پارک سیاره دایناسور بانکوک : پارک سیاره بانکوک، پارکی تفریحی در منطقه فروم فونگ سوخومویت بوده که به هیولاهای عظیم و الجثه ماقبل تاریخ اختصاص داده شده است. این پارک برای توریست ها و گردشگران تور تایلند دویست نمونه از دایناسورهای محبوب در اندازه های واقعی به نمایش در آورده است. پارک سیاره دایناسور بانکوک پارکی هیجان انگیز بوده که در آن میتوان این فرصت را داشت تا با تیرکس ها و ولاسیرپترهای درنده و قوی آشنا شد. 

پارک سیاره دایناسور بانکوک

هدف از ایجاد پارک سیاره دایناسور در این شهر

هدف از افتتاح پارکی با این موضوع، نشان دادن دایناسورهای مناطق مختلف، در مکان هایی که شبیه محل زندگیشان میلیون ها سال پیش می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در بازدید از این پارک به همراه کودکانشان نه تنها کودکانشان بلکه خودشان هم در مورد دایناسورها اطلاعات خوبی بدست می آورند. اگر یک بیولوژیست هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از این پارک دیدن کنید. 

هدف از ایجاد پارک سیاره دایناسور در این شهر

دیگر تفریحات در پارک سیاره دایناسور

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند با آوردن کودکان خود به این پارک موضوعی بانکوک آن ها را با نحوه زندگی دایناسورها آشنا کنند. کودکانتان در این پارک با دندان تی رکس آشنا شده و درباره زیستگاه طبیعی دایناسورها اطلاعات بسیار خوبی کسب می کنند. همچنین میتوان در گالری استخوان پارک سیاره دایناسور بانکوک اسکلت بسیار بزرگ از تریسراتاپس بزرگ و استگوسائوروس را از نزدیک ببینند. بعد از گالری استخوان به سراغ آزمایشگاه دینو رفته از تخم مرغ دایناسور دیدن کنید. این آزمایشگاه این امکان را به شما میدهد تا با شبیه ساز D4 به جنگ با دایناسورها بروید. در آخر نیز یک چرخ فلک و بلند به ارتفاع پنجاه متر منتظر شماست تا از بالای آن شهر بانکوک را نظاره گر باشید. 

دیگر تفریحات در پارک سیاره دایناسور

هزینه ورودی و دسترسی های نزدیک به پارک سیاره دایناسور بانکوک

این پارک در کنار پارک بنجاسیری قرار داشته و فاصله کوتاهی تا ایستگاه فروم فونگ دارد. هزینه ورودی کودکان چهارصد بات بوده و کودکانی که بین نود تا 140 سانتی متر قد دارند میتوانند وارد پارک سیاره دایناسور بانکوک شوند.