اگر به تازگی قصد سفر به دبی را دارید و خودتان یا فرزندانتان طرفدار بازی های کامپیوتری هستید، پیشنهاد می کنیم از پارک موضوعی سگا ریپابلیک دیدن کنید. این پارک موضوعی برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری مثل بهشتی است! پارک موضوعی سگا ریپابلیک در سال 2008 افتتاح شده و جزو اولین پارک های موضوعی سرپوشیده در دبی شناخته می شود. این پارک به تنها 7600 فوت مربع مساحت داشته و دو طبقه دارد. هر دو طبقه از پارک موضوعی سگا ریپابلیک، انواع و اقسام بازی های کامپیوتری را برای توریست ها و بازدیدکنندگان ارائه کرده است. توریست ها و گردشگران تور دبی برای وارد شدن به این پارک نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارند و تنها برای استفاده از هر دستگاه و بازی باید هزینه پرداخت کنند.

پارک موضوعی سگا ریپابلیک دبی

بازی های مختلف در این پارک موضوعی

بیشتر از 150 بازی مختلف کامپیوتری در این پارک وجود دارد. از جمله بازی هایی که به توریست ها و گردشگران تور دبی پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را انجام دهند اسپین گیر، سونیک هاپر، هاف پایپ کانیان، استورم جی، وایلد وینگ، وایلد جانگل، اینیشیال دی-۴، بزن بریم (لتز گو)، جنگل مخصوص (جانگل اسپشیال)، و دوی مخصوص (اوتران اسپشیال) هستند. بازی که به شدت پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید، بازی زایکلون است! 14 نفر باید در این بازی شرکت کنند. در این بازی در طوفان غیب خواهید شد. این طوفان شما را 300 درجه خواهد چرخاند.

بازی روبات نیز میتواند برایتان هیجان انگیز باشد، چرا که آنقدر شما را در یک فضا میچرخاند که سرتان گیج میرود. بازی جالب ریز لیز میتواند برای کسانی که بازی های جسمی و روحی دوست دارند مناسب باشد. در این بازی یک لیزر مارپیچ خلاق است که تنها کسانی که باهوش و عاقل هستند به بالای آن میرسند. برای علاقه مندان به رانندگی و سرعت هم  بازی هایی در این پارک پیدا می شود. مسابقه بامپر کاز برای کسانی است که به رانندگی علاقه دارند، در این بازی باید با سرعت رانندگی کنید و سعی کنید به ماشین های دیگر برخورد نداشته باشید. 

بازی های مختلف در این پارک موضوعی

ساعات فعالیت پارک موضوعی سگا ریپابلیک دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب از پارک موضوعی سگا ریپابلیک دبی دیدن کرده و لذت ببرند.