هتل کونلون پکن : هتل کونلون در مرکزی ترین قسمت شهر پکن قرار داشته و نزدیک به رودخانه لیانگما میباشد. این هتل یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها در پکن بین توریست ها و گردشگران تور پکن بوده که دارای امکاناتی نظیر دوازده سالن کنفرانس به همراه لوازم و امکانات مورد نیاز، پارکینگ، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، نمازخانه، اینترنت رایگان، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کوکان و ... میباشد.

هتل کونلون پکن

اتاق های هتل کونلون پکن

این هتل چهار ستاره بزرگ، 646 اتاق در اندازه ها و با امکانات مختلف و متفاوت داشته. همینطور هرکدام از آن ها ویویی به سمت شهر و یا رودخانه دارند. داخل هر اتاق منوی بالش، لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، ایمیل صوتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، گاوصندوق و ... موجود میباشد.

اتاق های هتل کونلون پکن

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کونلون پکن

در رستوران های هتل کونلون پکن هرچیزی که دوست دارید میل کنید! این رستوران بیست منوی مختلف از انواع غذاهای محلی، آسیایی و بین المللی داشته و به خوبی از شما پذیرایی میکند. همینطور توریست ها و گردشگران تورهای چین میتوانند در اوقات فراغت خود در هتل، از امکانات رفاهی آن مثل سالن ورزشی، پارک کودکان، چایخانه روی بام، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی، زمین تنیس، گیم نت، ماساژ و اسپا استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کونلون پکن

دسترسی های نزدیک به هتل کونلون پکن

این هتل چهار ستاره در مرکز شهر پکن قرار داشته و به نمایشگاه های معروف آن بسیار نزدیک است. همینطور از این هتل تا میدان تیان آنمن، پارک بیهای و شهر ممنوعه با خودرو ده دقیقه راه است. ایستگاه قطار با فاصله چهارده کیلومتر و ایستگاه مترو با فاصله چهار کیلومتری از هتل کونلون پکن قرار دارند.