پارک های شهر بارسلونا : بارسلونا تنها شهر معماری های عجیب و شگفت انگیز نیست. این شهر سرسبزتر از آن است که فکر می کنید. به خصوص محله گوتیک باری آن که شهرت بسیار زیادی داشته و بین توریست ها و گردشگران تور اروپا طرفداران بسیاری دارد. هرگز در سفر خود به بارسلونا پارک ها و جاذبه های طبیعی را فراموش نکنید. پارک های شهر بارسلونا مناسب ترین مکان برای ریلکس کردن و استراحت در هنگام سفر است. به زیبایی و سرگرم کننده بودن پارک های این شهر هرگز شک نکنید! لست تورز برای شما عزیزان بهترین و معروف ترین پارک های شهر بارسلونا را معرفی کرده تا راحت تر آن ها را پیدا کنید. 

پارک گوئل بارسلونا

معروف ترین پارک بارسلونا، پارک گوئل نام دارد. این پارک دارای معروف ترین و بهترین معماری شهر می باشد. سالانه پارک گوئل بازدیدکنندگان بسیاری از سمت توریست ها و گردشگران تور اسپانیا دارد. این پارک در ابتدا به عنوان یک شهرک برای زندگی به دور از سر و صدا و دود کارخانه ها در حال ساخت بود. اما به هر دلیلی این پروژه آن زمان موفق نشد و تنها دو خانه در این پارک احداث شد. پارک گوئل کشور اسپانیا با یک تراس بسیار بزرگ در خود یکی از جاذبه های توریستی محبوب بین مردم و توریست های سراسر دنیا می باشد. 

پارک گوئل بارسلونا

پارک دلا سیتادلا بارسلونا

این پارک در قسمت مرکزی شهر بارسلونا قرار داشته و تقریبا در همسایگی محله معروف ال بورن قرار دارد. پارک دلا سیتادلا برای باغ وحس بارسلونا و پارلمان کاتابونیا می باشد. یکی از جاذبه های این پارک سرسبز و دوست داشتنی، وجود چشمه تزئیتی و دوست ساز در قسمت مرکزی آن بوده که به دست جوزف فونستر ساخته شده است. در بازدید از این پارک میتوان تمام هیاهو و سر و صدای شهر را کنار گذاشت. 

پارک دلا سیتادلا بارسلونا

باغ دانشگاه بارسلونا

باغ این دانشگاه قدمت بلند بالایی داشته و به سال 1871 میلادی برمیگردد. این باغ تقریبا وسط ساختمان های دانشگاه قرار داشته و اسم خود را از یک تاریخ شناس معروف به اسم فران سولولیدا گرفته است. شاید این باغ کوچک باشد اما بسیار زیبا بوده و فضای اطراف را زیباتر کرده که نمیتوان از آن بازدید نکرد. در کنار این باغ موزه ای هم قرار دشته که سال 1970 به عنوان یکی از آثارهای باستانی اسپانیا شناخته شده است. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا در بازدید از این باغ میتوانند از موزه هم دیدن کنند. 

باغ دانشگاه بارسلونا

پارک مارپیچ هورتا بارسلونا

یکی از زیباترین و معروف ترین پارک های این شهر که به توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اسپانیا بسیار پیشنهاد میکنیم که از آن دیدن کنند، پارک مارپیچ هورتا می باشد. این پارک در نوع خود قدیمی ترین بوده و همانطور که از اسمش پیداست، قسمت مرکزی آن به مارپیچ تعلق دارد که از پیچ خم های منظم درختان سرو تشکیل شده. از دیگر جاذبه های این پارک میتوان به مجسمه هایی که از افسانه یونانی ها الهام گرفته و ساخته شده اشاره کرد.  

پارک مارپیچ هورتا بارسلونا