هتل مندرین اورینتال کوالالامپور : هتل پنج ستاره مندرین اورینتال کوالالامپور در یکی از بهترین منطقه های شهر قرار داشته و چشم انداز خیره کننده ای به سمت شهر برای توریست ها و گردشگران تور مالزی دارد. کارکنان این هتل بسیار حرفه ای آموزش دیده اند و به زبان های فیلیپینی، ایتالیایی، اندونزیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی و ... مسلط هستند. توریست ها و گردشگران با اقامت خود در این هتل از بهترین و بروزترین امکانات یک هتل برخوردار هستند. خدمات ارائه شده در هتل مندرین اورینتال کوالالامپور شامل صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند.

هتل مندرین اورینتال کوالالامپور

اتاق های هتل مندرین اورینتال کوالالامپور

هتل مندرین اورینتال کوالالامپور به طور کلی دارای 85 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های دولوکس
  • سوئیت ها

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل به شکل مدرن و آسیایی دکور و تزئین شده اند. در هرکدام از اتاق ها و سوئیت های بزرگ این هتل پنج ستاره انواع امکانات حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزین ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سروریس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، نظافت روزانه، میزمطالعه و ... برای میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی فراهم شده اند.

اتاق های هتل مندرین اورینتال کوالالامپور

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مندرین اورینتال کوالالامپور

امکانات رفاهی که این هتل پنج ستاره برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی فراهم کرده تا سرگرم باشند، شامل استخر روباز و سرپوشیده، کلاس های آشپزی، سالن گلف و یوگا، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، اسپا و ماساژ و ... می باشند. هتل مندرین اورینتال کوالالامپور ده رستوران و سالن غذاخوری دارد. در این ده سالن غذاخوری انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، چینی، هندی، ژاپنی، مالزیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست ها سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مندرین اورینتال کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل مندرین اورینتال کوالالامپور

از این هتل پنج ستاره تا مرکز خرید ولد هفتصد متر و تا مرکز خیرد استار هیل گالری نهصد متر فاصه است. برج های دوقلو پتروناس و ارکستر فیلارمونیک نیز هر دو دویست متر با هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی از هتل مندرین اورینتال کوالالامپور 45 کیلومتر فاصله دارد.