هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی : اگر میخواهید در شهر پنانگ مالزی، نزدیک به ساحل و دریا اقامت داشته باشید و هر روز صبح که بیدار می شوید با منظره دریای آبی روبرو شوید، هتل کاپتورن ارکید را انتخاب کنید. این هتل چهار ستاره برای آن دسته از توریست ها و گردشگران تور مالزی که به ساحل و دریا علاقه دارند، بهترین و نزدیک ترین دسترسی را دارد. خدمه هتل به زبان های ژاپنی، چینی، انگلیسی و مالایی صحبت می کرده و رفتاری محترمانه با مسافران تور مالزی دارند. هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی، در هر ساعت از شبانه روز میهمان پذیرش کرده و سرویس دهی می کند. علاوه بر این برای اقامت راحت میهمانان خود امکانات و خدماتی نظیر سالن های جلسه و کنفرانس، صندوق امانات، پارکینگ، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، آسانسور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه در لابی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای معلولین و اینترنت رایگان ارائه میدهد.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

اتاق های هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

هتل کاپتورن ارکید حدود 318 اقامتگاه داشته که به چند دسته اتاق و سوئیت زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های تراس جونیور
  • سوئیت های اجرایی
  • سوئیت های پرزیدنت
  • اتاق های مخصوص معلولین

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل، خدمات و امتیازات ویژه ای دارند. همینطور بعضی از آن ها به هم متصل هستند. اما خدماتی که بین تمام اتاق ها و سوئیت های آن یکسان هستند، شامل تلویزیون و تلفن، مینی بار، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان و ... می باشد.

اتاق های هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

توریست ها و گردشگران ایرانی تور مالزی میتوانند با خیال راحت در رستوران های این هتل غذا و نوشیدنی های حلال میل کنند. رستوران هوجی منوی غذایی چینی و رستوران تراس بی انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند. منوی غذایی رستوران های این هتل چهار ستاره برای گیاه خواران نیز مناسب است. میهمانان هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی یک دقیقه هم با وجود امکانات سرگرم کننده ای مثل استخر روباز، سالن ماساژ، اسپا، سونا و جکوزی در این هتل بیکار نخواهند بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

فاصله هتل چهار ستاره کاپتورن ارکید تا مرکز شهر پنانگ نه کیلومتر و تا مرکز شهر کوالالامپور 360 کیلومتر است. همینطور فرودگاه بین المللی در فاصله نوزده کیلومتری از هتل قرار دارد.