هتل ویستانا کوالالامپور : هتل چهار ستاره ویستانا در سال 2009 افتتاح شده و یکبار در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، چینی و مالایی مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور مالزی میتوانند در هر ساعت از شبانه روز به پذیرش هتل مراجعه کرده و یا چیزی درخواست کنند. خدمات خوب و لوکس ارائه شده در هتل ویستانا کوالالامپور شامل فروشگاه هدایا سوغاتی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، روزنامه رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، خدمات مخصوص برای افراد معلول سرویس خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... می باشند.

هتل ویستانا کوالالامپور

اتاق های هتل ویستانا کوالالامپور

هتل ویستانا کوالالامپور به طور کلی دارای 362 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های مخصوص ماه عسل

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ویستانا کوالالامپور بسیار مجلل و مدرن دکور شده اند. در هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میز مطالعه و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل ویستانا کوالالامپور

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ویستانا کوالالامپور

این هتل چهار ستاره به عنوان امکانات رفاهی و سرگرم کننده استخر در فضای باز، سالن بدنسازی و زمین گلف در فاصله سه کیلومتری را برای میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی فراهم کرده است. انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، مالزیایی و ... همراه با دسرهای محلی و نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان در رستوران هتل ویستانا کوالالامپور سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ویستانا کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل ویستانا کوالالامپور

از هتل ویستانا چهار ستاره تا ایستگاه های تیتیوانگسا و کی ای مونوریل پانزده دقیقه و تا مرکز خرید بوکیت بینتانگ و میدوالی سی دقیقه فاصله است. برج های دوقلو پتروناس نیز با هتل ویستانا کوالالامپور سی دقیقه فاصله دارند.