تجربه بی نظیر تعطیلات شما در هتل 5 ستاره مکس رویال بلک گلف در انتظار شماست .هتل مکس رویال که در سال 2011 افتتاح شد از بهترین هتلهای منطقه بلک آنتالیا است .هتل مکس رویال فقط 35 کیلومتر با مرکز آنتالیا و فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.موقیعت جغرافیای هتل بسیار عالی است و در مجاورت زمین گلف قرار دارد و علاقمندان به بازی گلف میتوانند از امکانات این زمین استفاده کننده و از دیگر مزایا این هتل دارا بودن ساحال اختصاصی 300 متری میباشد.که تمام امکانات کنار ساحل هتل از قبیل سایه بانهای رنگی،حوله های یکبار مصرف،دمپائی،تشکهای روی تختها، وچادرهای بزرگ  و... را به رایگان استفاده کنند.هتل مکس رویال در خلیجی که واقع شده نزدیک چشمه های آب معدنی میباشد.

جشن بی نظیر از طعم های فراموش نشدنی در رستوران این هتل در انتظار شماست

پس از انتخاب هتل مکس رویال تمام امکانات شما با سطح دسترسی  UALL (Ultra All Inclusive) تعریف شده است به معنای صبحانه+ناهار+شام بصورت رایگان و نوشیدنی 24 ساعته برای سفارش شما پس اگر شما در کشور ترکیه برای هر سه وعده غذا یاد شده بخواهید خودتان سفارش دهید طبیعتا برای هر روز باید مبلغ هنگفتی پرداخت نمائید ولی این امکان UALL  برای مهمانان این هتل یک مزیت بزرگ میباشد پس طبیعتا قیمت سفارش این هتل کمی بالا میباشد.هتل مکس رویال دارای  یک رستوران بزرگ و مرکزی و رستوران کودک-4 رستوران مجزا-9 بار-یک کافه با قهوه ای های عالی- یک رستوران اسنک-و یک شیرینی پزی برای لذت بردن از شیرینهای کشور ترکیه در خدمت شماست.

سالن 3000 متری spa   با پیشرفته ترین تجهیزات برای شکل دادن به چربی سوز - آبگرم، با 2 حمام ترکی، 2 اتاق اسکراب، یک اتاق گرم، 2 سونا، 1 اتاق بخار، 25 اتاق درمان، 3 دوش، 1 چشمه برف و 2 اتاق آرامش آون سلطنتی آبگرم در خدمت شما در تمام طول  مدت اقامت شما میباشد.

سالن های کنفرانس 10000 هزار  متری  میزبان جلسات کاری و میتینگ های شما میباشد

 دیگر امتیازات هتل مکس رویال خدمات در 12 سوئیت به کودکان است انیمیشن کودکان و استخر در فضای باز (برج آبی، اسلاید مار، خرگوش، قارچ، دلفین، مجسمه قورباغه، زرافه شکل دوش)، کانال های تلویزیون کارتون در اتاق، حمام های ویژه، حوله و دمپایی برای کودکان تا سن12 سال ؛ وان حمام، ، شامپو بچه و شیر در مینی بار برای کودکانی که کوچک است. در سالهای اخیرترانسفری هتلهای لوکس و لاکچری  هتلهای ترکیه به انتخاب شما با هلیکوپتر انجام میشود.که هتل مکس رویال بلک آنتالیا یکی از آنها میباشد

اطاقهای هتل مکس رویال آنتالیا:

  • سوئیت:80 متر فضای این سوئیتهای .ودارای دید دریا میباشد
  • سوئیتهای خانوادگی: 100 متر فضای این سوئیتهای  ودارای دید دریا میباشد
  • سوئیتهای خانوادگی روف: 140 متر فضای این سوئیتهای ودارای دید دریا میباشد
  • سوئیتهای تراس دار: 100 متر فضای این سوئیتهای  ودارای دید دریا و  استخر و جکوزی میباشد 
  • سوئیتهای دوبلکس: 135 متر در دو طبقه  ودارای دید دریا و استخر و جکوزی میباشد 
  • سوئیتهای رویال: 100 تا 170متر  فضای  ودارای دید دریا و استخر و جکوزی میباشد 
  • سوئیت اشرافی: 220 متر مربع فضای این سوئیتهای ودارای دید دریا و استخر و جکوزی و 3 بالکن میباشد 

​اگر قصد سفر به هتل مکس رویال آنتالیا را دارید از آژانسهای ترکیه کار و مجرب زیر هتل خود را تهییه نمائید:

آژانس شهر فرنگ پارس: 88693410

تگهای مرتبط:

هتلهای ترکیه-تورترکیه