استانبول شهر افسانه‌هاي تاريخي است، شهري که تمدن‌هاي شرق و غرب در آن به هم برخورد کرده‌اند، شعر کليساهاي که به مسجد تبديل شده است و هنر معماري دوره بيزانس و عثماني را مي‌توانيد به راحتي در هر نقطه شهر مشاهده کنيد. در اين شهر آثار تاريخي فراواني از جمله مسجد اياصوفيه، مسجد سلطان احمد، مسجد سليمانيه، قصر توپکاپي، جزاير پرس، حمام خرم سلطان و ... وجود دارد که ارزش سفر به اين شهر را چند برابر مي‌کند.تور استانبول را از دست ندهيد و با لست تورز همراه باشید.
اگر شما از جمله افرادي هستيد که به قصد ديدن اين آثار به يادماندني يا براي گذراندن تعطيلات خود  تور استانبول را انتخاب کرده‌ايد، بهتر است در ادامه مطب با لست تورز همراه باشيد تا مناسب‌ترين هتل‌هاي استانبول به لحاظ قيمت و کيفيت را به شما معرفي کنيم.

هتل هاندان

اگر بخواهيد در اطراف محله اصلي و توريستي شهر ساکن شويد. هتل ‌هاندان انتخاب طبيعي شما خواهد بود. اقامت در اين هتل محيطي کاملاً راحت با حسي شبيه خانه اقوام را به شما منتقل خواهد کرد، با دکوراسيون داخلي که ترکيبي از سبک‌هاي مدرن و هنر زيباي دوران عثماني است. اتاق‌هاي اين هتل داراي تهويه مطبوع و گرمايش مرکزي کاملاً استاندارد هستند، با مبل‌هاي چوبي فوق‌العاده و تختخواب بسيار تميز و راحت در کنار يک تراس زيبا که چشم‌اندازي از ساختمان اياصوفيه، درياي مرمره و جزاير زيبا شهر را به شما عرضه مي‌کند.
-قيمت يک شب اقامت در اين هتل از 50 يورو شروع مي‌شود.

Word house hostel

اين هتل به طور چشمگيري در سمت پايين صومعه Dervish Galata Mevlevihanesi به صورت شيبدار واقع شده است، اين يکي از اولين هتل‌ها بوده که در سمت شاخ طلايي استانبول افتتاح شده است. سبک طراحي، روشنايي، تميزي و همچنين تمرکز بر ارائه خدمات ارزان به مشتريان باعث شده که اين هتل جز انتخاب‌هاي اول گردشگران با تجربه در سفر به استانبول باشد. مراقب باشيد، خوردن برخي نوشيدني‌ها تنها در سالن پاييني اين هتل امکان‌پذير است که به يک خيابان فرعي به نام کوچه "موسيقيدان" متصل مي‌شود. علت نام‌گذاري اين خيابان استفاده از ابزارهاي موسيقي سنتي و معاصر در سراسر آن است.
-قيمت يک شب اقامت در اين هتل براي اتاق‌هاي تک نفره از 12 و براي اتاق‌هاي دو نفره از 50 يورو شروع مي‌شود.

هتل بيوک لوندرا

اين هتل در سال 1892 ساخته شد تا مسافراني را که از شرق وارد مي‌شوند در خود جاي دهد و مشهورترين مهمان آن ارنست همينگوي نويسنده برجسته آمريکايي که برنده جايزه نوبل بوده است. نشستن در لابي زيبا، تماشاي درختان ريخته‌گري شده با تزئين شيشه‌اي و صندلي‌هايي پر از نقش‌هاي شلوغ، باعث مي‌شود تا به‌راحتي خود را در دوران گذشته تصور کنيد. در اين هتل اتاق‌هاي مختلفي وجود دارد که مي‌توانيد براي اقامت خود انتخاب کنيد.
-قيمت يک شب اقامت در اين هتل از 50 يورو شروع مي‌شود.

 سومو کت

اين مجموعه جالب در واقع يک خانه شهري متعلق به قرن 19 است که توسط چند جوان خوش ذوق اهل استانبول براي پذيرايي از مهمان‌ها ترتيب داده شده است. آن‌ها توانسته‌اند در اين مکان کوچک تمامي شرايطي را که براي آرامش شما نياز است فراهم کنند. در اين هتل 3 اتاق يک تخته و چند اتاق 2 تخته زوج وجود دارد. اين هتل داراي تهويه مناسب و واي فاي رايگان است. همچنين يک صبحانه ساده در بوفه زيرزمين در دسترس مسافران است؛ که البته شما مي‌توانيد سيني صبحانه خودتان را براي خوردن به حياط دنج جلو ساختمان ببريد.

-قيمت يک شب اقامت در اين هتل براي اتاق‌هاي تک‌نفره از 14 و براي اتاق‌هاي دو نفره از 60 يورو شروع مي‌شود.

آگورا؛ مهمانخانه و خوابگاه

اينجا، مدل متفاوت از بقيه‌ي خوابگاه‌هاي شهر استانبول است، آگورا داري يک تراس بزرگ و زيبا است که منظره‌اي عالي از درياي مرمره را پيش چشمان شما قرار مي‌دهد. در اين مهمانخانه، به طور رايگان مي‌توانيد تلويزيون ببينيد و از اينترنت استفاده کنيد، البته خوابگاه آگورا کمي از خوابگاه‌هاي مشابه گران‌تر است که علت آن مي‌تواند اتاق‌هاي خواب راحت‌تر و تميزتر آن نسبت به ساير مهمانخانه‌ها باشد. در آگورا برخي از اتاق‌ها فقط مخصوص بانوان هستند باشد. همچنين اين خوابگاه داراي 10 اتاق دو نفره با تلويزيون صفحه تخت، پخش دي‌وي‌دي و تهويه مطبوع است.
آگورا در خيابان ساکت آرام در قلب بخش قديمي شهر قرار دارد

-قيمت يک شب اقامت در اين هتل براي اتاق‌هاي تک نفره از 15 و براي اتاق‌هاي دو نفره از 70 يورو شروع مي‌شود.

مهمانخانه Rapunzel

اگر شما مي‌خواهيد بيشتر زندگي شبانه، گالري‌ها و بوتيک‌ها شهر استانبول را ببينيد، بهترين محل براي اقامت شما اين مهمانخانه است. سبک اين مهمانخانه کاملاً متفاوت است مثلاً ديوارهاي اصلي و سازه ساختمان را که در سال 1872 ساخته شده است را مي‌توانيد از نزديک ببينيد. در اينجا اتاق‌هاي 6 نفره و اتاق‌هاي مخصوص زنان وجود دارد. پيشنهاد ما اين است که اگر از فضاي مدرن و شيک هتل‌ها خسته شده‌ايد و به دنبال محلي هستيد که شما را بيشتر با فرهنگ استانبول آشنا کند، اين مهمانخانه بهترين انتخاب براي شما خواهد بود
-قيمت يک شب اقامت در اين هتل براي اتاق‌هاي تک نفره از 18 و براي اتاق‌هاي دو نفره از 55 يورو شروع مي‌شود.

 

هتل ديمن

يک هتل نسبتاً مدرن که واقع در انتهاي يکي از خيابان‌هاي شلوغ استانبول به نام Beyoğlu است. اين هتل در محله‌اي قرار دارد که مملو از کوچه‌هاي پر رفت و آمد، رستوران‌هاي شلوغ و کلوپ‌هاي شبانه است که اقامت در آن را در روزهاي آخر هفته کمي مشکل مي‌کند. مگر اينکه شما نيز خودتان اهل شب‌ زنده‌داري باشيد و قصد استراحت کردن، قبل از نيمه شب در هتل را نداشته باشيد. اتاق‌هاي اين هتل کمي قديمي هستند اما به اندازه کافي در آن‌ها راحت خواهيد بود، پرسنل هتل برخورد مناسبي دارند و شما از صبحانه رايگان در اينجا برخوردار مي‌شود.
-قيمت يک شب اقامت در اين هتل براي اتاق‌هاي دو نفره از 50 يورو شروع مي‌شود.

هتل کريه

اين هتل که يکي از قديمي‌ترين هتل‌هاي شهر استانبول است به دليل داشتن معماري خاص و همچنين قيمت پايين خود مورد توجه گردشگران تور استانبول قرار مي‌گيرد. هتل کريه در محلي آرام و ساکت در کنار موزه کريه قرارگرفته است که معماري آن الهام گرفته از کاشي‌کاري و تزيينات قرن 19 ميلادي با سقف‌هاي بلند و پرده‌هاي توري زيبا و پنجره‌هاي مشبک است. اين هتل زيبا از موقعيت جغرافيايي مناسبي برخوردار است و در کنار آن رستوران‌هاي خوبي که در آن غذاهاي عثماني را برايتان سرو مي‌کنند قرار دارد.

-قيمت يک شب اقامت در اين هتل براي اتاق‌هاي دو نفره از 65 يورو شروع مي‌شود.

هتل نيلز

اين هتل در يکي از خيابان‌هاي فرعي و در بخش قديمي شهر استانبول قرار گرفته است. هتل نيلز داراي اتاق‌هاي سنتي و ساده است که درون آن يک تلويزيون صفحه تخت، تراس با ديد وسيعي از درياي مرمره است.
همچنين در بوفه باشکوه ترکي اين هتل مي‌توانيد از لذت خوردن يک صبحانه کامل شامل زيتون، پنير، مرغ خانگي، گوشت سرد، ميوه‌هاي خشک و تازه، ماست خامه‌اي و غيره را تجربه کنيد و در طبقه همکف يک باغ سر سبز و باشکوه قرار دارد که مي‌تواند پناهگاه مناسبي براي فرار شما از گرماي تابستان استانبول باشد.
-قيمت يک شب اقامت در اين هتل براي اتاق‌هاي دو نفره از 50 يورو شروع مي‌شود.