هتل گرند سیزنز کوالالامپور : مرتفع ترین هتل در کوالالامپور مالزی، هتل گرند سیزنز بوده که بهترین خدمات و امکانات بین هتل ها در منطقه Jalan Pahang میباشد. این هتل چهار ستاره نزدیک به تفریحگاه بینتانگ واک میباشد و از فرودگاه بین المللی کوالالامپور تنها 55 دقیقه فاصله دارد. شما میتوانید با پیاده روی کوتاهی از هتل به بازار روز چوکیت و با ایستگاه مونوریل برسید. هیمنطور با اقامت در هتل گرند سیزنز کوالالامپور نزدیک ترین دسترسی به برج های دوقلو کولالامپور، مرکز تجارت جهانی پوترا و معروف ترین خیابان کوالالامپور، خیابان بوکیت بینگتانگ کوالالامپور را خواهید داشت.

هتل گرند سیزنز کوالالامپور

اتاقهای هتل گرند سیزنز کوالالامپور

هتل گرند سیزنز کوالالامپور برای افراد سن بالا و معلول خدمات و اتاق های خاص دارد. در کف اتاق های هتل گرند سیزنز کوالالامپور از موکت استفاده شده و همه سوئیت ها و اتاق های آن مجهز به سیستم تهویه هوای مناسب هستند. امکانات داخلی اتاقها مینی بار، چای ساز یا قهوه ساز، حمام مجهز و لوکس ، پنجره های نسبتا قدی و بزرگ، تلوزیون و اینترنت رایگان هستند.

اتاقهای هتل گرند سیزنز کوالالامپور

امکانات تفریحی و رستوران های هتل گرند سیزنز کوالالامپور

هتل گرند سیزنز کوالالامپور سرگرمی های خوبی برای میهمانان توریست و گردشگر تور کوالالامپور دارد از جمله استخر روباز بزرگ، سونا و جکوزی، سالن ورزشی تجهیز شده، استخر مخصوص کودکان، کلاب های ویژه و ... . رستوران های هتل گرند سیزنز کوالالامپور نیز انواع اقسام غذاهای هندی، ترکی و بین المللی را برای شما سرو میکنند.