چرا تابعیت ترکیه؟

بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل چندین عامل در صدد گسترش زمینه های سرمایه گذاری خود در کشورهای مختلف هستند

بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل عوامل مختلفی از جمله تفاوت چشمگیر در رتبه گذرنامه کشورها از نظر توانایی دادن به صاحب خود برای جابجایی ، درصدد گسترش زمینه های سرمایه گذاری خود در کشورهای مختلف هستند.به تمام دلایل فوق ، شهروندان بسیاری از کشورها ملزم به دریافت گذرنامه اضافی برای افزایش فرصت های خود و گسترش گزینه های خود با به دست آوردن تابعیتی غیر از تابعیت اصلی هستند.

کشورهایی که در ازای سرمایه گذاری تابعیت می دهند

بسیاری از کشورها هستند که به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهند تابعیت خود را بدست آورند (23 کشور) و شرایط از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. با این وجود به نظر می رسد ترکیه به ویژه پس از اصلاح قانون اعطای تابعیت ترکیه یکی از جذاب ترین کشورها در این زمینه محسوب می شود .تصویب اصلاحات اخیر قانون شهروندی ترکیه در سال 2017 نقش عمده ای در جذب بسیاری از سرمایه گذاران خارجی و به ویژه اعراب که می خواهند با گذرنامه قوی ترکیه تابعیت ترکیه را بگیرند ، داشته است.

قوانین ترکیه برای اعطای تابعیت در ازای سرمایه گذاری

حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز برای تابعیت ترکیه کاهش یافته است. موارد زیر حداقل مورد نیاز نوع سرمایه گذاری است.

تابعیت ترکیه با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز برای سفارش ملک برای اخذ تابعیت از یک میلیون دلار به 250 هزار دلار آمریکا کاهش یافته است ، مشروط به تعهد عدم انتقال یا برداشت سرمایه گذاری به مدت 3 سال.

تابعیت ترکیه با سپرده بانکی

حداقل مبلغ واریز در حساب بانکی ترکیه از 3 میلیون دلار آمریکا (3،000،000 دلار آمریکا) به فقط پانصد هزار دلار (500،000 دلار آمریکا) کاهش یافته است ، مشروط بر اینکه مبلغ واریز شده برای یک دوره 3 ساله حداقل برداشت نشود.

تابعیت ترکیه با خرید اوراق قرضه دولتی

حداقل نیاز به تابعیت برای خرید اوراق قرضه دولتی از سه میلیون دلار آمریکا (3،000،000 دلار) به پانصد هزار (500،000 $) کاهش یافت.

تابعیت ترکیه با استخدام کارمندان ترکیه ای

حداقل نیاز به تابعیت با استخدام شهروند ترکیه از 100 به حداقل 50 کاهش یافته است.

 

ساده ترین راه ها برای اخذ تابعیت ترکیه

در میان روشهای فوق الذکر ، روشهای اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک یکی از سریعترین موثرترین راههاست که دوره انتظار از 90 روز قبل از تابعیت بیشتر نمی شود.به نظر می رسد آخرین گام دولت ترکیه برای تسهیل شرایط مورد نیاز سرمایه گذاران خارجی که مایل به اخذ تابعیت آن هستند ، مورد توجه سرمایه گذاران به ویژه عرب ها قرار گرفته است.این علاقه نشان می دهد که ترکیه برای بسیاری از سرمایه گذاران همچنان "پناهگاهی امن" است. با این حال ، آمار فعلی در مورد درخواست های تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری و فروش املاک و مستغلات بسیار امیدوار کننده است.

چرا تابعیت ترکیه؟ جاذبه های اضافی

ترکیه با جاذبه های تاریخی ، طبیعی و بیمارستانی خود که دهها میلیون گردشگر از سراسر جهان را به خود جلب می کند به عنوان یک کشور توریستی شناخته می شود.علاوه بر گردشگری ، دلایل زیادی وجود دارد که هنوز هم بسیاری از اعراب را ترغیب می کند ترکیه را به عنوان یک کشور برای سرمایه گذاری و ثبات ترجیح دهند ، از جمله:ماهیت جوامع مشابه است و سبک فرهنگی نیز از بسیاری جهات ، از مشترکات مذهبی و اخلاقی گرفته تا ساده ترین جزئیات زندگی ، مانند غذا و لباس ، بین عرب و ترک مشابه است.

ثبات سیاسی و امنیتی در ترکیه

این یک نگرانی واقعی برای بسیاری از پناهندگان عرب در کشورهای غربی است و عدم وجود آن منجر به موارد بیگانگی و انکار هویت اصلی بسیاری از جوانان در آنجا شده است ، که در ترکیه گزینه های آموزشی زیادی مانند مدارس عربی ، مدارس بین المللی در استانبول و مدارس دو زبانه. علاوه بر آموزش دروس علمی ، ادبی و هنری ، دروس عربی و مذهبی مانند قرآن ، حدیث و عقاید را نیز تدریس می کند.مدارس به دانشجویان اجازه می دهند تا در سایر مدارس نیز در دانشگاه های ترکیه تحصیل کنند.شما میتوانید با یک تور ارزان استانبول آنرا امتحان کنید