پارک دیزنی لند پاریس : در سفرتان به شهر زیبا و رومانتیک پاریس، اگر به دنبال هیجان و تفریح هستید، اولین چیزی که به شما پیشنهاد می کنیم، پارک دیزنی لند است. حتی اگر به کارتون ها و انیمیشن های شرکت دیزنی علاقه ندارید هم شاید تاکنون اسم پارک دیزنی لند به گوشتان خورده! اگر به بازدید از این پارک هیجان انگیز وسوسه شدید، پس یک روز از برنامه تور فرانسه خود را برای خوش گذراندن در دیزنی لند اختصاص دهید. این پارک به مساحت نوزده هزار متر مربع مساحت داشته و در فاصله 32 کیلومتری از شهر پاریس قرار دارد. پارک دیزنی لند پاریس دارای مجتمع های تفریحی، مرکز خرید، هفت هتل، رستوران و کافه و ... می باشد. قبل از بازدید به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه با محیط این پارک، بازی هایی که دارد و همینطور ساعات فعالیت و هزینه بلیت آن اطلاعاتی کسب کنید. در ادامه همراه لست تورز بمانید. 

پارک دیزنی لند پاریس

تاریخچه این پارک

شرکت انیمیشن والت دیزنی در سال 1972 طرح احداث کردن یک دیزنی در اروپا را تصویب کرد. اما قبل از اروپا، یکی از این پارک ها در کشور ژاپن در سال 1983 افتتاح شد. یکسال بعد از آن نیز پروژه اروپا مورد پیگیری قرار گرفت و بالاخره این پارک با رستوران ها، هتل ها و مجتمع ها شروع به ساختن کرد. پارک استودیو والت دیزنی ده سال بعد از اینکه این مجموعه ساخته شد، به آن اضافه شد. این قسمت در ابتدا فقط به تولید انیمیشن اختصاص داشت. اما از سال 2002 به بعد به قسمت تفریحی آن اضافه شد. 

تاریخچه این پارک

ورود به پارک دیزنی لند پاریس

این مجموعه تفریحی دارای دو پارک جدا به نام های پارک دیزنی لند و پارک استودیور والت دیزنی است. مجموعه اصلی این مجموعه پارک دیزنی لند بوده که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری فرانسه در آن میتوانند با تماشای قلعه زیبای خفته، ترن هوایی در جستجوی نمو و ... یاد دوران کودکی خود بیافتند. همینطور در این پارک مکانی به اسم دنیای راتاتوی که همان موش سرآشپز است وجود دارد. در ابتدای ورودتان به پارک از خیابان اصلی main وارد مجموعه که شدید در انتهای آن قلعه معروف دیزی که همان قلعه سیندرلا است مواجه خواهید شد. درست در این خیابان در ساعات خاص میتوان شخصیت های کارتونی دیزنی را دید که همراه با موسیقی رژه میروند. 

ورود به پارک دیزنی لند پاریس

نمونه هایی از بازی های این پارک پاریس

  • اسپیس مانتین که یک نوع ترن در فضای سر بسته بوده، سرعت هفتاد کیلومتری در ساعت به همراه سه چرخش 360 درجه دارد. دیگر نسخه های این ترن در شعبه های دیگر تنها دارای چرخش 360 درجه ای می باشند.
  • دزدان دریایی کارائیب. در این قسمت از پارک یک سفر ده دقیقه ای در واگن هایی که روی آب حرکت میکنند داشته و همینطور دو بار در شیب های تند پرتاب خواهید شد. در این بازی جنگه ای از دزدان دریایی با قتل و غارت ها و حتی اسکلت های زنجیر شده کاملا طبیعی شبیه سازی شده اند. 
  • کشتی ترنی کراش. یکی دیگر هیجان انگیزترین قسمت های این پارک کشتی ترنی کراش است. در این کشتی ماجرای سفر تاریک در استرالیا را خواهید داشت. در محوطه آن کارتون در جستجوی نمو را خواهید دید که با سرعت حرکت می کند. این کشتی محبوب فقط در دیزنی لند پاریس وجود داشته و صف آن بسیار طولانی است. 

نمونه هایی از بازی های این پارک پاریس

ساعات بازدید و هزینه بلیت پارک دیزنی لند پاریس

این پارک در فاصله 32 کیلومتری با شهر پاریس قرار داشته و بهترین و سریعترین راه برای دسترسی به آن برای توریست ها و گردشگران تور ارزان فرانسه استفاده از خط RER A بوده که چهل دقیقه زمان میبرد. در پایانه‌ مارنو لَوَله شسی پیاده شوید. این پارک هر روز هفته از ساعت 9:30 باز شده و تا ساعت ده شب فعالیت خود را ادامه میدهد. پارک دیزنی لند پاریس ساعت 11 شب کاملا تعطیل خواهد شد. در ادامه سعی کنید که از پولی که برای بازدید از این پارک هزینه کردید، نهایت استفاده خود را بکنید، چرا که هزینه بازدید از آن بسیار گران است. پارک دیزنی لند پاریس نیز مثل دیگر پارک ها فقط هزینه ورودی دریافت می کند و شما دیگر لازم نیست برای قسمتی پول پرداخت کنید. اما باید در صف های طولانی بایستید. هزینه کارت بازدید یک روزه از پارک دیزنی لند پاریس برای بزرگسالان نود یورو و برای کودکان 64 یورو می باشد. سعی کنید بلیتتان را تا لحظه آخری پیش خود نگه دارید.