هتل کروز تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره کروز به شکل کشتی طراحی شده و در ساحل رودخانه مکتاری تفلیس قرار دارد. خدمه هتل کروز تفلیس گرجستان، به زبان های ترکی، روسی، گرجی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط بوده و از خدماتی که به میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان ارائه میدهند میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نمازخانه، محوطه مخصوص استعمال سیگار، کرایه خودرو، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، منشی تور و ... اشاره کرد. 

هتل کروز تفلیس گرجستان

اتاق های هتل کروز تفلیس گرجستان

هتل کروز تفلیس گرجستان به طور کلی دارای 51 اتاق و سوئیت به صورت زیر می باشد :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون آلرژی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های عروس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره به سمت رودخانه تراس اختصاصی دارند. همچنین تمام آن ها عایق صدا هستند. به جز امکانات متفاوت اتاق ها و سوئیت ها، امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... داخل اتاق های هتل کروز تفلیس گرجستان فراهم شده اند.

اتاق های هتل کروز تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کروز تفلیس گرجستان

رستوران هتل کروز تفلیس برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و اروپایی را همراه با نوشیدن های مختلف سرو می کند. در کافه بار هتل نیز نوشیدنی ها و اسنک های سبک در تراس روباز آماده می شوند. صبحانه های رستوران هر روز صبح به صورت بوفه ای ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریست ها و گردشگران، باغ، تراس، ماساژ، سونا و جوزی، تراس کنار رودخانه، استخر و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کروز تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل کروز تفلیس گرجستان

هتل کروز چهار ستاره دسترسی نزدیکی به ایستگاه قطار مرکزی و فرودگاه بین المللی شهر دارد. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به این شهر میتوان به شهر قدیم تفلیس، حمام باستانی آبانتوبانی، کلیسای سنت جورج و .... اشاره کرد. از فرودگاه بین المللی تفلیس تا هتل کروز تفلیس گرجستان، تنها بیست کیلومتر فاصله است.