توصیه مهم برای کسانی که ترس از پرواز دارند

  • اگر ترس از پرواز و هوپیما دارید، حتما این موضوع را مسئول فروش بلیت خود مطرح کرده تا صندلی های کنار بال ها را برای شما رزرو کنند. صندلی های کنار بال ها تکن کمتری خورده و به شما در داشتن پرواز آرام و خوب کمک می کند. همچنین اگر فکر می کنید با در دست داشتن چیزی در هواپیما میتوانید آرامش داشته و ذهن خود را به سمت دیگری سوق دهید، حتما همراه با خود بیارید. و صد البته، صحبت کردن با همسفران خود را از دست ندهید که بسیار میتواند به شما کمک کند.

4 توصیه مهم برای کسانی که ترس از پرواز دارند

  • اگر از هر تکان که هواپیما میخورد و یا هر صدایی که از ان می شنوید، سوالی در ذهنتان نقش می بندد، حتما دلیل ان را از میهماندارها و خدمه پرواز بپرسید. اینکار به کمتر شدن ترس و استرستان کمک می کند. در شرایط حساس ده ثانیه نفس خود را حبس کنید.

4توصیه مهم برای کسانی که ترس از پرواز دارند

  • در آخر سعی کنید مدام در ذهن خود این واقعیت علمی را تکرار کنید که امکان تصادف شما در این هواپیما یک به یازده میلیون است! همچنین میتوانید قبل از پرواز با پزشک خود مشورت کرده و اگر در آخر نتوانستید بر ترستان پیروز شوید، درمان های دارویی موقت را شروع کنید.

4توصیه مهم برای کسانی که ترس از پرواز دارند