هتل کران پلازا ازمیر : هتل مدرن و لوکس کران پلازا ازمیر، به خاطر منظره فوق العاده که اتاق هایش به سمت دریا و بیرون دارند بسیار معروف و دوست داشتنی است. هتل کران پلازا ازمیر سالن کنفرانس خود را در اختیار میهمان قرار میدهد تا میهمان بتوانند جلسات و نشست های کاری خود را راحت تر انجام دهند. اگر بخواهید میتوانید از خدمات نگهداری کودکان استفاده کنید تا خیلی راحت بتوانید به خرید و یا گشت و گذارهای شبانه خود برسید. همچنین داخل هتل کران پلازا ازمیر یک پزشک اقامت داشته که در صورت بروز ناراحتی و یا کسالت میتوانید با مراجعه به پزشک مشکلتان را برطرف کنید. خدمات ترنسفر نیز در هتل کران پلازا ازمیر رایگان ارائه میشود

هتل کران پلازا ازمیر

اتاق های هتل کران پلازا ازمیر

اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند تا راحتی هرچه تمام تر را برای میهمانان و توریست های تور ازمیر به ارمغان آورند. همینطور برای معلولین و افرادکم توان نیز اتاق داشته و سرویس ارائه میدهد. پنجره اتاق های هتل کران پلازا ازمیر تا حدودی قدی و بزرگ بوده و منظره ای زیبا و دلنشین را به شما میدهد. استفاده از اینترنت در اتاق ها رایگان بوده و امکانات داخلی اتاق های هتل کران پلازا ازمیر شامل سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ، مینی بار و حمام لوکس میباشد.

اتاق های هتل کران پلازا ازمیر

امکانات تفریحی و رستوران های هتل کران پلازا ازمیر

امکانات تفریحی خوبی برای میهمانان در نظر گرفته شده تا سرگرمشان کند مثل استخر سرپوشیده رایگان، سالن بدنسازی، اتاق شگفت انگیز رایحه درمانی، بیلیارد، پینگ پنگ، سونا و جکوزی. رستوران های هتل کران پلازا ازمیر انواع غذاهای دریایی، بین المللی، سنتی و آسیایی را برای شما همراه با صدای پیانو سرو میکند. رستوران Manzara و رستوران تریا دوتا از بهترین رستوران های این هتل هستند.