هتل هنسر سامویی را بهشتی در کوسامویی لقب داده‌اند. هنسر از زبان سانسکریت گرفته شده و به ‌معنای شادی و نشاط است. فلسفه این هتل، یک اقامتگاه لوکس و مجلل و تجربه‌ای شیرین و به‌یادماندنی از آب‌گرم هتل به شما می‌بخشد. هدف هتل ایجاد زندگی کاملا رنگی و پر از شور و نشاط در هرلحظه از تعطیلات گردشگران است. 

امکانات هتل هنسر سامویی:

این هتل، اقامتگاهی لوکس ساحلی با بالکن فوق‌العاده زیبا اختصاصی و بسترهای تاشو بسیار بزرگ مناسب برای سرگرمی‌ها فضاهای باز است. طراحی هنرمندانه اتاق‌ها با کف‌پوشی از جنس ساج، حمامی مرمرین، باعث ایجاد محیط صمیمی و دل‌نشین شده تا احساس دوری از خانه و غربت را کاملاً از شما بزاید. مبلمان سفارشی بسیار شیک و جذاب، تلویزیون تخت صفحه بزرگ با امکان صفحه‌نمایش لمسی مدرن هر سلیقه سخت‌پسندی را خشنود و قانع می‌سازد. مکان لوکس و باشکوه آب‌گرم هتل که پناهگاه  احساسات لقب داده‌اند، و رستوران فوق‌العاده اچ بیسترو از جمله مکان‌های جذاب هتل به‌شمار می‌آیند.انواع ماساژ در حمام‌های آب‌گرم،  امکان برگزاری جشن‎‌های عروسی مجلل در ساحل که شامل 3 پکیج مختلف: امکان عروسی بر روی عرشه (قیمت 86000 بت)، عروسی فوق لوکس (قیمت 120000 بت)  و در نهایت به شیوه سنتی تایلندی( قیمت 62000 بت) است، آرایش عروس و تمامی نکاتی که برای گرفتن جشن عروسی لازم است، برعهده هتل می‌باشد. علاوه بر این امکان برگزاری انواع گردهمایی نیز وجود دارد.مرکز فیتنس، استخرهای 30*15 متر (قابل استفاده از 7 صبح تا 7 شب)، اتاق‌های با نمای دریا، نمای XL، و نمای ساحلی از دیگر امکانات هتل است.انواع غذاها سازگار با هرگونه در رستوران اچ بیسترو هتل هنسر ساموییدر این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی فرانسوی، مدیترانه‌ای، و بعلاوه تایلندی را تست کنید. منوی رستوران شامل انواع خرچنگ و صدف با روش طبخ کانادایی، ژاپنی و فرانسوی به همراه لیستی دقیق از انواع شراب‌ها و شامپاین‌های بین‌المللی است. در هنگام غروب آفتاب، کوکتل و غذاهایی مخصوص می‌تواند شما را از محل استراحت فوق‌العاده راحت خود بیرون کشاند تا شما را مجبور به تماشای آبهای فیروزه‌ای بوفات بی کند. فضای شیک رستوران در محیط داخلی شامل انواع شراب‌های بین‌المللی و کوکتل، اسنیک‌ها، و در فضای بیرونی شامل استخرهایی با آب‌تازه، استراحت کردن در بار ساحلی میباشد.توجه داشته باشید زمان صبحانه در هتل 6:30- 10:30ناهار 11:30- 15:30شام: 18:30- 22:30

بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لباس هتل هنسر سامویی

1- فروشگاه و بوتیک هنسر

2- خط فشن هنسر سامویی (Hansar Samui Fashion line)

3- Hansar Slivery Jewlery  (جواهرات نقره‌ای هنسر)

مکان هتل هنسر سامویی:

7 کیلومتر (20 دقیقه رانندگی) تا فرودگاه سامویی، 23 کیلومتر (15 دقیقه) تا بندر اسکله‌ای ناتان، 13 دقیقه (5.1km) تا ساحل چاونگ، 29 دقیقه تا ساحل لامای (13.9 km)، 8 دقیقه تا بودا بزرگ (3.8km)، 10 دقیقه تا ساحل بوفوت (3km).

آدرس: 28/101 مو 1، بوفوت، کوسامویی، سورات تانای، 84320، تایلند

تلفن: +66 77 245 511

ایمیل: reservation@hansarsamui.com

سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را برایتان آرزومندیم...

مرتبط: تور سامویی