همه ما عاشق استراحت در مکانی ساکت، آرام و دنج هستیم. چه کسی است که از استراحت گریزان باشد؟! بسیاری از ما، پس از یک هفته صبح زود بیدار شدن از خواب و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زندگی و کار، سزاوار یک تعطیلات آرامش بخش هستیم. ما در این مطلب قصد داریم تا 10 عدد از بهترین مکان های دنج برای استراحت را به شما معرفی کنیم تا آخر هفته خوشی را برای خود رقم بزنید. زمان آن رسیده تا از شهر و کشور خود خارج شوید و زمانی را برای استراحت در تور مالزی اختصاص دهید.

استراحتگاه کپسول زمان Time Capsule

از شهر های شلوغ و آلودگی صدا به ستوه آمده اید؟  ما شما را درک می کنیم! به کپسول زمان خوش آمدید! این کپسول زمان شما را به عقب برده و با کمک آن تمام این خستگی ها و سرو صداها را فراموش خواهید کرد و از آن ها دور خواهید شد. با هتلی منحصر به فرد در "Sungai Lembing, Kuantan, Pahang" آشنا شوید! این هتل عجیب دارای اتاق هایی همانند کپسول است . این کپسول ها دارای ابعاد 2 متر در 3 متر هستند . مهمانانی که در این مکان اقامت دارند می توانند از جاذبه های گوشه و کنار هتل نیز بهره مند شوند. شما قادر خواهید بود به گشت و گذار در جنگل و کشف آبشارهای موجود در منطقه مشغول شوید و یا خود را با موزه ها، معادن، رودخانه و یا پیاده روی بر روی پل های دست ساز که عبور از آنها مانند یک ماجراجویی است، سرگرم کنید. تمام اتاق های کپسول مانند هتل، مجهز به تخت خواب دو نفره‌ی راحت، تهویه مطبوع هوا، سوکت های مخصوص برق و چشم اندازی خیره کننده هستند.

استراحتگاه کپسول زمان Time Capsule مالزی

هتل جنگلی سکپینگ سرنداه  Sekeping Serendah

از هتل جنگلی سکپینگ سرنداه  ، تا شهر کوالالامپور تنها 1 ساعت فاصله دارید، در نتیجه از لحاظ فاصله هتل با محدوده شهری خیالتان آسوده باشد. اتاق های شیشه ای این هتل، حس آرامش را به همراه چشم اندازی زیبا از طبیعت برای مهمانان فراهم می سازد. جالب است بدانید که در هیچ کدام از  اتاق های این هتل، اینترنت بی سیم نخواهید داشت ! چراکه مهمانان این هتل را برای فرار از زندگی روزمره و شلوغ مدرن شهری انتخاب کرده اند. بنابراین از نبود اینترنت بی سیم تعجب نکنید!

هتل سکپینگ سرنداه  برای هر مهمان 5 نوع اتاق پیشنهاد می کند :

- اتاق های دو خوابه به همراه دو انبار

- اتاق های دو خوابه به همراه یک انبار

- اتاق های دو خوابه به همراه دو انبار

- اتاق های شیشه ای همراه با پنکه

- اتاق های دو خوابه ساخته شده از الوار همراه با پنکه

هتل سکپینگ سرنداه مالزی

هتل شورع Shorea

لحظاتی جادویی در اقامتگاهی جنگلی! هتل شورع در حقیقت یک مجموعه سازگار با محیط زیست است که در جنگل برمبون  Berembunساخته شده. این مجموعه به دو بخش مکان های استراحت و اتاق ها تقسیم می شود. مجموعه اتاق ها شامل ویلاهای دوبلکس مجهز به تهویه هوای مطبوع به همراه استخرهای منحصر به فرد می باشد اما در سوی مقابل مجموعه مکان های استراحت شامل ویلاهای چوبی با تهویه هوای مناسب و طبیعی است که چشم اندازی رو به جنگل دارد. استراحتگاه شورع ، در مجموع شامل 15 اتاق است که گنجایش 40 نفر به صورت همزمان را دارد.

هتل شورع Shorea مالزی

استراحتگاه دوسان  Dusun

قطعه ای کوچک از بهشت در تپه های نگری سمبیلان !

استراحتگاه دوسان  نیز یک مجموعه کوچک سازگار با محیط زیست است که در دل طبیعت بنا شده. این مجموعه 5 خانه ییلاقی کاملا مجهز با در نظر گرفتن حفظ حریم شخصی هر خانه نسبت به خانه دیگر، را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. مطمئن باشید که آغاز روز با تماشای تپه مانتین Mantin و جنگل برمبون  Berembun، لذت دیگری دارد!خانه های ییلاقی ارائه شده به مهمانان، بالای یک تپه کوچک قرار دارند که دارای آشپزخانه ای با لوازم و امکاناتی مجهز می باشند، همچنین در فضای باز مربوط به هر خانه، امکانات لازم کباب کردن نیز فراهم شده است.

استراحتگاه دوسان  Dusun مالزی

استراحتگاه فیلیا Philea Resort & Spa Melaka

آخر هفته طولانی خود را در این قطعه از بهشت سپری کنید !  مجموعه Philea Resort & Spa با معماری روستایی و محلی خود و به لطف طراوت و سرسبزی مناطق اطراف ، حس عمیقی از آرامش را برای شما به ارمغان می آورد . این مجموعه 5 ستاره موفق به کسب جوایز مختلفی در زمینه سازگاری با محیط زیست شده است چرا که در ساخت آن، از منابع طبیعی کشور مالزی بهره جسته اند. جالب است بدانید که در ساخت این مجموعه، از  8 هزار قطعه چوب الوارهای ریل قطار استفاده شده و در ساخت دیوارهای هر بلوک نزدیک به 6 هزار تن سنگ مرمر به کار رفته است. اگر از شلوغی شهر خود خسته شده اید، این مکان یکی از دنج ترین مکان هایی است که می توانید در آن به استراحت بپردازید.

استراحتگاه فیلیا Philea Resort & Spa Melaka مالزی

استراحتگاه تمپلر پارک  Templer Park

آخر هفته ای فوق العاده را تنها 30 دقیقه دور تر از کوالالامپور تجربه کنید!  تمپلر پارک   Templer Park نمایی 360 درجه از جنگل های استوایی کنچینگ را در اختیار مهمانان قرار می دهد. از امکانات رفاهی این مجموعه، می توان به استخر بزرگ، مرکز اسپا و اشراف کامل به کوه که مناظری با چشم اندازی زیبا را رقم می زند اشاره کرد. از آن جایی که این مجموعه در دل جنگل جای دارد، شما می توانید از نسیم خنکی که همواره در این مکان می وزد لذت ببرید، همچنین تماشای گونه های جانوری مانند سوسمار، میمون، سنجاب، پرندگان استوایی، پروانه ها و کرم شب تاب نیز خالی از لطف نیست.

استراحتگاه تمپلر پارک  Templer Park

استراحتگاه tropikagetaway

سوئیت های ییلاقی این مجموعه می تواند میزبان مراسم های ازدواج، تولد، سالگرد، تجمعات دوستانه و دیگر مراسم های شما باشد. امکاناتی چون استخر روباز، جکوزی و میز بیلیارد را می توان از امکانات رفاهی این مجموعه به حساب آورد. شایان ذکر است که این مجموعه در ارتفاعات جنتینگ بنا شده و670 متر از سطح دریا بالاتر است.

استراحتگاه tropikagetaway مالزی

استراحتگاه نیپه Nipah

نظر شما در مورد اقامت در یک خانه مثلثی چیست؟!

استراحتگاه نیپه در امتداد تنگه مالاکا در جزیره پنگکور بنا شده است. محل اقامت مهمانان در این استراحتگاه  بسیار تمیز و ایمن است و دکوراسیون اتاق ها نیز پیچیده و منحصر به فرد هستند. اتاق ها دارای محل خواب گرم و نرم و حمام اختصاصی می باشند، همچنین در محل غذاخوری مشترک این مجموعه، مهمانان قادر به استفاده از امکانات تهیه چای و قهوه و اینترنت بی سیم رایگان هستند. تور جزیره گردی و انواع ورزش های آبی نیز از دیگر امکانات رفاهی تدارک دیده شده برای مهمانان است.

استراحتگاه نیپه Nipah مالزی

Cameron Highlands

کلبه هایی دو طبقه، با معماری روستایی در دامنه کوه های شهر برینچنگ ساخته شده اند که توسط  گیاهان و مزارع توت فرنگی احاطه شده اند. تا به حال به بیدار شدن از خواب با پرتوهای طلایی نور خورشید و استنشاق هوای تازه فکر کرده اید؟! این کلبه ها انتظار شما را می کشند!

اتاق های 4 نفره این مجموعه شامل اتاق 1 خوابه مجهز به دو تخت دو طبقه است.

اتاق های 3 نفره این مجموعه شامل اتاق 1 خوابه مجهز به یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره است.

اتاق های 2 نفره این مجموعه شامل اتاق 1 خوابه مجهز به یک تخت دو نفره است.

اگر از علاقه مندان به جمع های دوستانه برای تماشای فیلم هستید، طبقه همکف این مجموعه دارای اتاق نمایش است. 2 حمام آب گرم، آشپزخانه مجهز و یک محل غذاخوری در فضای باز حیاط از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه است. تور مالزی پر از جاذبه های سرسبز میباشد

Cameron Highlands  مالزی

استراحتگاه بنجرن The Banjaran

از دوستان و خانواده خود دعوت کنید تا لذت اقامتی آرامش بخش در این مجموعه لوکس را از دست ندهند. این مجموعه تنها 15 دقیقه تا شهر Ipoh در ایالت Perak فاصله دارد. استراحتگاه بنجرن The Banjaran  امکان اقامت مهمانان در سوئیت های شخصی در کنار تپه های آهکی و مرمری طبیعی را فراهم می آورد. مهمانان در این مجموعه قادر خواهند بود تا از غارهای طبیعی این منطقه بازدید کنند و از آبشارها، چشمه های آب گرم زمین گرمایی طبیعی و جنگل بکر مالزی لذت ببرند.

لست تورز پیشنهاد  تور کوالالامپور   و  تور مالزی  را به شما ارائه میکنند.