هتل موزاییک استانبول : این هتل چهار ستاره در منطقه فاتح استانبول بوده و سال 2008 تاسیس شده است. هتل پنج طبقه موزاییک، سال 2012 یکبار بازسازی شده که در پی آن امکانات و خدمات به روزتری مثل صرافی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن ارایشی، اتاق های جلسه و کنفرانس، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، کرایه اتومبیل، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی و ... به آن اضافه شده است.  

هتل موزاییک استانبول

اتاق های هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک به صورت کلی 115 اتاق و سوئیت داشته که این 115 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 101 اتاق استاندارد دو تخته و سه تخته
  • 4 اتاق سوپریور
  • 7 سوئیت جونیور
  • 2 سوئیت گوشه

تمام این اتاق ها و سوئیت های هتل موزاییک دکوراسیون و امکانات فوق العاده ای مثل امکان سرو صبحانه در اتاق ها، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، میز مطالعه، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... دارند.  

اتاق های هتل موزاییک استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل موزاییک استانبول

رستوران ها و کافه های خوبی در هتل موزاییک قرار داشته مثل رستوران موزاییک که انواع غذاهای محلی و صبحانه های سنتی ترکی را برای میهمانان خود به صورت بوفه ای آماده می کند. در کافه موزاییک و کافه کنار استخر، نوشیدنی های محلی و انواع اسنک ها سرو می شوند. میهمانان تور استانبول در هتل موزاییک میتوانند از امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای مثل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بخار و حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سالن ورزش مجهز، مرکز آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی و ... استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل موزاییک استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل موزاییک استانبول

با اقامت در هتل چهار ستاره موزاییک به بسیاری از جاذبه های گردشگری تاریخی این شهر از جمله مسجد لاللی با 250 متر فاصله خواهید داشت. شما میتوانید با چند دقیقه پیاده روی از سمت هتل به بسیاری از مراکز تجاری و خیابان های معروف مثل خیابان نیشان تاشی، عثمان بی، استقلال، میدان تکسیم، و همینطور بازار بزرگ استانبول دسترسی داشته باشید. ایستگاه تراموای آکسارای نیز تنها ده دقیقه از این هتل فاصله دارد. میهمانان تور استانبول میتوانند با پیمودن نوزده کیلومتر به فرودگاه بین المللی این شهر برسند.