4 بنای فوق العاده در پاریس که بازدید از آن ها رایگان است : بی شک پاریس یکی از بهترین و محبوب ترین شهرهای اروپایی بوده که همیشه به خاطر جاذبه های فوق العاده، فضای رومانتیک و رفتار خوب مردمش، زبانزد تمام مردم دنیاست. این شهر آنقدر محبوب است که در هر فصل از سال برای بازدید جاذبه های آن باید در صف های طولانی بایستید. شهر پاریس، محبوب ترین شهر کشور فرانسه، سالانه میلیون ها بازدیدکننده از توریست ها و گردشگران تور اروپا دارد. در این شهر رویایی و شهر عشاق، 4 بنای فوق العاده و شگفت انگیز وجود داشته که توریست ها و گردشگران میتوانند به صورت رایگان از آن ها دیدن کنند. این بناها هرکدام دارای معماری شاهکار و باشکوه و داستانی جذاب و شنیدنی هستند. لست تورز برای شما عزیزان این 4 بنای فوق العاده در پاریس که بازدید از آن ها رایگان است را در ادامه معرفی کرده است، با ما همراه باشید. 

خیابان بلیارد در بخش هجدهم

این شهر فرانسه به قسمت های و مناطق مختلفی تقسیم شده است. یکی از محبوب ترین قسمت های این شهر که بین توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا بسیار معروف است، خیابان بلیارد در قسمت هجدهم می باشد. توریست ها و گردشگران با بازدید از این منطقه میتوانند کلیسای سکره کر دو مون ماتر و مون ماتر را نیز ببینند. همینطور کمی در قمست شمالی، بناهایی با معماری های جذاب و فوق العاده خواهید دید که آن ها را مات و مبهوت خود نگه میدارند. خیابان بلیارد دارای بنایی زیبا و جذاب بوده که مالک اول آن هنری دنوکس، یک معمار فوق العاده بوده که این بنا را در سال 1913 طراحی کرده است. تمام نمای این خانه با کاشی های رنگی پوشیده شده است. 

خیابان بلیارد در بخش هجدهم

خیابان تربیو در بخش سوم

منطقه سوم پاریس، لو مارایس در خیابان تربیو می باشد. اگر علاقه مند به پیاده روی باشید، این محله بهترین پیشنهاد برای شماست. لو مارایس مملو از مجسمه های عجیب و غریب بوده و دارای خانه ها و اپارتمان هایی است که نماهای غیر عادی دارند. از معروف ترین مجسمه های این خیابان میتوان به مجسمه فرشته ای اشاره کرد که در سال 1851 میلادی ساخته شده است. 

خیابان تربیو در بخش سوم

ساختمان لاویروته در بخش هفتم

در قسمت هفتم و خیابان 21 پاریس، ساختمان بسیار زیبایی به اسم لاویروته وجود دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا از شهر پاریس تنها به خاطر برج ایفل دیدن می کنند و جاذبه های دیگر این شهر را از یاد می برند. یکی از این جاذبه ها که نباید آن را فراموش کنید، کنار رود سن به خیابان 29 و ساختمان لاویروته می باشد. این ساختمان دارای بنایی هفت طبقه بوده که در سال 1900 ساخته شده و البته ساخت آن حدود یک سال به طول انجامیده. اسم این بنا نیز از سازنده ای آن گرفته شده. این معمار برای ساخت این بنای زیبا از ساختمانی در شهر بارسلون الهام گرفته است که البته توسط آنتونی گائودی ساخته شده بود. نمای طبقات بلای این بنا با کاشی های رنگارنگ بسیار زیبایی تزئین شده و دیگر قسمت ها نیز با مجسمه های حیوانات دکور شده اند. همینطور افرادی که در این ساختمان زندگی می کنند نیز با گلدان های رنگارنگ که در کنار پنجره هایشان قرار داده اند، نمای ساختمان را زیباتر کرده اند. 

ساختمان لاویروته در بخش هفتم

ساختمان اتین پرنت در بخش پازدهم

با اینکه برج ایفل یا موزه لوور میتواند تا حدودی شما را با معماری فرانسوی ها آشنا کند، ولیی خیابان 24 پاریس و ساختمان اتین پرنت نوع دیگیر از معماری شاهکار فرانسوی را به توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا نشان میدهد. این ساختمان یک نمونه کامل و فوق العاده از هنر نوین معماری در این شهر می باشد. ساختمان اتین پرنت در سال 1905 میلادی ساخته شده و به راحتی میتوان آن را پیدا کرد. چرا که دارای منحنی های عجیب و غریبی بوده و با طراحی درهمی که داشته، به راحتی جلب توجه می کند. تمام در و پنجره ها و حتی بالکن های این ساختمان دارای فلزهای درهم پیچ خورده بوده و در ان از نیز از عنصر گیاه زیاد استفاده شده است. 

ساختمان اتین پرنت در بخش پازدهم