هتل های استانبول با قیمت مناسب : همه مردم دنیا کاملا استانبول را میشناسند به همین دلیل این شهر به عنوان سومین شهر توریستی در جهان شناخته شده. استانبول به خاطر توریست ها و گردشگران زیاد، هتل ها و اقامتگاه های مختلف از قیمت کم تا گران دارد. اما اگر نمیخواهید هزینه آنچنانی برای هتل ها و اقامت خود بدهید، چند مورد از هتل های استانبول با قیمت مناسب را برای شما معرفی میکنیم تا با کمترین هزینه اقامت و سفر خوبی را در استانبول داشته باشید. هتل های معرفی شده زیر تایید شده توسط توریست ها و گردشگران تور استانبول است.

هتل امینه سلطان استانبول

این هتل چهارده اتاقه، نزدیک به جاذبه های گردشگری استانبول مثل تنگه بسفر، کاخ توپکاپی، ایاصوفیه، مسجد آبی و .. میباشد.  پذیرش در هتل امینه سلطان استانبول شبانه روزی انجام شده و با توجه به سه ستاره بودنش، امکانات و خدمات خوبی دارد این خدمات شامل ترنسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های مخصوص سیگار، خدمات خشکشویی، کرایه ماشین و دوچرخه و ... میباشد همینطور حیوانات خانگی نیز اجازه ورود به هتل را دارند. این هتل سه ستاره اتاق های معمولی، اتاق های خانوادگی و سوئیت ها مخصوص ماه عسل داشته که هرکدام از این اتاق ها دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن به همراه منظره ای به سمت مسجد سلیمان و تنگه بسفر، اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره ای، DVD Player، تلفن و ... میباشد. اتاق ها با معماری سنتی طراحی و دکور شده اند و خود ساختمان نیز نمای چوبی دارد. رستوران های هتل امینه سلطان استانبول ‏ انواع غذاهای سنتی و محلی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکند. درواقع اگر بخواهید هزینه یک شب اقامت در هتل امینه سلطان استانبول‏ را بدانید چیزی عادل 96,000 تومان میشود.

هتل امینه سلطان استانبول

هتل آلاهان استانبول

از دیگر هتل های خوب ارزان قیمت در استانبول میتوان به هتل آلاهان سه ستاره اشاره کرد. این هتل سه ستاره با 65 اتاق، بیشتر آنچه که در سفر خود با هزینه کم نیاز دارید را برایتان برآورده میکند. خدمات ارائه شده توسط هتل آلاهان استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، ترنسفر فرودگاهی، سالن آرایشی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات فکس و کپی و ... هستند. این هتل نیز نزدیک به ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد سلیمان میباشد. همینطور ایستگاه ترام سیصد متر دورتر از آلاهان قرار دارد. اتاق های هتل آلاهان استانبول امکان سرو صبحانه در اتاق ها را داشته و سرویس دهی به اتاق ها و سوئیت ها را به صورت شبانه روزی انجام میدهد. سیستم تهویه، اینترنت رایگان، تلوزیون تخت ماهواره ای، تلفن، حمام مجهز و مینی بار از امکانات داخلی اتاق ها و سوئیت ها هتل آلاهان استانبول میباشد. برای اقامت یک شبه در هتل آلاهان استانبول هزینه شما تنها صد هزار تومان خواهد شد.

هتل آلاهان استانبول

هتل بای مورات کراون استانبول

یکی دیگر از بهترین هتل های سه ستاره ارزان قیمت در استانبول هتل بای مورات کراون است. این هتل در خیابان استقلال، 35 اتاق و سوئیت دارد به طور استاندارد هرکدام از این اقامتگاه ها مجهز به امکانات سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، حمام، تلوزیون تخت، مینی بار، اینترنت و ... هستند. از خدمات هتل میتوان به خشکشویی و اتوشویی، پذیرش شبانه روزی، رستوران هایی با غذاهای متنوع و ... میباشد. اطراف هتل بسیاری از رستورانها، کافه ها و مراکز خرید خوب استانبول قرار دارند.

هتل بای مورات کراون استانبول

هتل بویوک کبان استانبول

هتل های با قیمت مناسب در استانبول بسیار پیدا میشود اما هتل سه ستاره پر امکانات اما ارزان قیمت کم. هتل بویوک کبان استانبول یکی دیگر از همین هتل های پر امکانات اما ارزان قیمت است. این هتل دسترسی خوبی به سمت بازار بزرگ استانبول، میدان معروف تکسیم، ایستگاه تراموای لاللی و قسمت تاریخی سلطان احمد دارد. از خدمات هتل بویوک کبان استانبول میتوان به خدمات نگهداری از کودکان، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خدمتکار، اینترنت رایگان، کرایه خودرو، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش شبانه روزی و سالن آرایشگاهی میباشد. اتاق های هتل بویوک کبان استانبول نیز به چند دسته اتاق های معمولی، اتاق های خانواده و سوئیت ماه عسل تقسیم میشود در هرکدام از این اتاق ها که اقامت داشته باشید، دارای امکانات حمام اختصاصی، تلوزیون تخت، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار،اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، و سرویس دهی 24ساعته به اتاق ها خواهید بود. امکانات تفریحی هتل نیز شامل دوچرخه سواری، اسپا، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سونا و جکوزی میباشد. رستوران ها و کافه های هتل بویوک کبان استانبول بهترین غذاهای محلی و بین المللی و کیک ها و نوشیدنی های اطراف را سرو میکنند. با یک شب اقامت در این هتل 170,000 تومان هزینه تان میشود.

هتل بویوک کبان استانبول

هتل تقسیم تاون استانبول

هتل تقسیم تاون استانبول سه اقامتگاه سوئیت، اتاق خانواده و اتاق ها معمولی دارد. برای هرکدام از این اتاق ها و اقماتگاه ها امکانات و خدمات یکسانی مثل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه، اینترنت رایگان، تلوزیون، حمام و سوریس دهی شبانه روزی میباشد. هتل تقسیم تاون استانبول بسیار نزدیک به خیابان استقلال و میدان تقسیم است. این هتل دوکیلومتر با برج گالاتا، مرکز کنوانسیون لطفی کردار و مرکز خرید دمیرورن فاصله دارد. تقسیم تاون میهمان خود را شبانه روزی پذیرش کرده و امکانات کرایه خودر، ترنسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاق کامپیوتر، اینترنت و روزنامه رایگان در لابی را ارائه میدهد. سونا و سالن ورزشی از امکانات تفریحی هتل تقسیم تاون استانبول بشمار میرود

هتل تقسیم تاون استانبول